Branża restauracji Pattaya zaczyna odczuwać ból finansowy spowodowany koronawirusem Covid-19

Tajlandia-

Branża restauracyjna w Pattaya… i rzeczywiście cała Tajlandia… zaczyna odczuwać ból spowodowany wybuchem koronawirusa Covid-19 i może ponieść w tym roku stratę finansową nawet 400 milionów bahtów w całym kraju, jeśli sytuacja wirusowa nie poprawi się do drugi kwartał, według Kasikorn Research Center.

Ponieważ liczba turystów spada ze względu na liczbę osób nerwowych przed lotem lub możliwością poddania się kwarantannie i lokalnym emigrantom, a Tajowie jedzą mniej ze strachu przed przebywaniem w miejscach publicznych, branża restauracyjna w całym kraju zaczyna odczuwać upał. Wiele restauracji, zwłaszcza z owocami morza i hotpotami, które szczególnie przypadły do ​​gustu turystom z Azji, zostało tymczasowo zamkniętych lub jest prawie pustych.

Co więcej, większość ważnych wydarzeń w kraju odwołanych, w tym oficjalne imprezy Songkran, prowadzi do mniej festiwali i pokazów związanych z jedzeniem. Zaplanowany w tym miesiącu festiwal tajskiego jedzenia w Pattaya został również odwołany przez miasto, zauważa The Pattaya News. Ten festiwal zwykle składa się z dziesiątek wyjątkowych namiotów z jedzeniem, które przez ponad tydzień otaczają Pattaya Beach. Nadchodzący coroczny Festiwal Owoców Morza, który jest również ważnym wydarzeniem kulinarnym dla miasta, również został odwołany.

Jest jednak kilka jasnych punktów. Ponieważ coraz więcej osób pozostaje w domu, korzystanie z aplikacji do dostarczania żywności, takich jak Grab, Lineman i Food Panda, wzrosło, a restauracje, które dostosowują się do zmian i mają swoją ofertę w aplikacjach dostawczych, prawdopodobnie przetrwają obecny kryzys.

Ponadto wiele restauracji podejmuje środki ostrożności, aby pokazać potencjalnym klientom, że poważnie traktują sytuację, jeśli chodzi o zachowanie odpowiedniej higieny.

Sprzedawcy wózków żywnościowych również wkraczają w erę współczesną, a wiele z nich korzysta z internetowych grup dostawczych na Facebooku i aplikacji do dostarczania żywności, aby dostarczać posiłki bezpośrednio do domów klientów.

 

Wysyłanie
recenzja użytkownika
0 (0 głosów)
Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/