„Te święta są dla wszystkich” — to hasło projektu, który ma pomóc ubogim dzieciom w Bangkoku cieszyć się okresem świątecznym.
Szkoła językowa Progressive Language Arts współpracuje z fundacją Bangkok Community Help Foundation (BCHP), aby przekazać 200 prezentów i 200 paczek żywnościowych dzieciom z biednych społeczności w ramach programu Gifts for Kids.
Szkoła z siedzibą w Soi On Nut 70/1 w dzielnicy Prawet dwa lata temu rozpoczęła projekt bożonarodzeniowy.
Program powiększył się do wartości 80,000 19 bahtów dzięki umowie sponsorskiej z BCHP, którą założył Greg Lange, właściciel restauracji Sunrise Tacos i Margarita Storm, oraz przedsiębiorca Friso Poldervaart podczas szczytu pandemii Covid-XNUMX.
„Greg i Friso bardzo pomogli w rozszerzeniu Gifts for Kids i dostarczają wszystkie paczki żywnościowe w tym roku” — powiedziała Sarisa Raktham, dyrektor generalna Progressive Language Arts.
„Podwoiliśmy liczbę prezentów i paczek żywnościowych w stosunku do ubiegłego roku. Naszym długoterminowym celem jest rozpowszechnienie programu w całej Tajlandii i rozdanie setek tysięcy prezentów”.
Inni sponsorzy pochodzili od Brytyjskiej Izby Handlowej w Tajlandii i Zervi, firmy motoryzacyjnej, która dostarcza 200 masek na twarz wielokrotnego użytku do prezentów.
Prezenty i paczki żywnościowe zostaną rozdane w rejonie On Nut 25 grudnia oraz w Klong Toey 26 grudnia.
BCHF został uruchomiony, aby zapewnić sprzątanie, renowację, dystrybucję żywności i projekty budowlane na rzecz poprawy społeczności slumsów Klong Toey i innych potrzebujących. Od tego czasu rozszerzyła się daleko poza Klong Toey i ma ponad 500 wolontariuszy z całego świata.
Sarisa uruchomiła Progressive Language Arts w lutym 2020 r. wraz ze swoim amerykańskim partnerem Chrisem Kayne, który wpadł na pomysł prezentów dla dzieci z czasów szkolnych w Stanach Zjednoczonych, kiedy on i inni uczniowie otrzymywali prezenty świąteczne od lokalnego kościoła.
„Wiele dzieci, którym pomagamy, nie ma dosłownie nic. Serce się raduje, gdy widzę ich uśmiechy, kiedy otrzymują prezenty świąteczne” — powiedział Kayne, dyrektor ds. marketingu szkoły.
„Nasze prezenty mają aspekt naukowy, który pozwala dzieciom bawić się podczas nauki”.
Progresywne sztuki językowe (www.progressivelanguagearts.com) uczy konwersacyjnego i biznesowego języka angielskiego i tajskiego dla uczniów w wieku od przedszkola do kadry kierowniczej. Większość to tajskie dzieci w wieku 4-12 lat. Szkoła ma również klientów korporacyjnych.
Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do www.progressivelanguagearts.com lub skontaktuj się z Sarisą Raktham pod numerem 092-545-4428 (telefon komórkowy)