Minister Turystyki Tajlandii zajmuje się podwójnymi cenami dla obcokrajowców, mówi, że powinny one być takie same jak tajskie ceny

File Photo, tajski minister turystyki.

Bangkok

Tajlandia może być świadkiem początku końca tematu, który denerwuje wielu gości i mieszkańców królestwa, podwójnych cen dla obcokrajowców i turystów.

Nowy minister turystyki i sportu Tajlandii, Pipat Ratchakitprakarn, rozmawiał z tajlandzkimi reporterami dziś rano, 6 sierpnia 2019 r., o tym, co należy zrobić, aby konkretnie pobudzić sektor turystyczny.

Powiedział, że ceny dla Tajów i turystów w miejscach historycznych i zabytkowych, takich jak ruiny Sukhothai i Ayuthaya, powinny być takie same. Nie było jednak jasne, czy rzeczywiście opracuje plan rozwiązania tego problemu lub podejmie jakiekolwiek działania, czy też wyraża osobistą opinię na temat cen.

Odniósł się także do wielu ważnych dla niego spraw, m.in.

– Międzynarodowe wydarzenia sportowe, takie jak wyścig motocyklowy Moto GP w Buriram. Powiedział, że organizowanie międzynarodowych wydarzeń sportowych nie tylko przyciąga gości, ale także przedstawia kraj zawodnikom i ich zespołom. Pattaya konkretnie pracuje nad tym, aby stać się miastem sportowym. Powiedział, że ci, którzy przyjeżdżają ze sportowcami, czyli rodzina, przyjaciele, trenerzy itp., też sporo wydają na atrakcje turystyczne, hotele, restauracje i bary. Powiedział, że organizowanie e-sportu może być również dobrym pomysłem, ponieważ Tajlandia stała się centralnym punktem e-sportu w ciągu ostatnich kilku lat.

- To samo mogłoby dotyczyć turystyki medycznej, ponieważ do Tajlandii przyjeżdżaliby nie tylko chorzy, ale także ich rodziny i przyjaciele, którzy nocowaliby w hotelach, chodzili do restauracji i odwiedzali atrakcje turystyczne - stwierdził Pipat.

- Dbanie o dobro turystów było jego priorytetem numer jeden, powiedział, a bezpieczeństwo odwiedzających jest na szczycie jego listy. Zamierza ściśle współpracować z Urzędem Turystyki Tajlandii i Biurem Policji Turystycznej w zakresie szkolenia wolontariuszy, aby to zapewnić.

- Kwestie środowiskowe są również ważne, ponieważ trzeba zachować naturalne piękno Tajlandii i ograniczyć użycie plastiku. Postawił sobie za cel 50% redukcję tworzyw sztucznych.

-Aplikacje internetowe również muszą być aktualizowane, ulepszane i przygotowywane do użytku w trybie priorytetowym, aby Tajlandia nadążała za nowoczesną technologią związaną z turystyką.

Zapisz się!
ŹRÓDŁOSanook, Thaivisa, pod redakcją Adama Judda
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/