Bangkok Airways jest pewny, że turystyka w Tajlandii w 2023 r. się rozkręci

  • Linia lotnicza planuje obsłużyć ponad 40,000 XNUMX lotów z przewidywaną całkowitą liczbą
    przewiezionych pasażerów na poziomie 4.4 mln w 2023 r
  • Linia lotnicza obchodzi w tym roku 55. rocznicę istnienia i podkreśla swoją pozycję premium

22 marca 2023 r – Bangkok Airways Public Company Limited (BA) przewiduje, że całkowita liczba pasażerów na całym świecie osiągnie około 70-80% wolumenu sprzed COVID-2023 ze względu na szybki popyt na podróże i ożywienie światowej gospodarki. W 2023 roku Bangkok Airways planuje wzmocnić i udoskonalić swoje usługi, aby lepiej obsługiwać swoich klientów i partnerów lotniczych, podkreślając swoją pozycję premium, a także skupiając się na usprawnieniu działania swoich trzech własnych portów lotniczych; Samui, Sukhothai i Trat. Ponadto w 55 roku Bangkok Airways obchodzi 2023. rocznicę, a linia lotnicza planuje wprowadzić niesamowite działania i kampanie. Ponadto linia lotnicza włoży więcej wysiłku w zrównoważony rozwój, aby działać jeszcze bardziej odpowiedzialnie. W 4.4 roku Bangkok Airways planuje przewieźć około 40,000 miliona pasażerów i obsłużyć ponad XNUMX XNUMX lotów.

Pan Puttipong Prasarttong-Osoth, Prezydent skomentował: „Międzynarodowe podróże i turystyka stopniowo wracają do normy, co zaowocowało szybkim ożywieniem przemysłu lotniczego we wszystkich regionach świata. W przypadku Bangkok Airways byliśmy świadkami wzrostu dodatkowych rezerwacji od lipca 2022 r., kiedy Tajlandia zniosła ograniczenia w podróżowaniu. Dlatego w 2022 roku mieliśmy całkowitą liczbę przewiezionych pasażerów na poziomie 2.7 miliona, co oznacza wzrost o 394.8 procent w porównaniu z rokiem 2021. W 29,892 roku wykonaliśmy 2022 243.8 lotów, co oznacza wzrost o 2021 procent w porównaniu z rokiem 2022. Ogólny obraz ogółu przewiezionych pasażerów w 45 r. osiągnął około 2019 proc. w stosunku do roku 2022 i stopniowo wzrastał, by do końca III kwartału 65 r. pasażer ogółem osiągnął 2019 proc. w stosunku do 2022 r. Uważa się, że turyści z innych krajów nadal postrzegali Tajlandię jako główny cel podróży, ponieważ wiele krajów złagodziło ograniczenia w podróżowaniu, co zaowocowało dalszym szybkim ożywieniem turystyki w Tajlandii w XNUMX r.”

„Obecnie linie Bangkok Airways latają do 15 miejsc w Tajlandii i 7 w Azji. W 2023 roku linia lotnicza planuje przyciągnąć więcej tajskich podróżnych do podróżowania po kraju i więcej międzynarodowych podróżnych do Tajlandii i regionu za pośrednictwem rozległej siatki połączeń Bangkok Airways. Linia lotnicza zamierza osiągnąć 15,000 76 milionów bahtów przychodów z pasażerów przy oczekiwanym współczynniku wypełnienia na poziomie 2023 procent w XNUMX roku”.

„Z okazji naszej 55. rocznicy, Bangkok Airways nadal dąży do ulepszania naszych produktów i usług, aby zapewnić naszym pasażerom bezproblemową podróż, podkreślając naszą pozycję premium. Bangkok Airways to najwyższej klasy przewoźnik oferujący pełen zakres usług, który jest znany nie tylko z doskonałej obsługi, ale także z zapewniania bezproblemowych podróży. Niektóre z wyróżnionych korzyści, które zwykle otrzymują klienci Bangkok Airways, to bezpłatny wybór miejsca, limit bagażu do 20 kg, dostęp do poczekalni dla pasażerów, posiłki i napoje podczas lotu. Co więcej, w tym roku firma podkreśli jedną ze swoich mocnych stron, a mianowicie wyłącznego operatora trzech odnoszących sukcesy lotnisk – Samui, Sukhothai i Trat. Linia lotnicza zamierza wykorzystać trzy zarządzane przez siebie lotniska, aby stały się węzłami lotniczymi łączącymi unikalne miejsca docelowe w regionie. W 2023 roku firma planuje zwiększyć przepustowość portów lotniczych, a także ulepszyć swoje systemy zarządzania, poprawę krajobrazu i zarządzanie środowiskiem, które będą podlegać zasadom i przepisom zaangażowanych władz i będą zgodne z międzynarodowymi standardami”.

