Chiny-
Tajlandia została niedawno uznana za jedno z „najbardziej oczekiwanych i popularnych miejsc turystycznych w 2019 roku” ze względu na wysokiej jakości treści i wysoką liczbę kliknięć na stronie Weibo.
Nagroda została ogłoszona podczas „2019 Weibo Tourism Impact Forum” zorganizowanego przez Sina Tourism i Weibo Tourism, które odbyło się 4 sierpnia w Century City International Conference Centre w Chengdu w prowincji Syczuan w Chińskiej Republice Ludowej.
Pani Prompeth Lertratanapreecha, Zastępca Dyrektora Biura TAT w Szanghaju, była obecna na wydarzeniu i odebrała nagrodę.
Weibo to obecnie jedna z największych platform społecznościowych w Chinach, która skupia wszystkich czołowych przedstawicieli chińskiej turystyki.
Przyznane oceny obiektywnie pokazują aktualne intencje podróżnicze chińskich turystów i ich zwyczaje.
W ostatnich latach TAT ściśle współpracował z mediami społecznościowymi w celu lepszej promocji i obsługi chińskich gości.
Liczba chińskich turystów odwiedzających Tajlandię w 2018 roku wyniosła około 10.5 miliona, co oznacza wzrost o 7% rok do roku.