Urząd Turystyki koncentruje się na ostatnim kwartale 2019 roku, przyciągając większą liczbę chińskich turystów za najwyższy priorytet.

Ministerstwo Turystyki i Sportu oraz Urząd Turystyki Tajlandii (TAT) rozmawiały o tym, jak stymulować turystykę w ostatnim kwartale 2019 r., mając na celu przyciągnięcie większej liczby chińskich turystów do Tajlandii zgodnie z polityką ministra Pipat Ratchakitprakan.

„Urzędnicy TAT skoordynowali z kierownikami świątyni Meizhou Mazu w prowincji Fujian w Chinach sprowadzenie posągu bogini Mazu lub bogini rubinowej do Tajlandii w okresie od 14 do 19 listopada w celu promowania stosunków między dwoma krajami i zwiększenia liczby chińskich turystów, którzy chcą okazać szacunek bogini w miejscach, w których statua będzie wystawiona” – powiedział minister.

Miejsca, w których bogini Mazu będzie prezentowana w Tajlandii, to Quanzhou Jinjiang Association (Tajlandia), Lim Clansmen Association of Thailand i Yaowarat w Chinatown.

„Kultura bogini Mazu ma ponad 1,000 lat” — wyjaśnił minister. „Ten projekt będzie również służył jako kulturowe powiązanie z globalną strategią Chin One Belt One Road”.

Źródło: https://www.nationthailand.com/news/30377113

Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/