Tajski Departament Zdrowia ogłasza 4 bardziej rygorystyczne środki zdrowotne dla usług dostarczania żywności, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się Covid-19 w kraju podczas obecnej epidemii, zwłaszcza w Bangkoku

Bangkok -

Tajski Departament Zdrowia i Ministerstwo Zdrowia Publicznego ogłosiły dziś, 5 maja, cztery praktyki dotyczące usług dostarczania żywności, aby budować większe zaufanie i bezpieczeństwo wobec osób korzystających z usług podczas epidemii Covid-19.

Dr Suwanchai Wattana-Yingcharoenchai, dyrektor generalny Departamentu Kontroli Chorób, ujawnił po spotkaniu z wybitnymi przedstawicielami dostaw żywności, że departament nakazał firmom dostawczym kontrolowanie i nadzorowanie swoich pracowników, aby ściśle przestrzegali środków ochrony zdrowia, aby zapobiec rozprzestrzenianie się Covid-19.

Ponadto Departament Kontroli Chorób zaostrzył środki dotyczące usług dostawczych podczas obecnej epidemii w Bangkoku, dodając cztery kolejne praktyki:

  1. Wszyscy pracownicy dostarczający żywność i sprzedawcy żywności muszą uważnie monitorować sytuację i uzyskać więcej informacji na temat zapobiegania chorobie Covid-19. Należy im przekazać informacje lub public relations na temat bezpiecznego dostarczania żywności podczas dostarczania żywności do klientów, w tym osobistą metodę zdystansowania się co najmniej 1 metr od klienta i nie kłaść żywności na podłodze.
  2. Wszystkie restauracje korzystające z usług dostawczych muszą być czyste i higieniczne. Całe jedzenie musi być świeżo ugotowane. Dania mięsne muszą być gotowane na ogniu nie mniejszym niż 70 stopni Celsjusza dłużej niż 5 minut. Niedogotowane dania mięsne nie są zalecane.
  3. Personel dostarczający żywność musi być zarejestrowany w swoich firmach i musi nosić higieniczną lub materiałową maskę na twarz podczas pełnienia obowiązków w pracy. Muszą często myć ręce mydłem lub środkiem dezynfekującym do rąk na bazie alkoholu przed wejściem do restauracji oraz przed i po porodzie. Powinni czekać na jedzenie na zewnątrz i trzymać się z dala od pracowników restauracji. Muszą umyć ręce po skorzystaniu z toalety i po dotknięciu pieniędzy. Muszą przez cały czas monitorować siebie pod kątem podejrzanych objawów. Jeśli istnieje jakiekolwiek ryzyko, muszą przestać pracować i natychmiast szukać pomocy medycznej.
  4. Konsumenci powinni przygotowywać pojemniki na żywność i nosić higieniczną lub materiałową maskę na twarz podczas odbioru żywności. Muszą stać co najmniej 1 metr od dostawcy oraz myć ręce mydłem lub środkiem dezynfekującym do rąk na bazie alkoholu po dostawie. Zaleca się również opłacenie usługi drogą elektroniczną lub przygotowanie dokładnej kwoty gotówki, aby uniknąć dotykania.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=–=–=–=–==-

Nie zapomnij zapisać się do naszego newslettera i otrzymuj wszystkie nasze wiadomości dostarczane do Ciebie w jednym e-mailu bez spamu. Kliknij tutaj!

Pomóż wesprzeć Pattaya News w 2021 roku!

Śledź nas na Facebook, Twitter, wiadomości Google, Instagram, Tiktok, youtube, Pinterest, rozmowa, Flipboardlub Tumblr

Dołącz do dyskusji w naszej grupie na Facebooku https://www.facebook.com/groups/438849630140035/lub w komentarzach poniżej.

Chcesz się z nami reklamować lub zapytać o to, jak promujemy Twoją firmę, wydarzenie, organizację charytatywną, lokalny sport itp.? Napisz do nas na Sprzedaż@ThePattayaNews.com

Masz ogólną wskazówkę dotyczącą wiadomości, komunikat prasowy, pytanie, komentarz itp.? Nie interesują nas propozycje SEO. Napisz do nas na Pattayanewseditor@gmail.com

Wysyłanie
recenzja użytkownika
4.67 (3 głosów)
Zapisz się!
Nie Meechukhun
National News Writer w The Pattaya News od września 2020 r. do października 2022 r. Urodzona i wychowana w Bangkoku, Nop lubi opowiadać historie o swoim rodzinnym mieście słowami i obrazami. Jej doświadczenie edukacyjne w Stanach Zjednoczonych i pasja do dziennikarstwa ukształtowały jej autentyczne zainteresowania społeczeństwem, polityką, edukacją, kulturą i sztuką.