Pattaya —
Oszukańcze centrum telefoniczne oszukało dwie kobiety w Pattaya na 100,000 XNUMX bahtów.
Dwie ofiary złożyły raporty policyjne na posterunku policji w Pattaya wczoraj, 7 grudnia. Pierwsza ofiara, 29-letnia Anita Teajantuek, powiedziała, że została zwabiona do wypełnienia formularza dotyczącego jej działalności w biurze podróży przez oszustów, którzy przebrali się za urzędników z Departamentu Rozwoju Biznesu Ministerstwa Handlu.
Oszust przekonał Anitę do przelania 83,041 XNUMX bahtów z jej konta bankowego i zerwał z nią kontakt. Ofiara powiedziała, że nie ma już pieniędzy i ma poważne kłopoty.
Inna ofiara, pani Kanokwan Thannam, zgłosiła podobny przypadek, mówiąc, że oszukańczy gang call center wyłudził od niej 33,273 XNUMX bahtów. Kanokwan, która jest pracownikiem restauracji Pattaya, powiedziała, że oszust przebrany za policjanta oszukał ją, myśląc, że jest zamieszana w pranie brudnych pieniędzy i ma zadłużenie na karcie kredytowej.
Następnie 25-letnia ofiara przelała swoje pieniądze na konto bankowe oszusta w celu zdezorientowania. Jednak dopiero gdy było już za późno zorientowała się, że nigdy nie miała karty kredytowej, więc była pewna, że została oszukana.
Dwie ofiary wezwały policję w Pattaya do aresztowania podejrzanych. Chcieli również, aby wszyscy uczyli się na swoich błędach, nigdy nie przekazując nikomu pieniędzy bez uprzedniej konsultacji z władzami.
-=-=-=-=-=-=-=-=-===-=-=-=–=–=–=–==-
Nie zapomnij zapisać się do naszego newslettera i otrzymuj wszystkie nasze wiadomości dostarczane do Ciebie w jednym e-mailu bez spamu. Kliknij tutaj! LUB wpisz poniżej swój e-mail!