Tajlandia jest obecnie światowym liderem wśród użytkowników bankowości mobilnej, ponieważ droga do Tajlandii 4.0 trwa nadal

Według niedawnego raportu, Tajlandia została uznana za światowego lidera wśród użytkowników bankowości mobilnej. Region zajął drugie miejsce pod względem własności kryptowalut, a trzecie pod względem handlu mobilnego, zgodnie z Global Digital Report 2019. Raport został przeprowadzony przez główną platformę zarządzania mediami społecznościowymi i globalną agencję.

Global Digital Report 2019 wykazał, że w Tajlandii jest 49 milionów użytkowników mobilnych mediów społecznościowych, co stanowi 71% penetracji użytkowników mobilnych i 51 milionów aktywnych użytkowników internetowych mediów społecznościowych.

Posiada 92 miliony abonentów telefonii komórkowej, 133% penetrację i 55 milionów aktywnych użytkowników mobilnego internetu.

Raport umieścił Tajlandię na pierwszym miejscu w światowych rankingach dostępu do usług bankowości internetowej (74 proc. populacji), a następnie Szwecję (71%) i Turcję (68%). Średnia światowa wyniosła 41%.

Na drugim miejscu znalazła się Tajlandia z 9.9% użytkowników Internetu posiadających kryptowaluty, za tylko RPA z 10.7%, podczas gdy Indonezja była na trzecim miejscu z 9.5%. Średnia światowa wyniosła 5.5%.
Jeśli chodzi o handel mobilny, Tajlandia zajęła trzecie miejsce, gdzie 71% internautów kupuje coś online przez telefon komórkowy, za Indonezją (76%) i Chinami (74%). Średnia światowa wyniosła 55%.

Tajlandia zajęła piąte miejsce pod względem e-commerce z 80% internautów, którzy kupili coś online za pomocą dowolnego urządzenia, następnie Indonezja (86%), Chiny (82%), Niemcy (81%), Wielka Brytania (81%) i świat ( 75%).

Jeśli chodzi o średnie wydatki na użytkownika w handlu elektronicznym (ARPU), Tajlandia odnotowała skromne 100 USD w porównaniu ze średnią globalną 634 USD.

Tajlandia znalazła się na piątym miejscu wśród użytkowników posiadających portfel mobilny (41%) za Koreą Południową (55%), Danią (53%), Kenią (49%) i Chinami (48%). Średnia światowa wynosi 37%.

Jeśli chodzi o czas spędzany w mediach społecznościowych dziennie, Tajlandia zajęła ósme miejsce z 3.11 godziny, z trzema najlepszymi Filipinami (4.12), Brazylią (3.34) i Kolumbią (3.31), podczas gdy średnia światowa wynosi 2.16 godziny.

Tajlandia znalazła się na ósmym miejscu pod względem penetracji mediów społecznościowych (74%), za ZEA (99%), Tajwanem (89%) i Koreą Południową (85%), podczas gdy średnia światowa wynosi 45%.

Globalne badanie oparte na użytkownikach w wieku 16-64 lat w drugim i trzecim kwartale wykazało, że pięć najaktywniejszych mediów społecznościowych i platform komunikatorów dla użytkowników Internetu to największa na świecie platforma mediów społecznościowych (93%), a następnie największa na świecie platforma do udostępniania wideo platforma (91%).

Średni dzienny czas spędzony w Internecie na dowolnym urządzeniu w kraju wynosi 9.11 godziny, z czego 3.44 godziny na oglądanie telewizji (transmisja, transmisja strumieniowa i wideo na żądanie) oraz 1.30 godziny na słuchanie muzyki przesyłanej strumieniowo.

Ustalenia tego raportu są zgodne z ustaleniami Ministerstwa Gospodarki Cyfrowej i Społeczeństwa Cyfrowego (DE).

Na początku tego roku OpenGov Asia poinformował, że DE ujawniło, że tajski handel elektroniczny najbardziej wzrósł w ASEAN wraz ze zmianami w zachowaniu konsumentów w 2018 roku, szacując, że wartość wzrośnie do 3.2 biliona bahtów.

W ciągu ostatniej dekady liczba internautów w Tajlandii wzrosła czterokrotnie. Co więcej, wiele tajlandzko-międzynarodowych platform rozrosło się, aby obsługiwać liczbę kupujących online, wraz z rosnącym zaufaniem do e-płatności oraz szybszymi usługami logistycznymi i dostawczymi.
Trendy pokazują, że wzrost będzie kontynuowany wraz z pojawieniem się 5G, tworząc nowe innowacje, które podniosą jakość życia konsumentów.

Trend ten jest obiecujący dla celów regionu Tajlandia 4.0, będących częścią trwających wysiłków rządu na rzecz transformacji cyfrowej, które przyciągają kandydatów z całego świata.
Pierwszym z celów Tajlandii 4.0 jest zapewnienie dobrobytu gospodarczego.

W ramach tego celu rząd dąży do stworzenia gospodarki opartej na wartościach, napędzanej innowacjami, technologią i kreatywnością. Model ma na celu zwiększenie wydatków na badania i rozwój do 4% PKB, zwiększenie tempa wzrostu gospodarczego do pełnej wydajności 5-6% w ciągu 5 lat oraz zwiększenie dochodu narodowego na mieszkańca z 5,470 USD w 2014 roku do 15,000 2032 USD do XNUMX roku.

Wyniki wspomnianego raportu pokazują, że Tajlandia jest na dobrej drodze do realizacji swoich inicjatyw Tajlandia 4.0; Pozytywny ranking cyfrowy pomoże w osiągnięciu celów związanych z dobrobytem gospodarczym Tajlandii.

 

Zapisz się!
ŹRÓDŁOhttps://www.opengovasia.com/thailand-4-0-on-road-to-sucess/
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/