Festiwal Songkran spowoduje znaczny wzrost wykorzystania kart kredytowych podczas zawodów narodowych Tajlandii

Oczekuje się, że THAIS zwiększy wydatki na swoje karty kredytowe nawet o 8 procent podczas obchodów Festiwalu Songkran, prognozują niebankowe instytucje finansowe.

 

Pittaya Virapanyasakul, wiceprezes wykonawczy ds. kart kredytowych w Krungthai Card Plc (KTC), powiedział, że szacunkowe wydatki na kredyt przekroczą wydatki zeszłorocznego festiwalu i będą zgodne z 7-8 procentowym wzrostem obserwowanym w pierwszym kwartale W tym roku.

Oczekuje się, że duża część dodatkowych wydatków zostanie przeznaczona na wydatki związane z podróżami, takie jak benzyna, restauracje i wyjazdy zagraniczne.

Oczekuje się, że w drugim kwartale tego roku wydatki na karty kredytowe będą stale rosnąć w prawie wszystkich sektorach, powiedział Pittaya, wskazując, że posiadacze kart kredytowych kupują coraz więcej produktów i usług online. Przewiduje się, że w ciągu roku wydatki na karty kredytowe wzrosną o 15 proc.

Thakorn Piyapan, szef Krungsri Consumer Group, która obsługuje karty kredytowe Krungsri, Krungsri First Choice Visa, a także karty kredytowe Central's The 1 i Tesco Lotus Visa, powiedział, że ogólne perspektywy biznesowe w tym roku pozostają dobre, co odzwierciedlają silne wydatków w dotychczasowym roku.

W pierwszym kwartale tego roku Krungsri Consumer Group odnotowała 63.7 miliardów Bt wydatków za pośrednictwem swoich kart i 19 miliardów Bt kredytów ogółem, podczas gdy wskaźnik kredytów niespłacanych utrzymywał się na stabilnym poziomie 3 procent.

Podczas tegorocznego Festiwalu Songkran konsumenci prawdopodobnie będą preferować podróże lub zajęcia rodzinne, a trendy te wskazują na wyższe wydatki.

KTC i Krungsri Consumer Group rozpoczną kampanie marketingowe, takie jak kupony cashback, promocje w restauracjach i innych punktach sprzedaży popularnych wśród turystów oraz zniżki lub oferty cashback na wydatki lokalne i zagraniczne obejmujące zakupy, posiłki i podróże podczas festiwalu.

Mówiąc szerzej, Kasikorn Research Center (KResearch) spodziewa się, że podróże krajowe w Tajlandii w pierwszej połowie 2018 r. będą kontynuować swój boom, napędzany takimi czynnikami, jak kampania „Go Local” i długa przerwa Songkran. Tajowie wracają do swoich rodzinnych miast, aby ponownie połączyć się z rodzinami i świętować tajlandzki Nowy Rok, a także wybrać się na wycieczki rekreacyjne.

W przypadku Songkran w tym roku miejsca turystyczne coraz częściej prezentują temat kultury tajskiej zgodnie z trendem turystyki dziedzictwa, który jest popularny wśród tajlandzkich turystów.

KResearch szacuje, że podczas siedmiodniowego Festiwalu Songkran – od 11 do 17 kwietnia – wpływy z turystyki wyniosą 15.6 mld Bt, o 15.8 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

Dom badawczy powiedział, że kampania turystyczna Go Local była szczególnie widoczna w rosnącej liczbie turystów krajowych w miejscach historycznych w Bangkoku i Ayutthaya.

W związku z pozytywnymi trendami KResearch projektuje, że w pierwszej połowie 2018 roku kampania Go Local powinna wygenerować 515 mld Bt wpływów z turystyki, co oznacza wzrost o 8.5 proc. rok do roku.

Dzięki uprzejmości Narodu.

Zapisz się!
ŹRÓDŁONaród Biznes
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/