Opinia: Październik był śmiertelnym miesiącem dla Chonburi w wypadkach drogowych, z 23 zabitymi i 39 rannymi… kiedy zaczniemy traktować to poważnie?

Pattaya, Tajlandia-

Zespół Pattaya News niedawno przeanalizował nasze relacje z wypadków z ostatniego miesiąca, października, ponieważ nawet dla nas wydawało się, że nasze zespoły były bardzo narażone na wypadki w rejonie Chonburi i Pattaya.

Omówiliśmy wcześniej, dlaczego omawiamy wypadki tutaj w The Pattaya News, mimo że niektórzy ludzie wydają się uważać, że „nie jest to wiadomość” lub zdarza się codziennie. Możesz rzucić okiem na ten wstępniak tutaj:

Redakcja: Dlaczego omawiamy wypadki drogowe w Pattaya

 W październiku Chonburi miał z naszej relacji 23 zabitych i 39 rannych. Większość z nich znajdowała się poza właściwą Pattaya, w Banglamung, Si Racha lub Nongprue. Oczywiście nie każdy wypadek jest rejestrowany lub zgłaszany, ale gdy jedziemy razem z lokalnymi ratownikami Sawang Boriboon, większość z nich widzimy z pierwszej ręki. Większość wypadków dotyczyła alkoholu, odbywała się późno w nocy i dotyczyła motocykli. W większości wypadków związanych ze śmiercią nie było noszenia kasku, a prędkość była czynnikiem.

Aby być uczciwym, policja wzmocniła punkty kontrolne w samej Pattaya, a liczba wypadków w rzeczywistości w mieście, w tym w Jomtien, była bardzo, bardzo niska. Jednak kiedy dotrzesz do Banglamung, Si Racha i wiejskiego Chonburi, będzie to zupełnie inna historia.

Opublikowaliśmy wczoraj, że władze organizują konkurs wideo w nadziei, że przekonają ludzi do noszenia kasków, ale prawdopodobnie nie będzie to rozwiązanie długoterminowe.

Rząd Tajlandii zorganizuje konkurs na projekt wideo w kasku w nadziei na poprawę bezpieczeństwa na drogach

Jeszcze bardziej zdumiewające w tych liczbach jest to, że przy braku zagranicznych turystów z powodu pandemii Covid-19 liczba wypadków drogowych, które obserwujemy, faktycznie wzrosła w porównaniu z ostatnio spadła. Ci z was, którzy są stałymi czytelnikami, również to skomentowali. Być może, jak niektórzy twierdzą, to ze względu na puste drogi w okolicy i mniejszy ruch, który zachęca niektórych do szybszej jazdy.

Dlatego potrzebujemy Twojej opinii. Jak można lepiej kontrolować ten problem? W jaki sposób ten sam poziom pilności i znaczenia, jakie ma Covid-19 w Tajlandii, można zastosować również do wypadków drogowych? Zespół Pattaya News chce pomóc rozwiązać ten problem, który zabija i okalecza wielu naszych lokalnych mieszkańców codziennie, co tydzień i co miesiąc, a jedynym sposobem na to jest zwiększenie świadomości problemu, a nie ukrywanie go.

Ponadto, chociaż Tajlandia wprowadza nowe przepisy dotyczące „dużych rowerów”, z naszego doświadczenia dotyczącego prawie każdego wypadku wynika, że ​​jest to bardzo mała liczba rzeczywistych przypadków. Większość wypadków wiąże się z szybką jazdą rowerów o małej prędkości.

Tajlandzka gazeta królewska ogłasza dzisiaj, że jeźdźcy na dużych rowerach będą musieli oficjalnie zdać egzamin na prawo jazdy

Najważniejsze jest to, że wiele czynników wydaje się prowadzić do śmiertelnych wypadków drogowych i śmierci, ale jak to zmienić? Chcemy twoich opinii.

Wysyłanie
recenzja użytkownika
4 (2 głosów)
Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/