Komunikat prasowy TAT –
TAT promuje „Rok wizyty w Tajlandii 2022-2023: niesamowite nowe rozdziały” na rynku kanadyjskim, kładąc nacisk na znaczące doświadczenia z podróży.
Bangkok, 3 grudnia 2022 r. – Inauguracyjny bezpośredni lot linii Air Canada z Vancouver wylądował dziś rano na lotnisku Suvarnabhumi w Bangkoku, wyznaczając kamień milowy dla nowej dostępności między Ameryką Północną a Tajlandią.
Podczas specjalnej ceremonii powitalnej obecni byli JE Dr Sarah Taylor, Ambasador Kanady w Tajlandii, Pan Chadchart Sittipunt, Gubernator Bangkoku, Pan Siripakorn Cheawsamoot, Zastępca Gubernatora ds. Marketingu Międzynarodowego – Europa, Afryka, Bliski Wschód i Ameryka, Urząd ds. Turystyki z Tajlandii (TAT) oraz Virgilio Russi, wiceprezes ds. sprzedaży międzynarodowej Air Canada.
— powiedział pan Siripakorn „Ta bezpośrednia usługa Vancouver-Bangkok z pewnością utoruje drogę do wielu innych wzajemnych partnerstw między kanadyjską i tajską branżą turystyczną. Wzmocni również Tajlandię jako preferowany cel długodystansowych wakacji dla podróżnych z Ameryki Północnej”.
Szacuje się, że najnowszy lot Air Canada z Vancouver do Bangkoku zwiększy liczbę miejsc w samolotach z Ameryki Północnej do Tajlandii o około 5,000 miejsc miesięcznie.
Połączenie będzie obsługiwane cztery razy w tygodniu samolotem Boeing 298-787 Dreamliner z 900 miejscami. Czas lotu to 13-16 godzin w jedną stronę.
Usługa Vancouver-Bangkok oferuje opcje ułatwień dostępu do Tajlandii dla podróżnych z Kanady, a także z 14 miast w USA obsługiwanych z bezpośrednim połączeniem do Vancouver przez Air Canada. Linia lotnicza obsługuje również połączenia z hubów w Toronto i Montrealu do 60 miast w USA.
Lot pozwala podróżnym z Ameryki Północnej uciec przed zimą i cieszyć się Tajlandią w najlepszym wydaniu podczas corocznej chłodnej pory roku z ciepłą i słoneczną pogodą oraz serdeczną tajską gościnnością, dodał Siripakorn.
TAT promuje „Visit Thailand Year 2022-2023: Amazing New Chapters” na rynku kanadyjskim, skierowanym do wszystkich segmentów, w tym pokolenia Z (post-millenials), milenialsów lub pokolenia Y, pokolenia X i pokolenia wyżu demograficznego.
Kluczowy nacisk kładziony jest na znaczące doświadczenia z podróży, które podkreślają produkty Amazing Thailand NFT – przyrodę do zachowania, jedzenie do odkrycia i tajlandzkość do odkrycia.
Aby promować nowe połączenie Vancouver-Bangkok, TAT przy wsparciu Air Canada zorganizował rodzinną wycieczkę dla 10 uczestników mediów i wpływowych osób z Kanady w dniach 1-13 grudnia 2022 r. Wycieczka obejmuje znaczące wrażenia z podróży w Bangkoku, Chiang Mai, Krabi i Phuket.
TAT ściśle współpracuje z Air Canada w celu zwiększenia turystyki do Tajlandii. Wcześniejsze działania obejmowały promocje sprzedaży, wydarzenia i inicjatywy marketingowe oraz wyjazdy rodzinne dla handlu i mediów. Na rok 2023 planowanych jest kilka wspólnych kampanii konsumenckich i handlowych.
Kanada jest drugim co do wielkości rynkiem Tajlandii z obu Ameryk. Od stycznia do września 2022 r. Tajlandię odwiedziło 39,950 72,000 kanadyjskich turystów, a do końca roku liczba ta ma przekroczyć 18 76,000. Średnia długość pobytu kanadyjskich turystów to XNUMX dni, a wydatki na wycieczkę to XNUMX XNUMX bahtów.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=–=–=–=–==-
Nie zapomnij zapisać się do naszego newslettera i otrzymuj wszystkie nasze wiadomości dostarczane do Ciebie w jednym e-mailu bez spamu. Kliknij tutaj! LUB wpisz poniżej swój e-mail!
Pomóż wesprzeć Pattaya News w 2022 roku!