Opinia: Postawienie Turystyki Tajlandzkiej na nogi dzięki Davidowi Barrettowi i Andrew J. Woodowi

Poniżej znajduje się opinia pytań i odpowiedzi przeprowadzona przez Andrew J. Wooda i Davida Barretta. Opinie zawarte w serwisie są ich własnymi i mogą nie odzwierciedlać opinii The Pattaya News.

BANGKOK: Ekspert branżowy i szanowany marketer David Barrett w rozmowie z Andrew J. Woodem na temat wychodzenia z kryzysu po wpływie wirusa na potężną tajlandzką branżę turystyczną.


💠Q1. Kiedy Tajlandia zaczyna wychodzić z blokady, jakie Twoim zdaniem są najważniejsze kwestie, które należy wziąć pod uwagę, aby zapewnić sukces?


DB: Gdy zaczniemy się odbudowywać, pojawi się szansa na zresetowanie modelu turystyki w Tajlandii i zbudowanie lepszej przyszłości. Tajlandia jest przystosowana do turystyki masowej i jeśli chcemy zrównoważonego wzrostu i rozwoju, potrzebujemy lepszej kontroli i zarządzania miejscami docelowymi i zasobami.


W pierwszej kolejności musimy skupić się na rynkach przynoszących szybkie zyski z rynków źródeł bańki w pobliżu domu. Skoncentrowanie się na turystach o wysokich dochodach jest drogą do zrobienia w parze z zachęcaniem do masowej turystyki, przy jednoczesnym pamiętaniu o potrzebie lepszego zarządzania zasobami Królestwa i ochrony środowiska.


💠Q2. Kiedy ludzie znów zaczynają myśleć o podróżach, jak myślisz, czego szukają w świecie po Covid-19?


DB: Środki bezpieczeństwa biologicznego będą na pierwszym miejscu na liście osób, które jako pierwsze zdecydują się na podróże międzynarodowe. Zapewnienie, że dba się o ich zdrowie i dobre samopoczucie. Środki higieny i zdrowia mogą powodować pewne niedogodności w porównaniu ze swobodnym podróżowaniem przed pandemią COVID, ale nowe środki muszą być widoczne, aby uspokoić podróżnych, ponieważ bezpieczeństwo jest najważniejsze. Pierwsza fala podróżnych najprawdopodobniej pójdzie małymi kroczkami, podróżując po całym kraju w tym roku, w przyszłym roku latając na krótkich dystansach w ciągu 4 godzin i na długich dystansach, miejmy nadzieję, że liczba lotów wzrośnie do 2022 r. Jeśli złamałeś nogę i wszystko już wraca do zdrowia, nie startujesz w maratonie. Światowy przemysł turystyczny uległ załamaniu i obecnie znajduje się w fazie ożywienia, musimy najpierw podjąć małe kroki blisko domu.


💠Q3. W niedawnym sondażu 75% respondentów stwierdziło, że branża hotelarska w Tajlandii nie może się rozwijać tylko dzięki turystyce krajowej. Czy sie zgadzasz?


DB: Musimy polegać na turystyce krajowej i przetrwać na niej, ponieważ jest to pierwszy rynek, na który podróżujemy. Na szczęście rząd Tajlandii również postrzega sektor krajowy jako klucz do ożywienia gospodarki turystycznej, a pakiet stymulacyjny o wartości 22.4 miliarda bahtów obejmujący dotacje i zachęty mające na celu pobudzenie turystyki krajowej jest najlepszym rozwiązaniem. Turystyka pozostanie motorem wzrostu tajskiej gospodarki. Historycznie rzecz biorąc, branżę tę napędzali goście zagraniczni, ale to chęć Tajów podróżowania po Tajlandii spowodowała rozwój krajowego rynku turystycznego. Jeśli spojrzeć na jeden z niszowych segmentów — turystykę ekologiczną, ponad 60% małych operatorów turystyki ekologicznej w Tajlandii ma strony internetowe i materiały promocyjne wyłącznie w języku tajskim. To mówi coś o dotychczasowych sukcesach i dążeniu do odbudowania turystyki krajowej jako segmentu pierwszego ruchu. Zaniedbuj turystykę krajową na własne ryzyko.


💠Q4. Twoje nazwisko jest często związane z branżą MICE. Czy myślisz, że dzięki nowym wytycznym dotyczącym dystansowania się podczas spotkań w Tajlandii branża może się odbić w Tajlandii?


