Rising Travel Platform Eyes przyciąga milion zagranicznych podróży do Tajlandii

FOTO: Matichon

Krajowy —

Rozwijająca się platforma turystyczna planuje przyciągnąć milion międzynarodowych podróży do Tajlandii w 2023 roku.

Pan Eric Gnock Fah, współzałożyciel i dyrektor operacyjny Klook, wiodącej azjatyckiej platformy turystycznej oferującej kompleksowe usługi i usługi turystyczne, ogłosił, że jego firma rozpocznie kampanię promocyjną, aby przyciągnąć więcej międzynarodowych turystów do Tajlandii, celując w co najmniej milion podróży.

W 2023 roku liczba rezerwacji podróży Klook wzrosła o 100% w pierwszym kwartale. Ten wzrost odzwierciedla pozytywne oznaki ożywienia w branży turystycznej Tajlandii, a także pokazuje, że turyści są coraz bardziej skłonni wydawać więcej pieniędzy na tajską turystykę, zwłaszcza tę, która obraca się wokół tajskiej kultury i oferuje znaczące doświadczenia, powiedział Eric.

Ujawnił również, że Klook połączył siły jako kluczowy partner z Urzędem Turystyki Tajlandii (TAT). Obaj partnerzy starają się pobudzić i promować turystykę tajską wśród azjatyckiej bazy klientów, która jest silną i ukierunkowaną bazą klientów TAT.

Współpraca będzie wspierać i zachęcać Free Independent Travellers (FIT) z siedmiu krajów – Hongkongu, Singapuru, Tajwanu, Indii, Indonezji, Filipin i Malezji – do odwiedzenia Tajlandii. Pan Eric powiedział, że jest to pierwsza współpraca mająca na celu stymulowanie turystyki wielorynkowej.

Zapisz się!
Celuj w Tanakorna
Lokalny tłumacz wiadomości w The Pattaya News. Aim to dwudziestoczterolatek mieszkający obecnie w Bangkoku. Interesuje się tłumaczeniami na język angielski, opowiadaniem historii i przedsiębiorczością. Wierzy, że ciężka praca jest nieodzownym składnikiem każdego sukcesu na tym świecie.