Rząd Tajlandii ujawnia więcej szczegółów na temat krajowej kampanii turystycznej i pakietu 22 miliardów bahtów

BANGKOK (NNT) – Rada Ministrów zatwierdziła dziś zasadniczo trzy 4-miesięczne kampanie turystyczne o wartości 22.4 miliarda bahtów, mające na celu ożywienie sektora turystycznego trwającego od lipca do października.

Rząd będzie oferował pakiety turystyczne i dotacje w trzech oddzielnych kampaniach, zaczynając od pakietów turystycznych dla wiejskich wolontariuszy zdrowia i personelu podokręgowych szpitali promocji zdrowia, którzy niestrudzenie pracowali podczas wybuchu COVID-19.

Aby sfinansować tę ofertę, rząd zapewni budżet turystyczny w wysokości 2.4 miliarda bahtów dla 1.2 miliona wolontariuszy zajmujących się zdrowiem i personelu szpitali zajmujących się promocją zdrowia, aby umożliwić im odbycie 2-dniowej, 1-nocnej lub dłuższej wycieczki z firmą turystyczną. Budżet zapewni dodatek do 2,000 bahtów na koszty pakietu turystycznego.

Jeśli chodzi o ogół społeczeństwa, rząd zapewni 40 procent lub do 3,000 bahtów dodatku za pobyt w hotelu do pięciu nocy. Kwalifikujące się osoby otrzymają do 600 bahtów za noc w rządowej aplikacji do portfela, które można wykorzystać na opłacenie jedzenia lub usług podczas podróży.

Rząd przeznaczy na tę kampanię budżet w wysokości 10.8 miliona bahtów. Aby otrzymać zasiłek, pobyt w hotelu musi znajdować się w innym województwie niż zarejestrowane województwo zamieszkania podróżnego.

Rząd zapewni również dotację transportową dla 2 milionów ludzi w wysokości 40 procent lub nie więcej niż 1,000 bahtów na osobę, co kosztuje około 2 miliardów bahtów. Dotacja dotyczy tylko tanich biletów lotniczych, wynajmu samochodów i nieregularnych połączeń autobusowych.

Ponadto osoby korzystające z kampanii ulg na pobyt w hotelu otrzymają również ofertę biletu lotniczego w obie strony w wysokości 2,5000 bahtów na osobę.

Rząd zlecił Krungthai Bank opracowanie centralnej platformy do zbierania informacji od hoteli, biur podróży, przewoźników, restauracji i atrakcji turystycznych, podczas gdy Urząd Turystyki Tajlandii oraz Ministerstwo Turystyki i Sportu ogłoszą więcej szczegółów dotyczących tych ofert .

Źródło: Tajskie Narodowe Biuro Informacyjne

Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/