Bangkok„Tajlandzki Urząd ds. Turystyki (TAT) nakreślił najnowszą strategię marketingową w odpowiedzi na zgodę wydaną na porozumienie z Indiami w sprawie „bańki podróży lotniczych”, co jest uważane za ważny krok naprzód w planowanych ożywienie jednego z najważniejszych rynków, z których pochodzą odwiedzający Tajlandię.
Pan Tanes Petsuwan, zastępca gubernatora TAT ds. marketingu międzynarodowego – Azja i Południowy Pacyfik, powiedział: „Tajlandia była bardzo popularnym kierunkiem podróży dla indyjskich turystów przed pandemią COVID-19 i wszystko wskazuje na to, że ten apel będzie kontynuowany. Co istotne, proponowana tajsko-indyjska bańka dotycząca podróży lotniczych pomoże poprawić wizerunek Tajlandii jako preferowanego kierunku podróży dla Hindusów chcących podróżować za granicę”.
Tajlandzkie Centrum Administracji Sytuacyjnej związanej z Covid-19 (CCSA) dało zielone światło proponowanemu porozumieniu w sprawie „tajsko-indyjskiej bańki lotniczej”, a decyzja ta oczekuje obecnie na zatwierdzenie przez Radę Ministrów. Po otrzymaniu tej informacji Urząd Lotnictwa Cywilnego Tajlandii (CAAT) przystąpi do realizacji planu we współpracy z władzami Indii i liniami lotniczymi.
Pan Tanes dodał: „Po wznowieniu od 1 lutego 2022 r. programu wjazdu TEST and GO, w ramach którego w pełni zaszczepieni podróżnicy z dowolnego kraju mogą ubiegać się o kartę Tajlandia Pass, podczas gdy sytuacja związana z Covid-19 w Indiach znacznie się poprawia, co skutkuje w ramach złagodzonych ograniczeń dotyczących przyjazdów międzynarodowych, w tym powracających Hindusów, TAT będzie aktywnie skupiać się na wysokiej jakości indyjskich turystach, aby powrócili do Tajlandii”.
Zgodnie z „Odwiedź Tajlandię w roku 2022: niesamowite nowe rozdziały”. kampania marketingowa, TAT koncentruje się na dalszym budowaniu rynku indyjskiego ze szczególnym naciskiem na specjalne grupy interesu o wysokich wydatkach; takich jak śluby i miesiące miodowe, golf, millenialsi i cyfrowi nomadzi. Wśród działań znajdują się wyjazdy zapoznawcze i imprezy biznesowe.
Rodzinna wycieczka indyjskich biur podróży i mediów odbędzie się w Tajlandii w dniach 15-22 lutego 2022 r., aby zdobyć bezpośrednie doświadczenie w zakresie produktów i usług turystycznych na trasach podróży Bangkok-Chiang Mai i Bangkok-Ko Samui, a także omówić interesy z lokalnymi dostawcami podczas spotkania branżowego.
Dedykowana wycieczka zapoznawcza i sympozjum ślubne dla indyjskich konsultantów ślubnych mają się odbyć w marcu 2022 roku.
TAT będzie także przewodniczyć obecności Tajlandii na największym indyjskim wydarzeniu promocyjnym turystyki – South Asia Travel and Tourism Exchange (SATTE) 2022 – zaplanowanym na 18–20 maja w New Delhi. Zorganizuje także imprezę prezentującą produkty, aby zapewnić biurom podróży z kluczowych miast na południu i zachodzie Indii – Ahmedabad, Bengaluru, Chennai, Hyderabad, Koshi i Bombaj – aktualne informacje na temat programów wjazdu do Tajlandii oraz oferty podróży „Amazing New Chapters”.
Po urzeczywistnieniu porozumienia w sprawie „tajsko-indyjskiej bańki podróży lotniczych” i ponownym otwarciu lotów komercyjnych między obydwoma krajami, TAT połączy siły z liniami lotniczymi w celu współorganizowania sesji networkingowych w kluczowych miastach północnych Indii, w tym New Delhi i Kalkuta będą w dalszym ciągu promować najnowsze produkty i usługi turystyczne Tajlandii.
Ta najnowsza strategia marketingowa jest następstwem ciągłych wysiłków TAT mających na celu utrzymanie pozycji Tajlandii jako najpopularniejszego kierunku podróży dla turystów z Indii. Przez całą pandemię COVID-19 biura TAT w Bombaju i New Delhi w dalszym ciągu ściśle współpracowały z indyjską branżą turystyczną i turystyczną poprzez ciągłe działania marketingowe, które obejmowały seminarium internetowe „Thailand Travel Update” oraz uruchomienie branżowy kurs szkoleniowy online „Tajlandia Specjalistyczny Program” dla doradców i operatorów turystycznych, pozwalający uzyskać aktualne informacje na temat istniejących i nowych atrakcji oraz ofert w Tajlandii.
Strona internetowa www.tourismthailand.in został zaktualizowany. Więcej treści związanych z turystyką w Tajlandii opublikowano za pośrednictwem platformy internetowej, skierowanej zwłaszcza do pokolenia milenialsów. I wreszcie, co nie mniej ważne, firma TAT uruchomiła niedawno kampanię „Miss You”, w której zamieszczane są zdjęcia zapraszające podróżnych z Indii do poznania „Niesamowitych nowych rozdziałów” Tajlandii.
Proaktywne działania marketingowe firmy TAT w Indiach zaowocowały zdobyciem przez Tajlandię tytułu „Najlepszego miejsca na miesiąc miodowy” już drugi rok z rzędu na 10.th Rocznicowa edycja konkursu Travel + Leisure India’s Best Awards 2021. W sierpniu 2021 r. Tajlandia została również uznana za jedno z najlepszych miejsc do gry w golfa przez przeważające 97% respondentów w ogólnokrajowym badaniu golfistów w Indiach. Tymczasem badanie Thomas Cook przeprowadzone w czerwcu 2021 r. wykazało, że Tajlandia znajduje się w pierwszej trójce kierunków podróży Hindusów chcących wyjechać za granicę.
Poprzedni był komunikat prasowy Urzędu Turystyki Tajlandii.