Tajlandia może skorzystać na wojnie handlowej między Chinami a Stanami Zjednoczonymi, ponieważ więcej chińskich turystów może przyjechać do Tajlandii

Czasy biznesowe-

Tajlandia ma duże szanse na skorzystanie z trwającej wojny handlowej między Chinami a USA, twierdzą analitycy, ponieważ turyści z Chin kontynentalnych wybierają podróże bliżej domu zamiast rezerwować wycieczki na zachód.

Według Bangkok Post, Tajlandzki Urząd Turystyki (TAT) ściśle monitoruje, czy Pekin zdecyduje się zablokować chińskim turystom podróżowanie do Stanów Zjednoczonych. Jeśli tak się stanie, tajlandzki sektor turystyczny wykona ruch.

Tajlandia już korzysta z działań promocyjnych agencji TAT w pięciu chińskich miastach: Kunming, Szanghaju, Chengdu, Kantonie i Pekinie. Oczekuje się, że biura TAT w tych miastach będą dalej promować tajlandzkie miejsca turystyczne w tej krytycznej epoce, w której zarówno Chiny, jak i Stany Zjednoczone nie chcą się wycofać.

Gubernator TAT Yuthasak Supasorn zauważył, że dane zebrane przez wspomniane oddziały TAT sugerują, że spory handlowe z Białym Domem powstrzymują chińskich podróżnych przed planowaniem podróży poza Azję.

„Te czynniki mogą spowolnić podejmowanie decyzji dotyczących podróży zagranicznych i wydatków na turystykę” – zauważył Yuthasak. Ostatecznym celem jest zachęcenie gości z Chin do udziału w wydarzeniach turystycznych w Tajlandii, aby wzmocnić cały sektor turystyczny.

Yuthasak wyjaśnił dalej, że nie tylko Tajlandia może skorzystać na późniejszej wojnie handlowej między Chinami a Stanami Zjednoczonymi. Inne kraje w Azji mogą również pracować nad tworzeniem pakietów turystycznych dla chińskich entuzjastów podróży. Gubernator TAT powiedział, że konkurencja może być trudna.

Pomimo potencjalnej konkurencji ze strony innych azjatyckich rywali, Tajlandia nadal jest dobrym wyborem dla wielu chińskich podróżników. W 2018 r. Tajlandię odwiedziło około 10.5 mln osób, a analitycy branżowi spodziewają się, że w tym roku liczby będą dalej rosnąć, zwłaszcza jeśli wojna handlowa nie dobiegnie końca.

W zeszłym tygodniu TAT rozpoczął już prace nad budowaniem swojej branży turystycznej, umożliwiając partnerstwo między The Mall Group i Siam Commercial Bank (SCB) w celu ujawnienia przedpłaconej karty turystycznej Visa.

W ramach joint venture zagraniczni turyści, którzy zgłoszą się do karty, otrzymają bony o wartości 1,000 Bahtów, donosi Travel Daily Media.

Kupony można wykorzystać od 1 czerwca do 31 grudnia 2019 r. na zakupy w domach towarowych w ramach The Mall Group. Zastępca gubernatora TAT Siripakorn Cheawsamoot powiedział, że rząd Tajlandii wspiera sektor płatniczy w jego wysiłkach na rzecz rozwoju turystyki w kraju.
Analitycy branżowi uważają, że nowa karta wizy zagranicznej pomoże Tajlandii przyciągnąć więcej chińskich turystów do odwiedzenia niektórych z najpopularniejszych miejsc w kraju, takich jak Wielki Pałac w Bangkoku, Wat Chedi Luang w Chiang Mai i Patong Beach w Phuket.

Chiny nie ogłosiły jeszcze, czy zabronią swoim mieszkańcom podróżowania do Stanów Zjednoczonych, tak jak miało to miejsce, gdy miały napięcia z Japonią i Koreą Południową.

ŹRÓDŁOBusiness Times
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem mediów TPN od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał również w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Jego doświadczenie obejmuje sprzedaż detaliczną, HR i zarządzanie operacjami, a od wielu lat pisze o nowościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad ośmiu lat jako pełnoetatowy rezydent, jest dobrze znany lokalnie i odwiedza ten kraj jako regularny gość od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt z nami poniżej. Historie prosimy o e-mail Pattayanewseditor@gmail.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/