TAT przedstawia działania marketingowe wspierające „bańkę podróży lotniczych” w Tajlandii i Indiach

Bangkok„Tajlandzki Urząd ds. Turystyki (TAT) nakreślił najnowszą strategię marketingową w odpowiedzi na zgodę wydaną na porozumienie z Indiami w sprawie „bańki podróży lotniczych”, co jest uważane za ważny krok naprzód w planowanych ożywienie jednego z najważniejszych rynków, z których pochodzą odwiedzający Tajlandię.

Pan Tanes Petsuwan, zastępca gubernatora TAT ds. marketingu międzynarodowego – Azja i Południowy Pacyfik, powiedział: „Tajlandia była bardzo popularnym kierunkiem podróży dla indyjskich turystów przed pandemią COVID-19 i wszystko wskazuje na to, że ten apel będzie kontynuowany. Co istotne, proponowana tajsko-indyjska bańka dotycząca podróży lotniczych pomoże poprawić wizerunek Tajlandii jako preferowanego kierunku podróży dla Hindusów chcących podróżować za granicę”.

Tajlandzkie Centrum Administracji Sytuacyjnej związanej z Covid-19 (CCSA) dało zielone światło proponowanemu porozumieniu w sprawie „tajsko-indyjskiej bańki lotniczej”, a decyzja ta oczekuje obecnie na zatwierdzenie przez Radę Ministrów. Po otrzymaniu tej informacji Urząd Lotnictwa Cywilnego Tajlandii (CAAT) przystąpi do realizacji planu we współpracy z władzami Indii i liniami lotniczymi.

Pan Tanes dodał: „Po wznowieniu od 1 lutego 2022 r. programu wjazdu TEST and GO, w ramach którego w pełni zaszczepieni podróżnicy z dowolnego kraju mogą ubiegać się o kartę Tajlandia Pass, podczas gdy sytuacja związana z Covid-19 w Indiach znacznie się poprawia, co skutkuje w ramach złagodzonych ograniczeń dotyczących przyjazdów międzynarodowych, w tym powracających Hindusów, TAT będzie aktywnie skupiać się na wysokiej jakości indyjskich turystach, aby powrócili do Tajlandii”.

Zgodnie z „Odwiedź Tajlandię w roku 2022: niesamowite nowe rozdziały”. kampania marketingowa, TAT koncentruje się na dalszym budowaniu rynku indyjskiego ze szczególnym naciskiem na specjalne grupy interesu o wysokich wydatkach; takich jak śluby i miesiące miodowe, golf, millenialsi i cyfrowi nomadzi. Wśród działań znajdują się wyjazdy zapoznawcze i imprezy biznesowe.

Rodzinna wycieczka indyjskich biur podróży i mediów odbędzie się w Tajlandii w dniach 15-22 lutego 2022 r., aby zdobyć bezpośrednie doświadczenie w zakresie produktów i usług turystycznych na trasach podróży Bangkok-Chiang Mai i Bangkok-Ko Samui, a także omówić interesy z lokalnymi dostawcami podczas spotkania branżowego.

Dedykowana wycieczka zapoznawcza i sympozjum ślubne dla indyjskich konsultantów ślubnych mają się odbyć w marcu 2022 roku.

TAT będzie także przewodniczyć obecności Tajlandii na największym indyjskim wydarzeniu promocyjnym turystyki – South Asia Travel and Tourism Exchange (SATTE) 2022 – zaplanowanym na 18–20 maja w New Delhi. Zorganizuje także imprezę prezentującą produkty, aby zapewnić biurom podróży z kluczowych miast na południu i zachodzie Indii – Ahmedabad, Bengaluru, Chennai, Hyderabad, Koshi i Bombaj – aktualne informacje na temat programów wjazdu do Tajlandii oraz oferty podróży „Amazing New Chapters”.

Po urzeczywistnieniu porozumienia w sprawie „tajsko-indyjskiej bańki podróży lotniczych” i ponownym otwarciu lotów komercyjnych między obydwoma krajami, TAT połączy siły z liniami lotniczymi w celu współorganizowania sesji networkingowych w kluczowych miastach północnych Indii, w tym New Delhi i Kalkuta będą w dalszym ciągu promować najnowsze produkty i usługi turystyczne Tajlandii.

Ta najnowsza strategia marketingowa jest następstwem ciągłych wysiłków TAT mających na celu utrzymanie pozycji Tajlandii jako najpopularniejszego kierunku podróży dla turystów z Indii. Przez całą pandemię COVID-19 biura TAT w Bombaju i New Delhi w dalszym ciągu ściśle współpracowały z indyjską branżą turystyczną i turystyczną poprzez ciągłe działania marketingowe, które obejmowały seminarium internetowe „Thailand Travel Update” oraz uruchomienie branżowy kurs szkoleniowy online „Tajlandia Specjalistyczny Program” dla doradców i operatorów turystycznych, pozwalający uzyskać aktualne informacje na temat istniejących i nowych atrakcji oraz ofert w Tajlandii.

Strona internetowa www.tourismthailand.in został zaktualizowany. Więcej treści związanych z turystyką w Tajlandii opublikowano za pośrednictwem platformy internetowej, skierowanej zwłaszcza do pokolenia milenialsów. I wreszcie, co nie mniej ważne, firma TAT uruchomiła niedawno kampanię „Miss You”, w której zamieszczane są zdjęcia zapraszające podróżnych z Indii do poznania „Niesamowitych nowych rozdziałów” Tajlandii.

Proaktywne działania marketingowe firmy TAT w Indiach zaowocowały zdobyciem przez Tajlandię tytułu „Najlepszego miejsca na miesiąc miodowy” już drugi rok z rzędu na 10.th Rocznicowa edycja konkursu Travel + Leisure India’s Best Awards 2021. W sierpniu 2021 r. Tajlandia została również uznana za jedno z najlepszych miejsc do gry w golfa przez przeważające 97% respondentów w ogólnokrajowym badaniu golfistów w Indiach. Tymczasem badanie Thomas Cook przeprowadzone w czerwcu 2021 r. wykazało, że Tajlandia znajduje się w pierwszej trójce kierunków podróży Hindusów chcących wyjechać za granicę.

Poprzedni był komunikat prasowy Urzędu Turystyki Tajlandii.

Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/