Urząd Turystyki Tajlandii wzmacnia obecność na rynku Bliskiego Wschodu, aby zwiększyć turystykę do Tajlandii

Bangkok, 17 maja 2022 r. -

  Urząd Turystyki Tajlandii (TAT) wzmacnia obecność Tajlandii jako preferowanego miejsca turystycznego wśród podróżnych z Bliskiego Wschodu, aby zwiększyć zainteresowanie powrotem do Tajlandii w sytuacji po COVID-19.

Stało się tak dzięki niedawnemu udziałowi w Arabian Travel Market (ATM) 2022, ostatnim partnerstwom z Qatar Airways i Almosafer – jednym z trzech największych internetowych biur podróży w regionie, a także szeregowi działań marketingowych i promocyjnych.

TAT poprowadził tajską delegację, która składała się z 18 hoteli, trzech szpitali, dwóch biur podróży i jednego parku rozrywki, aby wziąć udział w ATM 2022, który odbył się w dniach 9-12 maja w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Podczas czterodniowego wydarzenia delegacja tajska odbyła średnio 128 spotkań biznesowych, czyli łącznie ponad 3,000 sesji. Oczekuje się, że zwiększy to ruch turystyczny z rynku Bliskiego Wschodu do Tajlandii i wygeneruje około miliarda bahtów dochodu w 2022 roku.

Pan Chattan Kunjara Na Ayudhya, zastępca gubernatora TAT ds. marketingu międzynarodowego w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie i w obu Amerykach, powiedział: „Zainteresowanie powrotem do Tajlandii rośnie i jest to z pewnością znak, że rynek szybko się odbudowuje. sytuacja COVID-19. Tajlandia skupiła się na ATM 2022 na prowadzeniu interesów z wyższym segmentem rynku, takim jak rodziny, grupy leczenia i nowy sektor kobiet podróżujących samodzielnie w celu zakupów, zabiegów kosmetycznych i innych tego typu działań.

W ATM 2022, TAT współpracował z Qatar Airways, uruchamiając specjalną promocję sprzedaży mającą na celu zwiększenie liczby podróży do Tajlandii od połowy maja do czerwca 2022, wśród podróżnych z Arabii Saudyjskiej, Kataru i Kuwejtu. Obie strony rozmawiały również o partnerstwie w globalnej kampanii mającej na celu zachęcenie podróżnych z Europy do wzięcia udziału w Mistrzostwach Świata FIFA 2022 w dniach 21 listopada-18 grudnia, aby po zawodach odwiedzić Tajlandię. Memorandum o współpracy w tej sprawie ma zostać podpisane w październiku.

Tymczasem w ATM 2022 TAT wprowadził akcję promocyjną turystyczną we współpracy z Dubai Police Privilege Card lub Esaad Card, programem lojalnościowym dla pracowników rządowych w ramach Dubai Police. Specjalne rabaty na towary i usługi w ponad 300 lokalizacjach w Tajlandii – głównie w hotelach, szpitalach, spa, domach towarowych i atrakcjach turystycznych – będą dostępne dla 240,000 XNUMX posiadaczy kart Esaad.

Podczas zeszłotygodniowej misji na Bliski Wschód, TAT skorzystał również z okazji do wzmocnienia swojej obecności na rynku Arabii Saudyjskiej poprzez podpisanie memorandum o współpracy (MOC) z Almosafer, największym internetowym biurem podróży (OTA) w Arabii Saudyjskiej i Kuwejt, a także jedna z trzech największych największych OTA na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej.

Ceremonii podpisania MOC w dniu 15 maja pomiędzy panem Chattanem z TAT i wiceprezesem wykonawczym Almosafer panem Muzammilem Ahussainem był JE pan Phiphat Ratchakitprakarn, minister turystyki i sportu Tajlandii.

Porozumienie między TAT i Almosafer ma na celu zwiększenie turystyki między Tajlandią a krajami Rady Współpracy Zatoki Perskiej (GCC). Głównym celem jest promowanie i rozwijanie wysokiej jakości doświadczeń turystycznych w Tajlandii dla gości z GCC, z naciskiem na kluczowe rynki niszowe, takie jak turystyka sportowa, turystyka luksusowa oraz turystyka zdrowotna i wellness. Tajlandia jest popularnym kierunkiem wśród podróżnych GCC, szczególnie tych z Arabii Saudyjskiej i Kuwejtu, gdzie zajmuje odpowiednio pierwsze miejsce w piątce i dziewięciu najlepszych międzynarodowych destynacjach.

Podpisanie MOC między TAT i Almosaferem nastąpiło po 9 marca 2022 r., kiedy Arabia Saudyjska zaczęła zezwalać swoim obywatelom na ponowną wizytę w Tajlandii. Almosafer powiedział, że od tego czasu odnotował ogromny wzrost zainteresowania podróżami do Tajlandii z Arabii Saudyjskiej, a liczba wyszukiwań informacji o turystyce w Tajlandii na jej stronie internetowej wzrosła o ponad 470% od stycznia 2022 r. i o ponad 1,100% w ciągu pierwszych dwóch tygodni maja w porównaniu do pierwszy kwartał 2022 roku.

Przed sytuacją z COVID-19 ponad 533,000 41.3 turystów z Bliskiego Wschodu odwiedzało każdego roku Tajlandię, generując ponad 75,000 miliarda bahtów przychodów z turystyki. Podróżni z Bliskiego Wschodu są uważani za grupy o najwyższych wydatkach, ze średnim wydatkiem na podróż wynoszącym XNUMX XNUMX bahtów na osobę. Zwykle podróżują w dużej grupie rodzinnej, zwykle odwiedzają Tajlandię w lipcu i sierpniu. Z regionu największymi rynkami źródłowymi dla Tajlandii są ZEA, Kuwejt, Bahrajn i Katar.

Poprzedni to komunikat prasowy opublikowany za pełną zgodą i autoryzacją organizacji wymienionych w materiałach PR i mediach TPN. Oświadczenia, przemyślenia i opinie organizacji biorącej udział w komunikacie prasowym są całkowicie ich własnymi i niekoniecznie muszą odzwierciedlać wypowiedzi mediów TPN i jej pracowników.

Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/