Pattaya będzie nadal koncentrować się na wydarzeniach weekendowych i turystyce krajowej pomimo bliskiego braku tradycyjnego sezonu wysokiego i przewidywanego 99% rok do roku spadku turystyki zagranicznej w sezonie

Pattaya, Tajlandia-

W tym roku Pattaya zobaczy coś, czego nie widziała od dziesięcioleci, chyba że zdarzy się cud - nie będzie sezonu.

Szczyt sezonu w Pattaya, choć nie tak ważny jak poprzednie lata, tradycyjnie przypada na grudzień i trwa z przerwami do połowy stycznia. Jest to okres w roku, kiedy miasto przyciąga najwięcej turystów, a bary, kluby nocne, restauracje i hotele są tradycyjnie wypełnione gośćmi z całego świata. Niektóre hotele i miejsca opisują sezon jako trwający od grudnia do kwietnia i chociaż Chiński Nowy Rok i Songkran są tradycyjnie bardzo zajęte, prawdziwy sezon trwa obecnie mniej więcej od trzeciego tygodnia grudnia do drugiego tygodnia stycznia. Do tego roku.

Ze względu na kryzys związany z koronawirusem Covid-19 nie nastąpi to w tym roku, ponieważ granice pozostają zamknięte dla zagranicznych gości w tym tych, którzy tradycyjnie przyjeżdżają na każde Boże Narodzenie i Nowy Rok, aby uciec od zimnej pogody we własnych krajach. Chociaż bardzo ograniczona, bardzo niewielka liczba obcokrajowców może wjechać do kraju za pośrednictwem różnych programów, takich jak wizy pracownicze lub małżeńskie lub specjalne wizy turystyczne, które jak dotąd wydają się być przeznaczone głównie dla obywateli Chin, ogólnie rzecz biorąc, zdecydowana większość obcokrajowców nie będzie mogła odwiedzić .

Urząd ds. Turystyki Tajlandii, choć pracuje nad ostrożnymi planami dopuszczania niewielkiej i ograniczonej liczby specjalnych turystów z Chin i niektórych innych krajów niskiego ryzyka, zasadniczo przyznał, że kraj ten jest w obliczu prawdopodobnie oszałamiającego 99% spadku liczby turystów rok do roku w tradycyjnie bardzo lukratywnym sezonie.

Niektóre firmy polegają na grudniu i styczniu, aby utrzymać się przez znaczną część roku, ale w tym roku będą musiały obejść się bez tego wsparcia.

W międzyczasie urzędnicy miasta Pattaya planują wydarzenia prawie w każdy weekend od teraz do Nowego Roku, aby zrobić wszystko, co w ich mocy, aby przyciągnąć tych, którzy SĄ w kraju. Festiwale fajerwerków, festiwale muzyczne, festiwale Diwali, festiwale owoców morza, Halloween, Loy Krathong, Boże Narodzenie i Nowy Rok i więcej…

Czytając komentarze w Internecie, wiele osób jest, co zrozumiałe, złych, że nie mogą odwiedzić lokalnych urzędników i winić ich za to. Jednak urzędnicy Pattaya muszą kontrolować to, co mogą kontrolować i nie mają możliwości podejmowania decyzji dotyczących sprowadzania zagranicznych turystów lub otwierania granic.

Analitycy twierdzą, że to pomoże, a Pattaya będąca blisko Bangkoku, w przeciwieństwie do wielu wysp turystycznych, również powinna pomóc. The Pattaya News zauważa, że ​​ostatnie weekendy świąteczne, w tym festiwal Eastern Colourful Food and Music, były bardzo pracowite w porównaniu do normalnej działalności w poprzednie weekendy i dni powszednie. Oczywiście nie zastąpiłoby to wjazdu masowej turystyki, ale ze względu na sytuację Covid-19 na całym świecie jest mało prawdopodobne, aby zmieniła się w najbliższej przyszłości. Ponadto, ponieważ większość odwiedzających to obywatele Tajlandii, a nie obcokrajowcy, wiele firm, które wcześniej koncentrowały się na obcokrajowcach, zostało zmuszonych do przystosowania się.

Z drugiej strony, dzięki oficjalnej wewnętrznej kontroli sytuacji Covid-19, Tajlandia nie wraca do blokad i zamykania firm, jak wiele krajów europejskich, a ich bary, kluby nocne, kina, restauracje i imprezy są otwarte i trwają.

Wielu właścicieli firm w Pattaya również zmieniło swoje modele biznesowe, niektórzy koncentrując się na tajlandzkich klientach, niektórzy szukają transmisji na żywo online jako alternatywnego źródła przychodów, niektórzy przekształcają się w restauracje, niektórzy próbują najniższych cen i innych pomysłów.

Niestety, wiele firm pozostało zamkniętych, wiele nigdy nie zostało ponownie otwartych. Dla tych, którzy chcą się dostosować i skupić się na tych, którzy wciąż przebywają w Tajlandii, jest to niezbędne.

Wysyłanie
recenzja użytkownika
3.67 (3 głosów)
Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/