40. Festiwal Turystyki Tajlandii 2022 w dniach 18-22 lutego w Bangkoku

Bangkok – Urząd Turystyki Tajlandii (TAT) organizuje „40. Festiwal Turystyki Tajlandii 2022” (TTF 2022), który odbędzie się w dniach 18-22 lutego 2022 r. w parku Lumphini w Bangkoku, aby zainspirować Tajów, emigrantów i turystów odwiedzających podróżować po Tajlandii w nowym, normalnym, wolnym od COVID podejściu i oficjalnie wprowadzić międzynarodową kampanię marketingową turystyczną „Odwiedź Tajlandię Rok 2022: Amazing New Chapters”.

Pan Yuthasak Supasorn, gubernator TAT, powiedział: „Zgodnie z polityką królewskiego rządu Tajlandii dotyczącą ożywienia turystyki po pandemii COVID-19 w celu uczynienia 2022 rokiem nowej normalnej turystyki, TTF 2022 koncentruje się na inspirowaniu podróży krajowych w bezpieczny i zdrowy sposób, jednocześnie pomagając zwiększyć kreatywność i innowacyjność wśród lokalnych przedsiębiorców turystycznych”.

TTF 2022 zaprezentuje wyjątkowe zabytki, dziedzictwo kulturowe i najlepsze produkty z regionu centralnego, wschodu, północy, północnego wschodu i południa Tajlandii, a także zaprezentuje uliczne jedzenie w Bangkoku i wprowadzi nowe podejście do normalnego stylu podróżowania w Tajlandii.

TAT wykorzysta również TTF 2022 jako centralną scenę, aby oficjalnie ogłosić najnowszą międzynarodową kampanię marketingową w turystyce, Visit Thailand Year 2022, która zaoferuje turystom „Niesamowite nowe rozdziały” do odkrycia w Tajlandii, gdy królestwo zostanie ponownie otwarte dla międzynarodowych podróżników poniżej trzech lat schematy wejścia – TEST & GO Sandbox i Alternatywna Kwarantanna.

40. Festiwal Turystyki Tajlandii 2022 pozwoli odwiedzającym zanurzyć się w tajskim stylu życia poprzez oglądanie i branie udziału w różnych zajęciach dostępnych w pięciu wyjątkowo zaprojektowanych tajlandzkich wioskach turystycznych oraz czterech dodatkowych strefach.

Strefa 1 – Odwiedź Tajlandię Rok 2022, niesamowite nowe rozdziały będzie zawierał Studio TAT które będą działaniami nadawczymi i informacjami TTF 2022 oraz Technologia podróży TAT rogu, który będzie prezentował najnowszą rzeczywistość wirtualną (VR), rzeczywistość rozszerzoną (AR) i rzeczywistość rozszerzoną (XR), gdzie odwiedzający będą mogli zostać wirtualnym wpływowym TAT i podróżować po wirtualnym świecie Metaverse. Inne atrakcje to: TAT Modelowanie studio, które będzie oferować doświadczenia castingowe przez profesjonalnych fotografów TAT; galeria zdjęć i kącik odpraw; warsztaty malarstwa akwarelowego z profesjonalnymi artystami oraz gra planszowa prezentująca tajską historię i kulturę. Ponadto dedykowany Centrum kontaktowe TAT 1672 Na stoisku zostaną zaprezentowane najnowsze technologie w dostarczaniu tajlandzkich informacji turystycznych, w tym Chat Bot i Amazing Thailand eBook. Dopełnieniem wrażeń strefy będą występy muzyczne w stylu campingowym w wykonaniu znanych tajskich śpiewaków i zespołów.

Strefa 2 – Wioska Wschodnia, „Wschód na Spokoju” będzie zawierać szmaragdowy motyw wysoce fotogenicznych pokazów, w tym pływający ogród, replikę latarni morskiej Trat's Laem Ngop, kącik fotograficzny SUP Board i wspinaczkę na klif. Lokalna mądrość regionu, dziedzictwo kulturowe i najlepsze produkty będą również prezentowane, w tym wyplatanie koszyków, wyrabianie mat i naturalne farbowane tkaniny, a także słynne lokalne potrawy i produkty. Inne atrakcje to tradycyjny tajski pokaz lalek Joe Louisa, pokaz światła i dźwięku, pokaz kabaretowy, klinika golfa i lekcja jazdy w minigolfa oraz występy muzyczne.

Strefa 3 – Wioska Regionu Centralnego, „Chic Central” zaprezentuje motyw w kolorze karmazynowym z białymi replikami tradycyjnych tajskich domów, drewnianą bramą Ban Rachan, farmą solną i polami ryżowymi – wszystko to odzwierciedla wyjątkowość Regionu Centralnego. Lokalne potrawy, najlepsze produkty społecznościowe i produkty ekologiczne będą oferowane na „retro” tajskim lokalnym rynku. Inne ważne wydarzenia to warsztaty i pokazy lokalnej sztuki i mądrości; takie jak malowanie masek Khona, tradycyjne wytwarzanie glinianych lalek i tworzenie waty cukrowej w stylu tajskim. W tej strefie nie zabraknie również przedstawień, w tym Wat Khanon Nang Yai (wielka gra cieni), pokaz tańca w masce Khona, tajski pokaz lalek, taniec retro w kręgach i Likaj Tajski teatr ludowy.

