Pattaya —
Pracownik stacji benzynowej w Pattayi groził klientowi nożem z powodu niewielkiego nadmiaru paliwa, co doprowadziło do natychmiastowego zwolnienia.
Incydent został po raz pierwszy zgłoszony na stronie „Jea Moy V+” na Facebooku, gdzie niezidentyfikowany klient twierdził, że pracownik stacji benzynowej wymachiwał nożem w jego stronę podczas kłótni o to, że pracownik lekko przepełnił zbiornik paliwa. Post szybko stał się popularny, a wielu użytkowników udostępniło i skomentowało incydent.
Lokalni reporterzy odwiedzili stację benzynową, o której mowa, położoną przy Sukhumvit Road w Pattayi, i rozmawiali z 54-letnim pracownikiem o imieniu Pa Na, który był świadkiem incydentu. Według Pa Na, kłótnia zaczęła się, gdy klient poprosił starszego pracownika o napełnienie zbiornika benzyną o wartości 435 bahtów. Jednak pracownik przypadkowo przepełnił zbiornik o 5-6 bahtów, co doprowadziło do sporu. W chwili złości pracownik chwycił nóż używany do cięcia opakowań, ale nie zrobił krzywdy klientowi.
Właściciel stacji benzynowej, który nie był obecny podczas incydentu, rozmawiał później z reporterami. Właściciel wyjaśnił, że po kłótni przeprosili klienta i omówili, jak rozwiązać sytuację. Klient odszedł, nie domagając się podjęcia kroków prawnych, a stacja benzynowa zdecydowała się zwolnić starszego pracownika. Pracownik nie był stałym pracownikiem, ale był okazjonalnie zatrudniany, aby pomagać, powiedział właściciel.
Lokalni reporterzy nie ujawnili nazwiska pracownika zamieszanego w zdarzenie.
-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=
Masz ogólną wskazówkę dotyczącą wiadomości, komunikat prasowy, pytanie, komentarz itp.? Nie interesują nas propozycje SEO. Napisz do nas na Tips@ThePattayanews.com