Zarówno klienci, jak i właściciele firm niezadowoleni z zasady „tylko dostawa” restauracji w centrum handlowym twierdzą, że jest to bezsensowne

FOTO: INN News

Krajowy –

Kontrowersyjne przepisy rządowe dotyczące dostarczania żywności do restauracji w centrach handlowych wywołały oburzenie wśród klientów i operatorów restauracji, twierdząc, że przepisy nadmiernie komplikują sprawy i nie zadowalają klientów.

Restauracje w domach towarowych i centrach handlowych na obszarach o maksymalnej i ścisłej kontroli, obecnie 29 prowincjach Tajlandii, ponownie działają od wczoraj, 3 sierpnia, tylko w zakresie usług dostawczych. Może się wydawać, że może to potencjalnie pomóc firmom dostawczym i restauracyjnym, jednak zamówienie wywołało publiczne pytania o to, czy był to funkcjonalny środek zapobiegawczy w celu ograniczenia epidemii Covid-19.

Wcześniej restauracje w centrach handlowych były zamykane całkowicie na dwa tygodnie, chociaż restauracje poza centrami handlowymi mogły otwierać się na dostawę i na wynos.

Teraz restauracje w centrach handlowych są otwarte, ale TYLKO na dostawę, a klienci nie mogą zabrać siebie. Tak, nawet jeśli klient stoi bezpośrednio przed restauracją, musi skorzystać z usługi dostawy, aby zrealizować zamówienie.

Wielu właścicieli firm uważało, że środek nie poprawił ich sytuacji finansowej, ponieważ nadal muszą niepotrzebnie płacić za koszty firmy kurierskiej. Według właścicieli firm, gdyby mogli po prostu pozwolić klientom odbierać zamówienia lub zamawiać w kasie, zaoszczędziłoby to pieniądze na opłatach firm kurierskich. Co więcej, nie każdy ma łatwy dostęp do aplikacji do dostarczania żywności. Sam środek również nie odpowiadał stylowi życia klientów w sytuacji epidemii.

FOTO: Prachachat

Operatorzy restauracji nie brali również pod uwagę, że złagodzenie odsprzedaży żywności wyłącznie w celach dostawy znacznie zmniejszyłoby ich obciążenie finansowe po tym, jak w niektórych obszarach, takich jak Bangkok, przez kilka miesięcy nie można było zjeść w restauracjach. Wiele osób zdecydowało się pozostać zamkniętymi do czasu dalszego rozluźnienia zasad.

Jedna z największych skarg, zwłaszcza w tajskich mediach społecznościowych, było to, że klienci w żadnym wypadku nie mogli sami zamawiać i odbierać. Zamiast tego klient, często stojący przed sklepem i nieświadomy zasad, zostałby poproszony o zamówienie za pośrednictwem firmy kurierskiej, takiej jak GRAB, i czekanie na przetworzenie zamówienia, przejrzenie, przybycie kierowcy do sklepu, a następnie wręczyć im-bezpośrednio przed sklepem. Zamieniłoby to proces zakupu szybkiego posiłku w znacznie dłuższy, a dodatkowo dodałoby WIĘCEJ osób do interakcji z dodaniem kierowcy dostawy.

Pomimo publicznego oburzenia, Center for Covid-19 Situation Administration (CCSA) dziś, 4 sierpnia, nalegało, aby środki pozostały niezmienione, argumentując, że takie rozluźnienie może spowodować duży ruch w domach towarowych i restauracjach, co może prowadzić do większej liczby interakcji i niepotrzebnych podróżowanie wśród klientów. CCSA stwierdziło, że obawiają się, że restauracje w centrach handlowych będą mogły oferować dania na wynos, aby ludzie gromadzili się i wędrowali po centrach handlowych.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=–=–=–=–==-

Nie zapomnij zapisać się do naszego newslettera i otrzymuj wszystkie nasze wiadomości dostarczane do Ciebie w jednym e-mailu bez spamu. Kliknij tutaj!LUB wpisz poniżej swój e-mail!

Pomóż wesprzeć Pattaya News w 2021 roku!

Śledź nas na Facebook, Twitter, wiadomości Google, Instagram, Tiktok, youtube, Pinterest, Flipboardlub Tumblr

Dołącz do nas na LINE, aby złamać alerty!

Dołącz do dyskusji w naszej grupie na Facebooku https://www.facebook.com/groups/438849630140035/lub w komentarzach poniżej.

Chcesz zareklamować się u nas lub zapytać o promocję swojej firmy, wydarzenia, organizacji charytatywnej lub wydarzenia sportowego? Napisz do nas na Pattayanewseditor@gmail.com

Masz ogólną wskazówkę dotyczącą wiadomości, komunikat prasowy, pytanie, komentarz itp.? Nie interesują nas propozycje SEO. Napisz do nas na Pattayanewseditor@gmail.com

 

Wysyłanie
recenzja użytkownika
0 (0 głosów)
Zapisz się!
Nie Meechukhun
National News Writer w The Pattaya News od września 2020 r. do października 2022 r. Urodzona i wychowana w Bangkoku, Nop lubi opowiadać historie o swoim rodzinnym mieście słowami i obrazami. Jej doświadczenie edukacyjne w Stanach Zjednoczonych i pasja do dziennikarstwa ukształtowały jej autentyczne zainteresowania społeczeństwem, polityką, edukacją, kulturą i sztuką.