BANGKOK — japońska sieć sklepów dyskontowych Don Quijote rozpoczyna w piątek falę ekspansji azjatyckiej wraz z uruchomieniem kompleksu handlowego w Bangkoku, którego celem jest zwiększenie liczby zagranicznych sklepów z 200 do 41.
Plany zakładają otwarcie sklepów również w Hongkongu, Tajwanie, na Filipinach iw Malezji, powiedział w środę Koji Ohara, prezes i dyrektor generalny operatora sieci Pan Pacific International Holdings.
Centrum handlowe Donki Mall Thonglor, zlokalizowane w ekskluzywnej dzielnicy mieszkalnej Bangkoku, początkowo pomieści 34 najemców, których głównym celem jest marka dyskontowa Don Don Donki należąca do Pan Pacific. Ohara przewiduje 2 miliardy jenów (18 milionów dolarów) rocznej sprzedaży pierwszego w Tajlandii Don Don Donki.
„Tajlandia jest najbardziej rynkowym krajem w Azji Południowo-Wschodniej”, powiedział w środę Takao Yasuda, prezes założyciel i najwyższy doradca Pan Pacific. „Będziemy nadal badać otwieranie wielu sklepów tutaj”.
Centrum handlowe o powierzchni około 28,000 XNUMX metrów kwadratowych będzie obsługiwane przez spółkę joint venture Pan Pacific, tajlandzkiego producenta farb grupy TOA i lokalnej spółki zależnej japońskiego dewelopera parkingów.
Tajlandia reprezentuje trzecią ekspansję zagraniczną Pan Pacific, po USA i Singapurze. W 1 roku Japonia gościła ponad milion tajskich turystów, a wiele z nich kupiło pamiątki, takie jak słodycze i kosmetyki do makijażu, w sklepach Don Quijote, które są otwarte do późna.