TAT prowadzi roadshow „Amazing New Chapters” do kluczowych chińskich miast

KOMUNIKAT PRASOWY:

Z udziałem 61 tajskich dostawców usług turystycznych, roadshow odwiedza Szanghaj, Chengdu i Guangzhou, gdzie rozpocznie się kampania stworzona specjalnie na rynek chiński.

Bangkok, 21 lutego 2023 r„Tajlandzki Urząd ds. Turystyki (TAT) prowadzi 61 dostawców usług z zakresu turystyki tajskiej, w tym hotele, kurorty, organizatorów wycieczek, DMC, atrakcje i linie lotnicze w programie „Amazing Thai Amazing New Chapters Roadshow to China 2023”, który rozpoczęły się wczoraj w Szanghaju i odwiedzą także Chengdu 22 lutego i Kanton 24 lutego.

JE Pan Phiphat Ratchakitprakarn, Minister Tajlandii ds. Turystyki i Sportu, powiedział„Składamy podziękowania chińskiemu rządowi za jego ciągłe zaufanie do Tajlandii jako preferowanego kierunku wakacji oraz za włączenie królestwa do 20 pilotażowych kierunków w celu wznowienia podróży grupowych z Chin. Dziękujemy także chińskim podróżnikom za dalsze wybieranie Tajlandii na wakacje. Tajlandia i Tajowie są gotowi serdecznie powitać wszystkich chińskich podróżnych, którzy mogą być pewni rygorystycznych środków bezpieczeństwa i zdrowia oraz wysokich standardów usług podczas swojego pobytu.”

„Niesamowita Tajlandia Niesamowite nowe rozdziały Roadshow to China 2023” ma na celu ułatwienie i zwiększenie możliwości dyskusji biznesowych pomiędzy tajskimi dostawcami a chińskimi specjalistami z branży turystycznej i oczekuje się, że doprowadzi do materializacji umów biznesowych z branży turystycznej. Jednocześnie w ramach roadshow chińskiej branży turystycznej i odpowiednim mediom w odwiedzanych miastach aktualne informacje na temat sytuacji turystycznej w Tajlandii oraz informacje turystyczne.

Kolejnym celem jest zwiększenie świadomości wśród chińskich podróżujących do Tajlandii i zachęcenie ich do odwiedzenia Tajlandii, aby cieszyć się szeroką gamą wysokiej jakości atrakcji turystycznych królestwa.

W każdym z trzech odwiedzonych miast – Szanghaju, Chengdu i Guangzhou – odbędzie się prezentacja aktualizacji produktu w Tajlandii, briefing rynkowy na temat rynku chińskiego dla tajskich dostawców usług turystycznych oraz wprowadzenie „Tiew Muang Thai Ying Pai Ying Sanook”. kampania dostosowana specjalnie pod rynek chiński.

– powiedział Yuthasak Supasorn, gubernator TAT„TAT promuje Tajlandię w ramach kampanii „Rok odwiedzin w Tajlandii: niesamowite nowe rozdziały” w 2022 r. i będzie to kontynuować w 2023 r., aby ożywić sektor turystyczny królestwa we wszystkich wymiarach i zaoferować znaczące wrażeń z podróży wszystkim turystom. Stworzony specjalnie na rynek chiński, ten „Tiew Muang Thai Ying Pai Ying Sanook”.Celem kampanii jest dalsze budowanie zaufania rynku i powtórzenie, że Tajlandia pozostaje preferowanym kierunkiem podróży chińskich podróżników, gdzie zawsze będą mogli spędzić szczęśliwe i radosne wakacje”.

„Tiew Muang Thai Ying Pai Ying Sanook”., co dosłownie oznacza „im więcej ktoś podróżuje do Tajlandii, tym większą frajdę sprawia mu””, TAT będzie współpracować ze strategicznymi partnerami w całych Chinach – zarówno w Internecie, jak i poza nim – w celu promowania różnorodnej turystyki wysokiej jakości produkty i usługi, które skupiają się na ekskluzywności i doskonałości i które odpowiadają obecnemu stylowi życia różnych chińskich segmentów podróży, takich jak milenialsi, rodziny, praca i srebrny luksus.

Ponieważ chiński rynek nadal się odbija, TAT spodziewa się, że roadshow pomoże Tajlandii osiągnąć cel, jakim jest przyjęcie 5 milionów chińskich turystów w 2023 roku.

Od 1 stycznia do 15 lutego 2023 r. królestwo odnotowało 161,540 2023 chińskich turystów. W ciągu trzech miesięcy od stycznia do marca 2,000 r. łącznie 445,655 lotów zapewni 300,000 XNUMX miejsc z różnych chińskich miast do Tajlandii – w tym Szanghaju, Kantonu, Hangzhou, Nanjing, Chengdu, Xiamen i Kunming – a TAT wynosi prognozuje, że w tym okresie odwiedzi go XNUMX XNUMX Chińczyków.

Oryginalna wersja tego artykułu pojawiła się w naszej siostrzanej witrynie internetowej The Phuket Express, której właścicielem jest nasza firma macierzysta TPN media.

-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=

Pomóż wesprzeć Pattaya News w 2023 roku!

Potrzebujesz ubezpieczenia medycznego lub podróżnego na wyjazd do Tajlandii? Możemy pomóc!

Potrzebujesz porady prawnej lub adwokata? Możemy pomóc. Kliknij tutaj.

Zobacz więcej informacji na temat wystawiania u nas nieruchomości, klikając tutaj.

Chcesz zareklamować się u nas lub zapytać o promocję swojej firmy, wydarzenia, organizacji charytatywnej lub wydarzenia sportowego? Napisz do nas na Sales@ThePattayanews.com

Zapisz się!
Goongnang Suksawat
Goong Nang jest tłumaczem wiadomości, który przez wiele lat pracował zawodowo dla wielu organizacji informacyjnych w Tajlandii, a z The Pattaya News od ponad czterech lat. Specjalizuje się przede wszystkim w wiadomościach lokalnych z Phuket, Pattaya, a także w wiadomościach krajowych, ze szczególnym uwzględnieniem tłumaczeń z języka tajskiego na angielski i pracy jako pośrednik między reporterami a pisarzami anglojęzycznymi. Pochodzi z Nakhon Si Thammarat, ale mieszka w Phuket i Krabi, z wyjątkiem dojazdów do pracy między nimi.