Usługa – Line Man Grocery – umożliwi klientom dostarczenie żywności i innych artykułów, powiedział Phichet Rerkpreecha, dyrektor generalny Line Thailand. Ponadto firma uruchamia Line Shopping, platformę, która łączy kupujących i sprzedających za pośrednictwem czatu.
Ten ruch ma miejsce, gdy firma zamierza rozszerzyć swoje usługi na żądanie w kraju, przejmując liderów w zakresie przejażdżek Grab i Go-Jek. LINE ma już aplikację, która dostarcza towary ze sklepów ogólnospożywczych i innych sprzedawców, a ta najnowsza oferta pozwoli jej konkurować z supermarketami i innymi sprzedawcami stacjonarnymi.
Według Nikkei Asian Review, LINE ma obecnie 187 aktywnych użytkowników miesięcznie, z 44 mln w Tajlandii, co stanowi około 60 procent populacji. Firma wprowadziła również usługę przyjmowania taksówek i dostarczania posiłków w Bangkoku i trzech okolicznych prowincjach, a w przyszłym roku planuje rozszerzyć działalność na inne duże miasta, takie jak Pattaya, Phuket i Chiang Mai.
Źródło: https://www.pymnts.com/news/retail/2019/japan-line-online-grocery-thailand/