– dodał pan Puttipong, „Bangkok Airways zdaje sobie sprawę ze znaczenia zrównoważonego rozwoju i chce mieć pewność, że wszyscy interesariusze firmy mogą rozwijać się w sposób zrównoważony, jednocześnie chroniąc środowisko, zwłaszcza mając na uwadze najważniejsze kwestie środowiskowe – zarządzanie kryzysem klimatycznym, do którego firma podchodzi bardzo poważnie. Ostatnio linie lotnicze Bangkok Airways wdrażają projekty efektywnego zarządzania paliwem lotniczym w celu ograniczenia emisji CO₂. Oprócz tego linia lotnicza przystąpiła również do programu Carbon Offsetting and Reduction Scheme for International Aviation (CORSIA) ICAO, aby wspierać cele obniżenia emisji CO₂ podczas lotów międzynarodowych i ograniczenia wpływu lotnictwa na zmiany klimatyczne. Celem jest osiągnięcie zerowej emisji dwutlenku węgla netto do 2050 r. Ponadto firma planuje również zająć się innymi wymiarami zrównoważonego rozwoju, takimi jak badania nad energią odnawialną; ocena śladu węglowego organizacji, plany rozwoju projektu segregacji odpadów, projekty upcyklingu.

Pan Anawat Leelawatwatana, Starszy Wiceprezes ds. Finansów i Księgowości, skomentował, że „Bangkok Airways opublikował wyniki operacyjne za rok 2022; całkowity przychód wyniósł 12,742.1 124.8 mln bahtów, co oznacza wzrost o 2021 procent w porównaniu z rokiem 609.8, ze względu na wzrost całkowitych przychodów wynikający ze wzrostu przychodów z pasażerów linii lotniczych, które wzrosły o 465.4 procent, przychodów z działalności lotniskowej o 71.6 procent, oraz przychody z działalności związanej z portami lotniczymi wyniosły odpowiednio 889.3 proc. W rezultacie firma odnotowała stratę operacyjną w wysokości 64.9 mln bahtów, co oznacza spadek o 1,643.2 procent (2021 mln bahtów) w porównaniu z XNUMX r.”

„W 2022 r. Bangkok REIT Management Company Limited, spółka zależna Spółki, jako zarządzający REIT w BA Airport Leasehold Real Estate Investment Trust („BAREIT”), zgromadził fundusz w wysokości 14,300 14 mln bahtów i wprowadził BAREIT na giełdę w Tajlandii 2022 września 2022 r. Lotnisko Samui wykazało znaczny wzrost w 1.3 r., obsłużyło łącznie 15,000 mln pasażerów i obsłużyło ponad XNUMX XNUMX lotów. Dlatego wierzymy, że lotnisko Samui będzie osiągać lepsze wyniki w tym roku, gdy turystyka się ożywi”.

„Najnowsza aktualizacja projektu rozwoju lotniska U-Tapao, U-Tapao International Aviation Co., Ltd. (UTA) przygotowała projekt terminali oraz prace budowlane i jest gotowa do rozpoczęcia budowy po otrzymaniu ostatecznej wersji zgodę organu”.