Strefa 4 – Wioska Północna, „Nostalgia Północna” zaprezentuje motyw granatowy, reprezentujący unikalny dla regionu kolor Na Hom (granatowy) w połączeniu z niespotykaną nową serią atrakcji i doświadczeń; takie jak Góra Mok Tawan w Tak; Góra Rong Ruea Ta Muen w Phitsanulok; Wat Luang Khun Win w Chiang Mai; kultura herbaty i kawy oraz kultura i festiwale. Mnóstwo okazji do zakupów lokalnych produktów i wyjątkowej żywności na „retro” rynku północnej Tajlandii oraz do podziwiania tradycyjnych i współczesnych tańców i występów muzycznych.

Strefa 5 – Wioska Południowa, „Piękne Południe” zaprezentuje srebrną, sztukę południa motyw podkreślający unikalne dziedzictwo kulturowe regionu, w tym występy ludowe; takich jak Manorah, cienie lalek Nang Talung i Hulu Likay; wyjątkowa kuchnia, a także repliki wyjątkowych zabytków, w tym Brama Miasta Songkhla. Tutaj odwiedzający będą mieli okazję skosztować autentycznych południowych potraw i kupić najlepsze lokalne produkty; takich jak ubrania batikowe, a także do wzięcia udziału w warsztatach DIY handmade.

Strefa 6 – Wioska Północno-Wschodnia, „Zakochana Isan” zaprezentuje motyw w kolorze kości słoniowej, podkreślający pięć nowych, niewidzianych serii atrakcji i doświadczeń; mianowicie wieża Roi Et w Roi Et; Phu Phra w Loei, 3 Światowe Nagi w Mukdahanie, Pływające Miasto i Underworld w Nakhon Ratchasima oraz Świat Słoni w Surin. Lokalne potrawy Isan i najlepsze produkty społeczności będą oferowane w połączeniu z możliwością podziwiania unikalnych rytuałów i festiwali regionu, a także tradycyjnych przedstawień.

Strefa 7 – Street Food w Bangkoku zaprezentuje uliczne jedzenie ze wszystkich zakątków Bangkoku oraz szeroki wybór dań kuchni tajskiej i międzynarodowej z czołowych restauracji i punktów gastronomicznych stolicy Tajlandii. Zaprezentowana zostanie również sztuka uliczna z projektu renowacji Khlong Ong Ang, który został nagrodzony w 2020 r. przez Biuro Regionalne ONZ-Habitat dla Azji i Pacyfiku Azjatyckimi Nagrodami Miejskimi.

Strefa 8 – Scena Centralna odbędą się codzienne pokazy kulturalne i występy muzyczne, w tym oficjalne otwarcie TTF 2022 w dniu 18 lutego.

Strefa 9 – Podróżuj w dobrym stylu z nową normalnością zaoferuje wskazówki dotyczące bardziej odpowiedzialnego podróżowania z trzema kluczowymi działaniami: rozmowa turystyczna skupiająca się na modelu ekonomicznym Bio-Circular-Green lub BCG, prezentująca lokalne przedsiębiorstwa kawowe z Nakhon Ratchasima i Phetchaburi; dzielenie się doświadczeniami w celu inspirowania odpowiedzialnej turystyki przez blogerów i tajskich piosenkarzy oraz warsztaty kreatywności oparte na lokalnej mądrości; takich jak obraz ceramiczny z Lampang i farbowana tkanina Batik z Pattani. Ponadto można obejrzeć wystawę poświęconą odpowiedzialnej turystyce za pośrednictwem fanpage'a TAT's 7 Greens na Facebooku.

40th Festiwal Turystyki w Tajlandii 2022 odbędzie się zgodnie ze środkami bezpieczeństwa i zdrowia określonymi przez Ministerstwo Zdrowia Publicznego, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się COVID-19, a wszyscy uczestnicy są proszeni o przestrzeganie tych środków przez cały czas.

Uczestnicy są zobowiązani do poddania się badaniu stanu zdrowia i odprawy za pomocą aplikacji Thai Chana przy wejściu do parku Lumphini. Odwiedzając każdą strefę, uczestnicy są zobowiązani do okazania dowodu pełnego zaszczepienia za pośrednictwem aplikacji Mor Prom lub negatywnego wyniku testu przy użyciu zestawu testowego antygenu nie dłużej niż 72 godziny lub wykonania testu ATK na miejscu w cenie 35 Bahtów na osobę za pośrednictwem aplikacji Dr.AnyWhere. Liczba uczestników będzie ograniczona do 1 osoby na 4 metry kwadratowe. Inne środki obejmują strefę jedzenia (można zdjąć maskę), wcześniejszą rejestrację za pośrednictwem aplikacji QueQ i środki ostrożności DMHTT.

Czas otwarcia to od 12.00:21.00 do 11.00:21.00. w piątek, poniedziałek i wtorek oraz w godzinach XNUMX-XNUMX. na sobotę i niedzielę. Wejście jest bezpłatne. Zachęcamy odwiedzających do przyjazdu za pośrednictwem stacji BTS Sala Daeng lub stacji metra Silom MRT.

Poprzedni to komunikat prasowy opublikowany za pełną zgodą i autoryzacją organizacji wymienionych w materiałach PR i mediach TPN. Oświadczenia, przemyślenia i opinie organizacji biorącej udział w komunikacie prasowym są całkowicie ich własnymi i niekoniecznie muszą odzwierciedlać wypowiedzi mediów TPN i jej pracowników.

Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/