TAT prezentuje kampanię „Odwiedź Tajlandię w roku 2023” na rynkach skandynawskich i bałtyckich

KOMUNIKAT PRASOWY:

Nowy kierunek Tajlandii w kierunku sensownych podróży oraz wysokiej wartości i zrównoważonej turystyki promowany na targach Matka Nordic Travel Fair 2023 w Helsinkach.

Bangkok, 27 stycznia 2023 r. — Urząd ds. Turystyki Tajlandii (TAT) zaprezentował kampanię „Odwiedź Tajlandię w roku 2023: niesamowite nowe rozdziały” oraz nowy kierunek królestwa w kierunku znaczących podróży z naciskiem na wysoką wartość i zrównoważonej turystyki na targach Matka Nordic Travel Fair 2023 w Helsinkach.

Pan Siripakorn Cheawsamoot, Zastępca Dyrektora TAT ds. Marketingu Międzynarodowego – Europa, Afryka, Bliski Wschód i Ameryka, powiedział: „TAT będzie nadal kładł nacisk na rozwój zrównoważonej turystyki w Tajlandii wraz z wartościowymi doświadczeniami z podróży. Jednocześnie zapraszamy podróżnych z Finlandii i krajów bałtyckich do odkrywania kolejnych wspaniałych miejsc w Tajlandii poza plażami i miastami”.

Na targach Matka Nordic Travel Fair 2023 i specjalnie zorganizowanym Visit Thailand Year 2023 Networking Lunch dla organizatorów wycieczek i partnerów linii lotniczych, TAT przedstawił kierunek Tajlandii w kierunku turystyki opartej na doświadczeniach, turystyki bardziej zrównoważonej i bardziej odpowiedzialnej oraz wymiany pomysłów z stymulowanie podróży do Tajlandii w okresie letnim i zimowym 2023-2024.

Obejmuje to wykorzystanie miękkich fundamentów królestwa 5F w zakresie żywności, filmu, festiwali, walki i mody oraz zapraszanie podróżnych z całego świata do korzystania z wielu nowych i istniejących doświadczeń turystycznych oferowanych w Tajlandii.

TAT przyjmuje strategię „ABCD Fast Forward” dla rynków długodystansowych, takich jak region skandynawski:

A — Skupienie na linii lotniczej kontynuować współpracę z wiodącymi liniami lotniczymi.

B – Wielkie miasta i nie tylko penetrować nowe rynki w dużych i drugorzędnych miastach.

C – Współpraca to podstawa współpracować z nowymi partnerami, w tym organizatorami wycieczek, biurami podróży i dostawcami usług turystycznych online.

D – Miejsce docelowe dla WSZYSTKICHÂ promowanie Tajlandii jako „miejsca docelowego przez cały rok”, aby zaspokoić popyt na odwiedzających niezależnie od pory roku i we wszystkich segmentach, w tym w rodzinie, medycynie i wellness na Bliskim Wschodzie lub LGBTQ+ w Europie i Ameryce.

TAT dąży do 25 milionów międzynarodowych turystów w 2023 roku i ogólnych przychodów z turystyki w wysokości 2.38 bilionów bahtów – co oznacza powrót do 80% poziomu sprzed pandemii obserwowanego w 2019 roku.

Jako największe targi turystyczne w krajach skandynawskich, tegoroczne targi MATKA, w dniach 19-22 stycznia, po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią, zgromadziły ponad 900 firm z 70 krajów i ponad 50,000 XNUMX zwiedzających.

-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=

Nie zapomnij zapisać się do naszego biuletynu i otrzymywać wszystkie nasze wiadomości w jednym, wolnym od spamu, codziennym e-mailu. Kliknij tutaj! LUB wpisz poniżej swój e-mail!

Pomóż wesprzeć Pattaya News w 2023 roku!

Potrzebujesz ubezpieczenia medycznego lub podróżnego na wyjazd do Tajlandii? Możemy pomóc!

Zapisz się!
Goongnang Suksawat
Goong Nang jest tłumaczem wiadomości, który przez wiele lat pracował zawodowo dla wielu organizacji informacyjnych w Tajlandii, a z The Pattaya News od ponad czterech lat. Specjalizuje się przede wszystkim w wiadomościach lokalnych z Phuket, Pattaya, a także w wiadomościach krajowych, ze szczególnym uwzględnieniem tłumaczeń z języka tajskiego na angielski i pracy jako pośrednik między reporterami a pisarzami anglojęzycznymi. Pochodzi z Nakhon Si Thammarat, ale mieszka w Phuket i Krabi, z wyjątkiem dojazdów do pracy między nimi.