Wiele hoteli w Pattaya zwraca się do serwowania jedzenia przed hotelem, dostawa jedzenia z powodu braku gości?

Pattaya-

Ponieważ prowincja Chonburi nadal została uznana za strefę „wysokiego ryzyka” i „wysoce kontrolowaną” w przypadku Covid-19, pomimo jednego przypadku w ciągu ostatnich trzech dni i od wielu dni liczb jednocyfrowych, lokalne hotele pozbawione klientów myśleć nieszablonowo, aby zapewnić jakikolwiek dochód lub pracę, aby zadbać o swoich pracowników.

Ponieważ jest to prowincja o dużej kontroli, wjazd i wyjazd z Chonburi wymaga dokumentów i pozwolenia od urzędników dystryktu, co w zasadzie doprowadziło do zera turystyki krajowej. Hotele w Pattaya były zależne od turystyki krajowej, która przez kilka miesięcy rosła, ponieważ w Pattaya odbywały się festiwale muzyczne, pokazy sztucznych ogni i inne wydarzenia mające na celu zwiększenie ruchu w okolicy. Według lokalnych stowarzyszeń hotelarskich system działał do czasu, gdy druga fala infekcji Covid-19, które wykryto pierwotnie na targu owoców morza w Samut Sakhon, a następnie rozprzestrzeniła się na prowincję za pośrednictwem nielegalnych zakładów hazardowych, całkowicie zatrzymała wszystko.

„The Pattaya News” zauważa, że ​​turystyka zagraniczna nie istnieje od marca ubiegłego roku ze względu na ograniczenia graniczne wprowadzone w związku z pandemią Covid-19. Jedynym sposobem, w jaki cudzoziemcy mogą wjechać do kraju, jest przejście dwutygodniowej kwarantanny i szereg innych formalności.

Branża hotelarska wielokrotnie spotykała się z przywódcami Chonburi i przedstawicielami Urzędu Ubezpieczeń Społecznych (SSO) Tajlandii, prosząc o prawne zamknięcie, np. obiektów rozrywkowych, co umożliwiłoby ich formalnemu personelowi otrzymywanie wynagrodzenia z tytułu zabezpieczenia społecznego w wysokości około 50% ich dzienne wynagrodzenie. Dałoby to również hotelom zniżki od kwoty, którą musieliby dopasować do planów. Jednak jak dotąd wnioski o przymusowe zamknięcie zaprzeczyły pozostawieniu bez pracy około 30,000 XNUMX pracowników hoteli w Pattaya. Niektórym hotelom udało się utrzymać pracowników i nieszablonowo myślą o znalezieniu dla nich pomocy, a nawet zapewnieniu pokoi i wyżywienia w tym trudnym czasie. Jednak niektórym, zwłaszcza mniejszym i średnim obiektom, zabrakło funduszy i bez żadnej pomocy finansowej ani wsparcia zmuszeni byli tymczasowo zwalniać swoich pracowników bez wynagrodzenia.

Do tych, którzy myślą nieszablonowo i zapewniają luksusowe usługi, należy Royal Cliff Hotel Group, która obecnie oferuje pięciogwiazdkowe posiłki za pośrednictwem usług dostawy na całym obszarze Pattaya. Własnymi słowami:

„Nasza usługa dostawy do domu powraca i ponownie możesz delektować się najbardziej lubianymi pozycjami z menu Royal Cliff dostarczanymi prosto pod Twoje drzwi.

Masz ochotę na wyśmienitą kuchnię japońską, autentyczną tajską, pikantną kuchnię indyjską lub smaczną kuchnię międzynarodową? Od klasycznych, charakterystycznych dań Royal Cliff po pełne smaku pudełka specjalne – rozkoszuj się naszymi daniami, których musisz spróbować w zaciszu swojego domowego biura lub na kanapie już dziś!
Możesz zadzwonić pod numer (+66) 80 362 7860, (+66) 38 251 411 lub
Napisz do nas na LINE: @Royalcliff
  Niektóre inne hotele, również myśląc nieszablonowo, codziennie oferują zainteresowanym jedzenie bezpośrednio przed swoimi lokalami. Lokalnie zaobserwowano, że zarówno hotele LK, jak i hotele Dusit to robią, i stwierdziły, że robią to przede wszystkim, aby zadbać o swoich pracowników w tych trudnych czasach.
  Rząd Tajlandii oświadczył, że zamierza zbadać inne możliwości zajęcia się branżą hotelarską w Chonburi niż przymusowe zamknięcie i wypłaty z ubezpieczenia społecznego, chociaż w miarę upływu tygodni nie jest jasne, jakie będą to środki. Ponieważ wielu pracowników hotelu ma charakter formalny, mogą ubiegać się o wypłatę w wysokości 3,500 bahtów miesięcznie dla pracowników nieformalnych, co może zrobić większość pracowników barów.
Wysyłanie
recenzja użytkownika
5 (1 głos)
Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/