KOMUNIKAT PRASOWY:
Nowy kierunek Tajlandii w kierunku sensownych podróży oraz wysokiej wartości i zrównoważonej turystyki promowany na targach Matka Nordic Travel Fair 2023 w Helsinkach.
Bangkok, 27 stycznia 2023 r. — Urząd ds. Turystyki Tajlandii (TAT) zaprezentował kampanię „Odwiedź Tajlandię w roku 2023: niesamowite nowe rozdziały” oraz nowy kierunek królestwa w kierunku znaczących podróży z naciskiem na wysoką wartość i zrównoważonej turystyki na targach Matka Nordic Travel Fair 2023 w Helsinkach.
Pan Siripakorn Cheawsamoot, Zastępca Dyrektora TAT ds. Marketingu Międzynarodowego – Europa, Afryka, Bliski Wschód i Ameryka, powiedział: „TAT będzie nadal kładł nacisk na rozwój zrównoważonej turystyki w Tajlandii wraz z wartościowymi doświadczeniami z podróży. Jednocześnie zapraszamy podróżnych z Finlandii i krajów bałtyckich do odkrywania kolejnych wspaniałych miejsc w Tajlandii poza plażami i miastami”.
Na targach Matka Nordic Travel Fair 2023 i specjalnie zorganizowanym Visit Thailand Year 2023 Networking Lunch dla organizatorów wycieczek i partnerów linii lotniczych, TAT przedstawił kierunek Tajlandii w kierunku turystyki opartej na doświadczeniach, turystyki bardziej zrównoważonej i bardziej odpowiedzialnej oraz wymiany pomysłów z stymulowanie podróży do Tajlandii w okresie letnim i zimowym 2023-2024.
Obejmuje to wykorzystanie miękkich fundamentów królestwa 5F w zakresie żywności, filmu, festiwali, walki i mody oraz zapraszanie podróżnych z całego świata do korzystania z wielu nowych i istniejących doświadczeń turystycznych oferowanych w Tajlandii.
TAT przyjmuje strategię „ABCD Fast Forward” dla rynków długodystansowych, takich jak region skandynawski:
A — Skupienie na linii lotniczej kontynuować współpracę z wiodącymi liniami lotniczymi.
B – Wielkie miasta i nie tylko penetrować nowe rynki w dużych i drugorzędnych miastach.
C – Współpraca to podstawa współpracować z nowymi partnerami, w tym organizatorami wycieczek, biurami podróży i dostawcami usług turystycznych online.
D – Miejsce docelowe dla WSZYSTKICHÂ promowanie Tajlandii jako „miejsca docelowego przez cały rok”, aby zaspokoić popyt na odwiedzających niezależnie od pory roku i we wszystkich segmentach, w tym w rodzinie, medycynie i wellness na Bliskim Wschodzie lub LGBTQ+ w Europie i Ameryce.
TAT dąży do 25 milionów międzynarodowych turystów w 2023 roku i ogólnych przychodów z turystyki w wysokości 2.38 bilionów bahtów – co oznacza powrót do 80% poziomu sprzed pandemii obserwowanego w 2019 roku.
Jako największe targi turystyczne w krajach skandynawskich, tegoroczne targi MATKA, w dniach 19-22 stycznia, po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią, zgromadziły ponad 900 firm z 70 krajów i ponad 50,000 XNUMX zwiedzających.
-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=
Nie zapomnij zapisać się do naszego biuletynu i otrzymywać wszystkie nasze wiadomości w jednym, wolnym od spamu, codziennym e-mailu. Kliknij tutaj! LUB wpisz poniżej swój e-mail!
Pomóż wesprzeć Pattaya News w 2023 roku!
Potrzebujesz ubezpieczenia medycznego lub podróżnego na wyjazd do Tajlandii? Możemy pomóc!