Komkrit Ngamwongwirot, dyrektor ds. kluczowych klientów i produktów pomocniczych, skomentował: „W tym roku firma spodziewa się, że część przychodów będzie pochodzić głównie z rynków zagranicznych, które postrzegamy jako rynki gotowe do wydania i podróży. Wierzymy, że dochód z tych rynków wzrośnie o około 60%, a całkowity przychód będzie pochodził głównie za pośrednictwem naszych agentów GSA na głównych rynkach, w tym w Europie, Ameryce, Australii, Japonii, Chinach, krajach Afryki Południowej, a także w kolejnych 20 krajów na całym świecie. Oprócz tego wierzymy, że nasza sprzedaż będzie pochodzić również od naszych partnerskich linii lotniczych, które obecnie liczą około 100 linii lotniczych na całym świecie. Niemniej jednak jednym z kanałów dystrybucji, na którym będziemy się starać bardziej skoncentrować w tym roku, są internetowe biura podróży, które niezaprzeczalnie stają się jednym z kluczowych graczy na rynku.”

„W 2023 roku będziemy bardziej aktywni na rynkach zamorskich. Powołamy 12 nowych agentów GSA, co daje w sumie 41 agentów, których mamy na całym świecie. Nowo powołani agenci znajdują się głównie w krajach nordyckich/skandynawskich i krajach Beneluksu. Dodatkowo firma wyznaczy wyłącznych agentów w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hong Kongu i Australii.”

„W Tajlandii, która jest postrzegana jako wysoce konkurencyjny rynek, planujemy strategicznie wprowadzać promocje przez cały rok. Będziemy również współpracować z odpowiednimi partnerami biznesowymi, takimi jak firmy ubezpieczeniowe, wypożyczalnie samochodów, hotele, w celu zwiększenia dodatkowych przychodów poprzez atrakcyjne kampanie i promocje. Dodatkowo mamy specjalne zniżki dla studentów, osób starszych i niepełnosprawnych.”

„W komunikacji marketingowej w tym roku wykorzystamy strategię marketingu kolorowego, aby stworzyć postrzeganie marki poprzez niebieski kolor, który jest naszą tożsamością korporacyjną. Koncepcja tegorocznego brandingu brzmi: „Niebieski to kolor szczęścia”, co odzwierciedla kolor brandingu Bangkok Airways. Różne odcienie niebieskiego koloru zostaną użyte do oznaczenia marki wraz z naszym prezenterem, Yaya Urassya, który jest twarzą Bangkok Airways od 8 lat. Nowa reklama telewizyjna z Yaya w roli głównej i niebieskim kolorem linii Bangkok Airways zostanie wyemitowana dzisiaj i mam nadzieję, że wszystkim, którzy ją zobaczą, spodoba się i będzie się z nią utożsamiać, kiedy będą chcieli podróżować. kolor szczęścia”.

„W ramach działań marketingowych w tym roku zorganizujemy kilka pamiętnych wydarzeń, aby wzmocnić świadomość naszej marki w Tajlandii. Marketing sportowy nadal będzie naszym głównym celem w tym roku, ponieważ udowodnił, że może stworzyć ogromny popyt na podróże, a także poprawić postrzeganie marki Bangkok Airways jako organizatora butików. W tym roku będziemy kontynuować naszą coroczną imprezę biegową „Bangkok Airways Boutique Series”. W 4 roku odbędą się 4 wydarzenia w 2023 różnych miejscach, a są to Półmaraton Koh Samui, Półmaraton Lampanf, Półmaraton Phang-Nga i Półmaraton Sukhothai. Wszystkie wydarzenia będą uwzględniać koncepcję zrównoważonego rozwoju, aby pomóc zwiększyć świadomość globalnego kryzysu klimatycznego, na przykład wszystkie nasze koszulki do biegania w tym roku zostały wykonane z plastikowych butelek pochodzących z recyklingu. Oprócz tego będziemy mieli również Bangkok Airways Surf Festival, który współpracujemy z Urzędem Turystyki Tajlandii (TAT), impreza odbędzie się w Khaolak, Phang-Nga, aby pomóc w promocji turystyki sportowej w drugim mieście”.

Zapisz się!
Celuj w Tanakorna
Lokalny tłumacz wiadomości w The Pattaya News. Aim to dwudziestoczterolatek mieszkający obecnie w Bangkoku. Interesuje się tłumaczeniami na język angielski, opowiadaniem historii i przedsiębiorczością. Wierzy, że ciężka praca jest nieodzownym składnikiem każdego sukcesu na tym świecie.