Plan odbudowy Thai Airways wprowadza nową politykę zwrotów biletów
Chansin Treenuchagron, pełniący obowiązki prezesa Thai Airways International, ujawnił dzisiaj, 17 sierpnia, że warunki i szczegóły polityki zwrotu kosztów ich klienta zostały uwzględnione w planie odbudowy i miały wejść w życie, gdy tylko rozpatrzenie petycji rehabilitacyjnej przez Centralny Sąd upadłościowy został zakończony.
Centralny Sąd Upadłościowy początkowo rozpoczął dziś petycję rehabilitacyjną Thai Airways International, ale pierwsza rozprawa nie została jeszcze zakończona. W związku z tym sąd wyznaczył kolejne terminy rozpraw dla petycji na 20 i 25 sierpnia. Thai Airways wezwie również świadków, którzy zeznają w sądzie w tym dniu.
Zdaniem pełniącego obowiązki prezydenta proces rozpatrywania petycji przyniósł dziś obiecujące oznaki, ponieważ Thai Airways dostarczyło wielu dowodów na to, że zasługuje na rehabilitację.
„Jeżeli postępowanie wyjaśniające zostało zakończone, a sąd nakazał spółce przeprowadzenie planu naprawczego, niezwłocznie przystąpimy do realizacji planu, a Departament Egzekucji Prawnej powiadomi wszystkich wierzycieli o postępowaniu rejestrowym.” Chansin powiedział agencji Associated Press.
Jeśli chodzi o zwroty biletów dla klientów, firma Chansin zapewniła, że linie Thai Airways mają politykę ułatwiającą klientom zachowanie prawa do pełnego zwrotu kosztów zakupionych biletów. The Pattaya News zauważa, że wielu klientów wciąż czeka na zwrot pieniędzy za bilety, a wielu regularnie komentuje w naszych kanałach społecznościowych.
Chansin dodał: „Wszyscy klienci nie musieliby spędzać dużo czasu i pieniędzy podczas procedury zwrotu pieniędzy. Musieliby jedynie wypełnić formularz wniosku o zwrot płatności. Resztą procesu zajmą się nasi funkcjonariusze”.
Oczekuje się, że postęp planu odbudowy będzie realizowany w ciągu 1-2 miesięcy od daty zatwierdzenia odbudowy i powołania zespołu planistycznego przez zespół Tajlandzkiego Dziennika Urzędowego.