Usługa — Line Man Grocery — pozwoli klientom dostarczać jedzenie i inne artykuły, powiedział Phichet Rerkpreecha, dyrektor generalny Line Thailand. Ponadto firma uruchamia Line Shopping, platformę łączącą kupujących i sprzedających za pośrednictwem czatu.
Posunięcie to ma miejsce, gdy firma zamierza rozszerzyć swoje usługi na żądanie w kraju, przejmując liderów w dziedzinie przejażdżek, Grab i Go-Jek. LINE ma już aplikację, która dostarcza towary ze sklepów wielobranżowych i innych dostawców, a ta najnowsza oferta pozwoli jej konkurować z supermarketami i innymi tradycyjnymi sprzedawcami.
LINE ma obecnie 187 aktywnych użytkowników miesięcznie, z czego 44 miliony w Tajlandii, co stanowi około 60 procent populacji, według Nikkei Asian Review. Firma wprowadziła również usługę zamawiania taksówek i dostarczania posiłków w Bangkoku i trzech okolicznych prowincjach, a do przyszłego roku planuje rozszerzyć działalność na inne duże miasta, takie jak Pattaya, Phuket i Chiang Mai.
Źródło: https://www.pymnts.com/news/retail/2019/japan-line-online-grocery-thailand/