Charge+ uruchamia autostradę do ładowania pojazdów elektrycznych o długości 5,000 km
W 5 krajach Azji Południowo-Wschodniej

Bangkok, 18 maja 2023 r. – Charge+ ogłasza plan budowy autostrady do ładowania pojazdów elektrycznych (EV) o długości 5,000 km w 5 krajach Azji Południowo-Wschodniej. Kierowcy samochodów elektrycznych mogą korzystać z aplikacji Charge+, aby uzyskać wygodny dostęp do 45 punktów szybkiego ładowania prądem stałym (DC) w Singapurze, Malezji, Tajlandii, Kambodży i Wietnamie (załącznik A).

Ta ważna inicjatywa opiera się na silnych osiągnięciach Charge+ jako wiodącego dostawcy ładowania pojazdów elektrycznych w regionie Azji Południowo-Wschodniej, gdzie Charge+ działa już w sześciu krajach, z około 1,000 działających obecnie punktów ładowania. Wszystkie stacje wzdłuż autostrady przejmą szybkie ładowanie prądem stałym, aby umożliwić kierowcom pojazdów elektrycznych szybki czas ładowania.

Ta autostrada do ładowania pojazdów elektrycznych ma być najdłuższą w Azji Południowo-Wschodniej i jedną z najdłuższych tego typu na świecie. Planuje się, aby odległość między stacjami ładowania wynosiła średnio około 120 km. Stacje znajdują się bezpośrednio przy autostradzie lub w odległości mniejszej niż 2 km od węzłów.

Ten projekt pomoże rozwiązać długotrwałe obawy potencjalnych nabywców pojazdów elektrycznych, że pojazdy elektryczne nie nadają się do użytku na duże odległości ze względu na brak infrastruktury do ładowania, zwłaszcza w bardziej odległych obszarach, a także transgraniczne wyzwania związane z rejestracją różnych aplikacji i obsługi płatności w różnych walutach. Planowane stacje ładowania, w połączeniu z aplikacją Charge+, zapewnią kierowcom EV transgraniczną wygodę i zwiększą ogólne zaufanie do przejścia na pojazdy elektryczne jako ostateczny główny środek transportu lądowego w Azji Południowo-Wschodniej.

 

Spośród 45 lokalizacji ładowania, Charge+ potwierdził 18 lokalizacji (załącznik B) w pierwszej fazie, w których Charge+ będzie inwestować, posiadać i obsługiwać stacje ładowania. Stacje te będą działać do końca 2024 roku i obejmują miejskie węzły ładowania w sześciu kluczowych miastach, a mianowicie w Singapurze, Kuala Lumpur, Bangkoku, Phnom Penh, Ho Chi Minh City i Hanoi. Pozostałe 27 lokalizacji będzie gotowych do końca 2025 roku i będą to zarówno stacje należące do Charge+, jak i stacje należące do partnerów strategicznych, którzy pozwolili Charge+ na korzystanie z nich w roamingu.

Niniejsze oświadczenie zostało ogłoszone podczas dorocznego szczytu Future Mobility Asia, który odbył się w Bangkoku w dniach 17-19 maja 2023 r. W ramach tego ogłoszenia Charge+ ogłosiło również nasze strategiczne partnerstwo z EGAT, tajlandzkim państwowym przedsiębiorstwem odpowiedzialnym za wytwarzanie energii i sprzedaży energii elektrycznej do spółek dystrybucyjnych w Tajlandii. EGAT zapewnia firmie Charge+ lokalizację w Thap Sakae, około 320 km na południe od Bangkoku, w celu utworzenia stacji ładowania prądu stałego. Ponadto EGAT będzie partnerem Charge+ w roamingu, aby użytkownicy Charge+ mogli korzystać z tej samej aplikacji Charge+, aby bezproblemowo uzyskiwać dostęp do stacji ładowania EGAT w Tajlandii.

„W Azji Południowo-Wschodniej pojazdy elektryczne cierpią z powodu uporczywego przekonania, że ​​są niewygodne w podróżach długodystansowych i transgranicznych. Dlatego cieszymy się, że możemy zaprezentować ten projekt autostrady do ładowania pojazdów elektrycznych o długości 5,000 km, który zrewolucjonizuje społeczne postrzeganie pojazdów elektrycznych w tym regionie i zapewni kierowcom pojazdów elektrycznych tak potrzebną pewność siebie. Ten projekt jest możliwy dzięki szeroko zakrojonym działaniom Charge+ w Azji Południowo-Wschodniej, a także strategicznym partnerstwom w zakresie roamingu, który jeszcze bardziej rozszerzy sieć Charge+.”, powiedział Goh Chee Kiong, dyrektor generalny Charge+.

„Od założenia Charge+ w 2018 r. naszą wizją było przyspieszenie mobilności elektrycznej w Azji Południowo-Wschodniej i zapewnienie kierowcom samochodów elektrycznych bezproblemowej obsługi. Ten projekt autostrady do ładowania pojazdów elektrycznych w pięciu krajach stanowi kolejny strategiczny kamień milowy na drodze Charge+ do bycia naprawdę wpływowym graczem w ładowaniu pojazdów elektrycznych w tym regionie.”, powiedział Ong Tze Boon, prezes Charge+.

 

 

O Charge+

 

Charge+ jest wiodącym dostawcą zintegrowanych rozwiązań do ładowania pojazdów elektrycznych obsługującym Azję Południowo-Wschodnią, którego misją jest katalizowanie rozprzestrzeniania się mobilności elektrycznej w regionie. Jej pakiet zintegrowanych rozwiązań obejmuje zastrzeżoną ultracienką ładowarkę, inteligentne oprogramowanie do ładowania i innowacyjne modele biznesowe. Charge+ obsługuje obecnie około 1,000 punktów ładowania pojazdów elektrycznych w Azji Południowo-Wschodniej i planuje mieć co najmniej 10,000 2030 punktów ładowania do XNUMX r. Charge+ zajmuje również wyjątkową pozycję jako kompleksowy operator ładowania obsługujący segmenty budownictwa publicznego, kondominium, komercyjnego i przemysłowego. Z Singapurem jako trampoliną, Charge+ działa również w Malezji, Tajlandii, Wietnamie, Indonezji, a ostatnio w Kambodży. Aby uzyskać więcej informacji prosimy odwiedzić www.chargeplus.com

Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/