Tajlandia nagrodziła Weibo najpopularniejszym miejscem docelowym 2019 wśród chińskich turystów

2019/08/04 12:29:46

Chiny-

Tajlandia została niedawno uznana za jedno z „najbardziej oczekiwanych i popularnych miejsc turystycznych w 2019 roku” ze względu na wysokiej jakości treści i wysoką liczbę kliknięć na stronie Weibo.

Nagroda została ogłoszona podczas „2019 Weibo Tourism Impact Forum” zorganizowanego przez Sina Tourism i Weibo Tourism, które odbyło się 4 sierpnia w Century City International Conference Centre w Chengdu w prowincji Syczuan w Chińskiej Republice Ludowej.

Pani Prompeth Lertratanapreecha, Zastępca Dyrektora Biura TAT w Szanghaju, była obecna na wydarzeniu i odebrała nagrodę.

Weibo to obecnie jedna z największych platform społecznościowych w Chinach, która skupia wszystkich czołowych przedstawicieli chińskiej turystyki.

Przyznane oceny obiektywnie pokazują aktualne intencje podróżnicze chińskich turystów i ich zwyczaje.

W ostatnich latach TAT ściśle współpracował z mediami społecznościowymi w celu lepszej promocji i obsługi chińskich gości.

Liczba chińskich turystów odwiedzających Tajlandię w 2018 roku wyniosła około 10.5 miliona, co oznacza wzrost o 7% rok do roku.

 

Zapisz się!
ŹRÓDŁOWiadomości biznesowe z Tajlandii
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/