Krajowy –
Premier Prayut Chan-O'Cha wczoraj, 7 listopada, nakazał odpowiednim tajskim agencjom ulepszenie systemu „Thailand Pass” po tym, jak wielu wnioskodawców podobno nie otrzymało kodu QR do odprawy.
Rzecznik rządu Thanakorn Wangboonkongchana powiedział Associated Press, że premier zauważył problem polegający na tym, że niektórzy zarejestrowani podróżni korzystający z systemu „Thailand Pass” nie otrzymali lub nie otrzymali kodu QR później niż zwykle.
„Premier zatem nakazał odpowiednim agencjom przyspieszyć ulepszanie systemu, aby zapewnić odpowiednią i wygodniejszą obsługę podróżnym, w tym Tajom planującym powrót do domu i zagranicznym gościom, którzy chcieli podróżować do Tajlandii w celach turystycznych lub pracy” – stwierdził rzecznik.
Według urzędników, problemy z opóźnieniem QR Code mogą wystąpić z kilku powodów, takich jak przesyłanie niejasnych dokumentów dotyczących szczepień, które powodowałyby dłuższy czas przetwarzania i weryfikacji przez urzędników, a nie przez system, lub wypełnianie i/lub dołączanie dokumentów, które nie pasuje do określonej listy lub nazwa hotelu nie była taka sama, jak w szpitalu poddawanym testom RT-PCR.
Do najczęstszych problemów należało również wpisanie nieprawidłowego adresu e-mail, co skutkowało nieudanym dostarczeniem kodu QR. Media TPN zauważają, że ogólnie rząd Tajlandii nie powiedział, że po ich stronie była jakaś wina lub wina za opóźnienie kodów QR, ale prawie całą sprawę obarczył za błąd użytkownika.
Thanakorn poinformował również, że na dzień 90,165 listopada w systemie „Thailand Pass” zarejestrowano łącznie 6 33,788 osób. Z tego około XNUMX XNUMX wnioskodawców zostało już zatwierdzonych.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=–=–=–=–==-
Śledź nas na Facebook,
Dołącz do nas na LINE, aby złamać alerty!