Visa współpracuje z Thai Tourism Authority w celu drastycznego rozszerzenia bezgotówkowych płatności cyfrowych w całym kraju

Bangkok, 31 lipca 2020 – Visa, światowy lider w płatnościach cyfrowych, ogłosiła dziś współpracę z Urzędem Turystyki Tajlandii (TAT) w celu rozszerzenia akceptacji lokalizacji płatności cyfrowych w Bangkoku i pięciu głównych miastach turystycznych w całym kraju. Współpraca ta ma na celu wspieranie ożywienia gospodarczego kraju, zwłaszcza krajowego przemysłu turystycznego, przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia konsumentów i przedsiębiorstw.

W ramach współpracy Visa będzie współpracować z instytucjami finansowymi, aby wspierać partnerów biznesowych w modernizacji ich usługi akceptacji płatności do płatności kartą. Firmy, które już akceptują płatności kartą, mogą również zaktualizować swój terminal EDC, aby akceptował płatności zbliżeniowe, w tym karty zbliżeniowe, smartfony i urządzenia do noszenia. Visa będzie również współpracować z bankami w celu przeprowadzenia szkoleń dla kasjerów, aby upewnić się, że procedura przyjmowania płatności jest zgodna ze standardami Safety and Health Administration (SHA).

Pan Yuthasak Supasorn, gubernator TAT, powiedział: „Stworzyliśmy program certyfikacji Safety and Health Administration (SHA) we współpracy z Ministerstwem Turystyki i Sportu, Ministerstwem Zdrowia Publicznego, Zarządem Handlu Tajlandii oraz tajlandzkimi operatorami turystycznymi odzyskać zaufanie turystów i pozycjonować Tajlandię jako preferowany światowy kierunek turystyczny. W ramach „nowej normy” tajlandzka branża turystyczna doświadczy wielu zmian, które zostaną wprowadzone, w tym płatności bezgotówkowych za produkty i usługi”.

Pan Suripong Tantiyanon, Visa Country Manager, Tajlandia, powiedział: „Turystyka jest jednym z motorów wzrostu w Tajlandii, dlatego Visa jest zaangażowana w pomoc interesariuszom z sektora w przystosowaniu się do sytuacji po COVID-19, ożywieniu i rozwoju. Cieszymy się, że możemy wykorzystać naszą wiedzę technologiczną, doświadczenie i sieć, aby wesprzeć ożywienie gospodarcze kraju, jednocześnie przyspieszając cyfrową transformację”.

Według najnowszego badania Visa dotyczącego zachowań konsumenckich i płatności Tajlandii za „nową normalność”[1], trzech na pięciu Tajów (61 procent) kształtuje nawyki bezgotówkowe, woląc płacić kartami lub przez aplikacje mobilne niż gotówką. Jednocześnie sposób, w jaki ludzie zamierzają płacić w przyszłości jest spójny na całym świecie, a konsumenci w Tajlandii (69 procent), regionie Azji i Pacyfiku (75 procent) i na całym świecie (66 procent) decydują się pozostać przy płatnościach elektronicznych po zakończeniu obecnej sytuacji.

Pierwsza faza rozpocznie się od wsparcia firm w obszarze Sukhumvit akceptujących płatności kartowe i bezgotówkowe. Druga faza zostanie rozszerzona, aby do końca 2020 r. objąć pięć głównych miejsc turystycznych w całym kraju, w tym Chiang Mai, Phuket, Pattaya, Samui i Hua Hin. Wszystkie uczestniczące hotele, sklepy i restauracje będą łatwo identyfikowane przez społeczeństwo za pomocą wizy i Oznakowanie SHA.


[1] Barometr Kantar COVID-19, badania terenowe 27-31 marca 2020 r. W badaniu zebrano dane konsumenckie z 40 rynków na całym świecie i 11 rynków w regionie Azji i Pacyfiku, w tym w Tajlandii, w połączeniu z opartym na sztucznej inteligencji monitoringiem internetowym tego, co ludzie mówią i wyszukują w Internet.

 

Poprzedni to komunikat prasowy Tajskiego Urzędu Turystyki. Zdjęcie kredytowe Aboutthailandliving.com

Wysyłanie
recenzja użytkownika
2.33 (3 głosów)
Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/