Medical Bytes Tajlandia nr 107: „Winny czy niewinny?”.
Poniżej znajduje się artykuł z opinią gościa autorstwa Doc Martyna. Jego opinie i rady są wyłącznie jego własnymi opiniami i niekoniecznie muszą należeć do The Pattaya News Company Limited. Jego dane kontaktowe znajdziesz na końcu artykułu.
- Od 30 roku w Bangkoku działa 2009 skrzyżowań z kamerami na czerwonym świetle, ale technologia jest ograniczona. System został zmodernizowany w 2019 r. Obecnie w każdej zmodernizowanej lokalizacji czerwonych latarni znajdują się 2 lub 3 kamery o rozdzielczości 4K i technologii podczerwieni. Ponadto w każdym miejscu znajdują się 2 znaki ostrzegawcze o fotoradarach na czerwonym świetle, jeden umieszczony w odległości 100 m i jeden w odległości 50 m przed skrzyżowaniem. Kara za naruszenie wynosi 1000 THB z punktami karnymi.
- Program jest wspólnym przedsięwzięciem Królewskiej Policji Tajskiej i Departamentu Transportu Tajlandii. Podczas 14-dniowego okresu próbnego w W 2019 r. 22,260 1,590 kierowców przeszło na czerwonym świetle, co równa się XNUMX kierowcom dziennie.
- Przez 34 lata pracowałem w Australii, gdzie kary za przejeżdżanie na czerwonym świetle i/lub hazard na bursztynowo były wygórowane. W związku z tym nie przejeżdżam na czerwonym świetle i nie jestem bursztynowym hazardzistą. W styczniu 2024 r. ze zdziwieniem przyjąłem zawiadomienie o wykroczeniu związanym z kamerą na czerwonym świetle, patrz zdjęcia 1 i 2. Pozornie do wykroczenia doszło 12 grudniath, 2023 r. na skrzyżowaniu Nang Rong w Buriram, gdzie autostrada 218 łączy się z autostradą 24. Nie przypominam sobie, żebym jeździł na tych światłach. Niemniej jednak w dniu 28th luty 2024, Odwiedziłem Departament Transportu Buriram, aby zapłacić grzywnę. Departament nie przyjął kwoty 500 THB wymaganej do uregulowania kary. Funkcjonariusze skierowali mnie na policję. W tym momencie nabrałem podejrzeń.
- Badania dotyczące kamer na czerwonym świetle wykazały, że w prowincji Buriram nie było żadnych kamer na czerwonym świetle. Nie było też żadnych dowodów na wspólne przedsięwzięcie Królewskiej Policji Tajskiej i Departamentu Transportu Tajlandii mające na celu zainstalowanie takich urządzeń w prowincji. Przejeżdżałem przez to skrzyżowanie drogą nr 6th Marzec 2024 r. Nie było żadnych znaków ostrzegawczych o fotoradarach na czerwonym świetle ani nie widziałem 2 lub 3 kamer o rozdzielczości 4K i technologii podczerwieni wymaganych przez program.
- Uważam, że było to oszustwo i nie zapłaciłem kary. Jeśli przejrzysz wykonane zdjęcia, zauważysz, że kamera cofania nie została zamontowana na słupie oświetleniowym, czyli w systemie mocowania zwykle używanym do monitorowania kamer na światłach. Co więcej, kamera wydaje się być uniesiona powyżej standardowej wysokości słupa oświetleniowego, co sugeruje, że można ją zamontować na dronie.
- W lutym 2023 roku otrzymałem zawiadomienie o naruszeniu systemu płatności M-Flow w Bangkoku, patrz zdjęcie 3, w którym zarzucano mi, że przejechałem przez system M-Flow bez wymaganego identyfikatora płatniczego i nie uiściłem opłaty. Na mój adres w Buriram wysłano mandat w wysokości 300 THB. Problem: W dniu 31 nie przejechałem przez system M-Flow, w istocie nigdy nie przejechałem przez system M-Flow. Co więcej, w podobny sposób grzywna została nałożona przez „policję”, a nie przez Królewską Policję Tajlandzką i Departament Transportu w Tajlandii. Nie zapłaciłem kary. Następnie uznano, że nałożone grzywny stanowią oszustwo i zalecono społeczeństwu, aby nie płaciły wymaganej kary.
- Biorąc pod uwagę naszą rosnącą zależność od szybko rozwijających się technologii IT i sztucznej inteligencji, tego rodzaju oszustwa są łatwe do opracowania. Ale prawda tkwi w szczegółach. Na przykład technologia kamer elektronicznych wymagana do monitorowania M-Flow jest zarówno wyrafinowana, jak i wysoce specyficzna. Jednak obraz mojej tablicy rejestracyjnej M-Flow jest ziarnisty i złej jakości. Wygląda jak zdjęcie wycięte i wklejone, zobacz zdjęcie 3. Podobnie tylne zdjęcie zawarte w obszarze czerwonego światła jest słabo ostre i łatwo jest zmienić kolor światła z zielonego na czerwony. Wydaje się, że twierdzenia te były fałszywe i opierały się na sfabrykowanych danych.
- Tyrański kolektywizm Schwaba zawarty w dokumencie „Wielki Reset 2030” opiera się na BlockChain w celu zabezpieczenia danych. Obecnie takie zabezpieczenie nie jest dostępne w przypadku pojazdów naruszających przejazd na czerwonym świetle oraz systemów M-Flow w Tajlandii. Oszustwa można łatwo wyprodukować. „Winny czy niewinny” – decydujesz.
Dodatek: Przez ostatnie 6 lat, jako emerytowany lekarz mieszkający w Buriram, wydawałem drugie opinie na każdy temat medyczny. Niedawno przeprowadziłem się do Pattaya. Podobnie jak w tym przypadku, jeśli mieszkasz poza Pattaya, zapewniamy konsultacje telefoniczne. Do pomocy; proszę o kontakt, doktor Martyn, na Facebooku lub zadzwoń do Dao pod numer 095 414 8145.