Przedstawiciele Pattaya i Chiang Mai spotykają się, aby omówić turystykę między prowincjami

Pattaya —

Urzędnicy z prowincji Pattaya i Chiang Mai spotkali się 27 stycznia, aby omówić sposoby poprawy turystyki między prowincjami poprzez kampanię o nazwie „Chonburi Travel Roadshow to Chiang Mai”. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele zarządów turystyki obu województw, a także lokalni przedsiębiorcy i urzędnicy państwowi.

Spotkanie, które odbyło się w Chiang Mai, miało na celu zidentyfikowanie obszarów wymagających poprawy między dwiema prowincjami oraz możliwości turystyki międzyprowincjalnej. Władze dyskutowały o sposobach przyciągnięcia większej liczby turystów z Chiang Mai, górskiej prowincji, do Pattaya, nadmorskiego kurortu, oraz o tym, jak zapewnić bezproblemową podróż osobom odwiedzającym oba miejsca.

Władze omówiły również możliwości współpracy między lokalnymi firmami i operatorami turystycznymi, w tym opcje transportu między dwiema prowincjami, aby ułatwić turystom podróżowanie między dwoma miejscami docelowymi.

Suladda Srutilawan, dyrektor Urzędu Turystyki Tajlandii (TAT) Chiang Mai, stwierdziła, że ​​gospodarka Chiang Mai rozwija się o 3.2% i może wygenerować dochód w wysokości 221.48 miliardów bahtów dla kraju w zakresie turystyki krajowej.

„Według badania TAT, 42.43% mieszkańców Chiang Mai woli podróżować między prowincjami, a najpopularniejszymi miejscami docelowymi są Bangkok i Chonburi” — powiedział Sulada. ”.

Ogólnie turystyka krajowa w Tajlandii stała się większym priorytetem od czasu pandemii Covid-19. Podczas pandemii, kiedy granice były w dużej mierze zamknięte, obszary zależne od turystyki zagranicznej, takie jak Phuket i Pattaya, były zmuszone polegać na turystyce krajowej, aby utrzymać lokalną gospodarkę.

W rezultacie wzrosła liczba wydarzeń i festiwali w Pattaya, Phuket, Chiang Mai i Hua Hin, które skupiały się na napędzaniu podróży krajowych. Według Tajlandzkiego Urzędu Turystyki ta strategia będzie kontynuowana w przyszłości, a jej przeciwwagą będzie powracająca turystyka międzynarodowa.

Wiele firm w wyniku enklaw zorientowanych na turystykę zagraniczną dostosowało swoją strategię biznesową, aby dostarczać więcej produktów i usług, które przemawiają do tajlandzkich turystów, a nie tylko do turystów zagranicznych. Obejmuje to takie rzeczy, jak przyjazne miejsca i projekty na Instagramie, rozszerzone menu oferty tajskich potraw, tajska muzyka i rozrywka oraz wiele innych.
-=-=-=-=-=-=-=-=-===-=-=-=–=–=–=–==-

Dołącz do dyskusji w naszej grupie na Facebooku https://www.facebook.com/groups/438849630140035/lub w komentarzach poniżej.

Zapisz się!
Celuj w Tanakorna
Lokalny tłumacz wiadomości w The Pattaya News. Aim to dwudziestoczterolatek mieszkający obecnie w Bangkoku. Interesuje się tłumaczeniami na język angielski, opowiadaniem historii i przedsiębiorczością. Wierzy, że ciężka praca jest nieodzownym składnikiem każdego sukcesu na tym świecie.