Tajska inwazja uderza w azjatycką scenę popkultury – komunikat prasowy

Poniżej znajduje się informacja prasowa od Affluent Creation, ich wypowiedzi są całkowicie ich własnymi.

 

Tajscy aktorzy lubią Mario Maurer, Nonkul Chanon, i Zatoka Kanawut zgromadziły miliony obserwujących na skalę międzynarodową za pośrednictwem mediów społecznościowych. Wszyscy trzej zdobyli solidną bazę fanów nie tylko w Tajlandii, ale także w Chinach, Indonezji, Wietnamie, Malezji, Singapurze, a nawet Korei Południowej. 

Dzięki postępom technologicznym, takim jak ultraszybkie prędkości internetowe, charakterystyczne dla smartfonów i tabletów z obsługą 5G, przesyłanie strumieniowe i łączność sprawiły, że świat jest mniejszy, a wiele globalnych treści bardziej dostępnych. Tajskie seriale i filmy dramatyczne wywierają teraz silny wpływ za granicą, tworząc własny, ogromny kult, który rywalizuje z fanami muzyki K-Pop i K-drama. 

Na Filipinach, kraju znanym z tego, że jak żaden inny obejmuje międzynarodową popkulturę, popularność tajskich celebrytów osiągnęła niespotykany dotąd poziom. 

Mario Maurer jest najlepszym przykładem. 

W 2011 roku Mario został wprowadzony przez międzynarodową agencję celebrytów, PUBLICITYASIA, do odbiorców w całym regionie. Agencja nadal reprezentuje go w kontraktach handlowych za granicą, a teraz pracuje nad umową, aby zbliżyć 32-letniego aktora do Hollywood. 

„Popularność Mario w regionie Azji jest bezprecedensowa”, mówi Joyce A. Ramirez, wieloletni współpracownik aktora i przedstawiciel PR. „Jest jak dobre wino, które staje się coraz lepsze. W rzeczywistości wydaje się, że nigdy się nie starzeje”. 

Podążanie śladami Mario jest Chanon „Nonkul” Santinatornkul. 24-letni młody aktor jest najbardziej znany ze swojej przełomowej roli w „Bad Genius” z 2017 roku. Thriller o napadzie dla nastolatków jest uważany za najbardziej popularny na arenie międzynarodowej film tajski, jaki kiedykolwiek zarobił ponad 42 miliony dolarów na całym świecie. 

Jeszcze zanim został aktorem, miał 23 lata Zatoka Kanawut był już rozchwytywanym modelem w Bangkoku, który pojawił się na kilku okładkach magazynów. Ale to rola Gulfa w TharnType The Series, adaptacji popularnej tajlandzkiej powieści internetowej, sprawiła, że ​​stał się ulubieńcem międzynarodowych fanów. 

Wszyscy trzej tajlandzcy aktorzy zostali niedawno uruchomieni przez TNT, markę telefonów przedpłaconych, należącą do największej filipińskiej firmy telekomunikacyjnej Smart Communications. 

„Posunięcie TNT następuje, gdy coraz więcej Filipińczyków staje się wielkimi fanami tajskich seriali i filmów, poddając się tak zwanej tajlandzkiej inwazji, terminowi używanemu do opisania fenomenu rosnącego znaczenia Tajlandii na międzynarodowej scenie popkultury” – mówi Jane Jimenez Basas, starszy wiceprezes i szef działu Consumer Wireless Business w Smart Communications. 

W ramach kampanii Mario, Nonkul i Gulf byli głównymi bohaterami wirtualnego spotkania fanów na Filipinach. Nazwane „TNTCON2021” wydarzenie natychmiast stało się numerem jeden. 1 temat trendów na całym świecie w mediach społecznościowych, a także nr. 1 w Tajlandii. 

Rzeczywiście, technologia umożliwiła Mario, Nonkul i Gulf interakcję ze swoimi fanami w wirtualnej przestrzeni. Podczas gdy ograniczenia w podróżowaniu ograniczyły ich potencjał do spotykania się i witania się ze swoimi filipińskimi fanami w formie fizycznej, wszyscy trzej są szczęśliwi, mogąc ponownie spotkać swoich fanów w kraju, który całym sercem przyjął ich jako swoich.

Wysyłanie
recenzja użytkownika
0 (0 głosów)
Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/