DB: MYSZY powrócą. Jeśli jednak przebijemy się przez cały pozytywny obrót, rzeczywistość jest taka, że ​​międzynarodowe MICE, które tradycyjnie przynoszą wyższą stopę zwrotu, będą potrzebowały znacznie więcej czasu na odbicie. Mamy nadzieję, że krótkodystansowe MICE z Singapurem jako regionalnym centrum korporacyjnym obsługującym spotkania w Tajlandii powrócą do trzeciego kwartału 2021 r. Zwyciężyły rynki długodystansowe, takie jak Europa, oraz wysokie zachęty ze strony Stanów Zjednoczonych, na których wzrost zaczął się pojawiać przed pandemią COVID. Wrócę masowo dopiero w drugiej połowie 2022 roku. To gra na czekanie. Wyzwanie stoi przed przewoźnikami DMC, którzy złożyli swoją przyszłość na rynkach połączeń długodystansowych. Czy mają wystarczająco głębokie kieszenie, aby przetrwać tę grę czekania? Wiele małych DMC zwróciło się do handlu detalicznego, aby sobie pomóc, ale są zestresowani harmonogramem powrotu swojej działalności. Jeśli chodzi o bezpieczne odległości podczas wydarzeń biznesowych, branża się dostosuje, a wraz z przywróceniem zaufania do podróży międzynarodowych jestem przekonany, że z pewnością niektóre z rygorystycznych wytycznych dotyczących higieny i zdrowia zostaną złagodzone. Chęć podróżowania i poznawania ludzi jest w naszym DNA i jestem pewien, że MICE powrócą do poziomu sprzed pandemii, ale może to zająć od 3 do 5 lat.


💠Q5. Premier Tajlandii chętnie nawiąże współpracę z ekspertami branżowymi. Jakich porad dotyczących podróży i turystyki możesz mu udzielić?


DB: Proszę o wprowadzenie współpracy pomiędzy Ministerstwem Spraw Wewnętrznych, które wydaje licencje hotelowe, a Ministerstwem Turystyki i Sportu. Obydwa ministerstwa muszą komunikować się i współpracować w celu kontrolowania rozwoju turystyki w Tajlandii. Najlepiej też włączyć do rozmowy Ministerstwo Zasobów Naturalnych i Środowiska. Potrzebujemy lepszej kontroli i planowania zasobów turystycznych.


💠Q6. Dużo się mówi o zresetowaniu branży. Jak myślisz, jakie powinny być nasze priorytety?


DB: Aby zresetować branżę (1) Ostrożnie wprowadzaj dwustronne umowy rządowe w sprawie podróży, abyśmy mogli otworzyć kluczowe rynki źródłowe, poprzez eliminację ograniczeń wjazdu. (2) Długoterminowy plan generalny dla turystyki tajskiej, zrównoważony dla środowiska i interesariuszy. Plan, w który każdy wierzy, nawet jeśli istnieją kontrole, które mogą mieć wpływ na działalność biznesową. (3) Kontynuuj wspaniałą pracę Urzędu ds. Turystyki Tajlandii w promowaniu Tajlandii jako klejnotu w Azji. I proszę, czy możemy rozpocząć nową kampanię i porzucić „Amazing”, który dobiegł końca.


O Davidzie Barretcie

David po raz pierwszy przybył do Tajlandii w 1988 r., po udanej karierze na rynku ubezpieczeń Lloyds of London. Przed 30. rokiem życia odbył zmieniającą życie podróż do Azji, co doprowadziło go do Tajlandii. David Barrett jest pasjonatem podróży po Tajlandii i środowiska. David zajmował stanowiska w tajskiej branży turystycznej jako szef Prestige Travel Consultants na początku lat dziewięćdziesiątych reprezentuje Cunard, Forte Hotels, Reed Travel i współpracuje z British Tourist Authority. Następnie kierował międzynarodowym marketingiem i sprzedażą Siam Express. W 1999 roku David dołączył do Diethelm Travel Group, wymyślając i kierując Diethelm Events przez 13 lat. Następnie przeskoczył płot i pracował dla ONYX Hospitality jako dyrektor wykonawczy ds. wydarzeń dla ich dwóch flagowych obiektów Amari w Tajlandii – Amari Watergate i Amari Pattaya. Po pięciu latach pracy w Amari David zaczął działać samodzielnie w DBC Asia, współpracując z hotelami, aby zwiększyć sprzedaż MICE. David obecnie współpracuje z The Slate w Phuket, hotelami King Power, HLA Lifestyle Wellness Center w Rangunie oraz portfelem klientów w Europie. David był przez wiele lat członkiem zarządu i współprzewodniczącym komitetu ds. marketingu w TICA, kierując North Pattaya Alliance, członek zarządu-założyciel TIWA (Thai Indian Weddings Association), były członek SITE, a obecnie kieruje grupą roboczą MICE i Indian Weddings w Phuket Hotels Association.

Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/