Aplikacja OSS Foreigner App mówi, że rząd Tajlandii może znacznie łatwiej dokonać 90-dniowej odprawy online

Pan Pootrakool, Sekretarz Generalny w Kancelarii Premiera, powiedział w środę w zeszłym tygodniu, że obcokrajowcy mogą korzystać z nadchodzącej aplikacji do wszystkich raportów imigracyjnych. Po prostu wpisywanie danych i przesyłanie selfie będzie takie samo, jak odwiedzenie lokalnego imurząd migracyjny oraz formularze i dokumenty tam.

Rządowy człowiek wskazujący na rozwiązanie kontrowersji TM30 obiecał w środę, że nowa aplikacja do zgłaszania imigracji dla cudzoziemców wkrótce będzie dostępna online i że sprawi, że emigranci i obcokrajowcy będą mieszkać i pracować in Tajlandia czuje się bardziej mile widziana.

raportowanie-imigracji-app-oss-obcokrajowcy-emigranci-tajski-nowy-cyfrowy-plan-premier-minister
W tym tygodniu pojawiła się dobra wiadomość od sekretarza generalnego w Kancelarii Premiera dr Kobsaka Pootrakoola, który ujawnił, że aplikacja do zgłaszania imigracji, z której mogą korzystać cudzoziemcy, będzie wkrótce dostępna. Ma nazywać się OSS Foreigner, a wysoki urzędnik obiecał, że pomoże sprawić, by obcokrajowcy poczuli się bardziej mile widziani w Tajlandii. Jest to jeden z elementów kompletnego ruchu cyfryzacji rządu Tajlandii, który wicepremier Somkid Jatusripitak (wstawka po lewej stronie) nakazał ukończyć do 2022 roku.

Aplikacja jest opracowywana w ramach szerszego programu prowadzonego przez rząd Tajlandii, wspieranego przez wicepremiera Somkida Jatusripitaka, mającego na celu usprawnienie tajskich usług publicznych, z naciskiem na zapewnienie lepszych wrażeń społeczeństwu.

Zastępca sekretarza generalnego w Kancelarii Premiera Kobsak Pootrakool ujawnił w tym tygodniu, że nowa aplikacja do raportowania imigracji jest na ukończeniu. Będzie się nazywać „OSS Foreigner” i będzie działać na aplikacjach mobilnych.

Może być używany do raportowania 90-dniowego

Nowa aplikacja pozwoli również emigrantom wypełnić 90-dniowy wymóg raportowania, po prostu ładując go, wprowadzając informacje i robiąc selfie, które zostanie przesłane do witryny, a także wymagane pola danych. Będzie to traktowane i potwierdzane przez urzędników biura imigracyjnego tak samo jak wizyta w lokalnym urzędzie.

Aplikacja będzie działać równie dobrze w przypadku innych wymagań dotyczących raportowania i będzie prosta i łatwa w użyciu.

Plany digitalizacji wszystkich tajskich usług publicznych do 2022 r.

Dr Kobsak ogłosił to na marginesie, przedstawiając ekscytujące plany wicepremiera i koordynatora gospodarki Tajlandii, aby wszystkie tajlandzkie departamenty rządowe zdigitalizować już w 2022 roku.

Tajlandia 4.0 wciąż na celowniku rządu

Dr Kobsak wykorzystał zalety nowej aplikacji dla emigrantów i obcokrajowców mieszkających w Tajlandii, aby podkreślić, że nowe podejście rządu do systemów IT i cyfryzacji ma na celu umieszczenie Tajów lub użytkownika końcowego w centrum wyników, zapewniając inteligentniejsze i łatwiejsze w użyciu usługi rządowe. W ten sposób nowa technologia wzmacnia opinię publiczną, zamiast odbierać kontrolę.

Zawsze była to podstawowa część programu Tajlandia 4.0, który pomimo problemów gospodarczych rządu jest teraz ważniejszy niż kiedykolwiek, ponieważ Tajlandia dąży do rozwoju gospodarki o wyższych dochodach.

Źródło: tajski egzaminator

Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/