Pattaya, Tajlandia-
Poniżej znajduje się komunikat prasowy Fundacji Ojca Raya i jej partnerów. Ich wypowiedzi i przemyślenia są ich własnymi.
Fundacja Redemptorystów dla Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Pattaya, dawniej część Fundacji Ojca Raya i znana lokalnie jako MahaThai, niedawno powitała prof. dr Narumona Pinyosinwata, wiceministra pracy, aby przewodniczył ceremonii otwarcia nowego call center dla krajowy sklep z artykułami gospodarstwa domowego, ThaiWatsadu.
Tajskie prawo wymaga, aby wszystkie organizacje publiczne i prywatne zatrudniały co najmniej jedną osobę niepełnosprawną na stu pracowników. Ta ustawa z 2007 r., sekcja 33 Ustawy o promowaniu jakości życia osób niepełnosprawnych, również wymaga, aby pracownicy niepełnosprawni byli traktowani na równi z pozostałymi pracownikami.
Jednak wiele firm nie ma udogodnień, aby pomieścić osoby na wózkach inwalidzkich lub osoby z problemami z poruszaniem się lub nie wie o zdolnościach osób niepełnosprawnych io tym, do czego są zdolne.
Call center ThaiWatsadu nie działa samo. Fundacja zachęcała duże, znane firmy do otwierania call center, zatrudniających osoby niepełnosprawne. W tej samej lokalizacji znajduje się kilka innych centrów telefonicznych. Power buy, AIS Telecommunications, AXA Life Insurance i Hotline 1479, a 100% wszystkich pracowników żyje z niepełnosprawnością i otrzymuje takie samo wynagrodzenie i świadczenia jak inni pracownicy tej samej firmy.
Wiceminister odwiedziła również Technikum dla Osób Niepełnosprawnych, gdzie spotkała się ze studentami studiującymi na różnych kierunkach, m.in. Programowanie, Biznes Komputerowy, Elektronika.