Pattaya-
Ponieważ prowincja Chonburi nadal została uznana za strefę „wysokiego ryzyka” i „wysoce kontrolowaną” w przypadku Covid-19, pomimo jednego przypadku w ciągu ostatnich trzech dni i od wielu dni liczb jednocyfrowych, lokalne hotele pozbawione klientów myśleć nieszablonowo, aby zapewnić jakikolwiek dochód lub pracę, aby zadbać o swoich pracowników.
Ponieważ jest to prowincja o dużej kontroli, wjazd i wyjazd z Chonburi wymaga dokumentów i pozwolenia od urzędników dystryktu, co w zasadzie doprowadziło do zera turystyki krajowej. Hotele w Pattaya były zależne od turystyki krajowej, która przez kilka miesięcy rosła, ponieważ w Pattaya odbywały się festiwale muzyczne, pokazy sztucznych ogni i inne wydarzenia mające na celu zwiększenie ruchu w okolicy. Według lokalnych stowarzyszeń hotelarskich system działał do czasu, gdy druga fala infekcji Covid-19, które wykryto pierwotnie na targu owoców morza w Samut Sakhon, a następnie rozprzestrzeniła się na prowincję za pośrednictwem nielegalnych zakładów hazardowych, całkowicie zatrzymała wszystko.
„The Pattaya News” zauważa, że turystyka zagraniczna nie istnieje od marca ubiegłego roku ze względu na ograniczenia graniczne wprowadzone w związku z pandemią Covid-19. Jedynym sposobem, w jaki cudzoziemcy mogą wjechać do kraju, jest przejście dwutygodniowej kwarantanny i szereg innych formalności.
Branża hotelarska wielokrotnie spotykała się z przywódcami Chonburi i przedstawicielami Urzędu Ubezpieczeń Społecznych (SSO) Tajlandii, prosząc o prawne zamknięcie, np. obiektów rozrywkowych, co umożliwiłoby ich formalnemu personelowi otrzymywanie wynagrodzenia z tytułu zabezpieczenia społecznego w wysokości około 50% ich dzienne wynagrodzenie. Dałoby to również hotelom zniżki od kwoty, którą musieliby dopasować do planów. Jednak jak dotąd wnioski o przymusowe zamknięcie zaprzeczyły pozostawieniu bez pracy około 30,000 XNUMX pracowników hoteli w Pattaya. Niektórym hotelom udało się utrzymać pracowników i nieszablonowo myślą o znalezieniu dla nich pomocy, a nawet zapewnieniu pokoi i wyżywienia w tym trudnym czasie. Jednak niektórym, zwłaszcza mniejszym i średnim obiektom, zabrakło funduszy i bez żadnej pomocy finansowej ani wsparcia zmuszeni byli tymczasowo zwalniać swoich pracowników bez wynagrodzenia.
Do tych, którzy myślą nieszablonowo i zapewniają luksusowe usługi, należy Royal Cliff Hotel Group, która obecnie oferuje pięciogwiazdkowe posiłki za pośrednictwem usług dostawy na całym obszarze Pattaya. Własnymi słowami:
„Nasza usługa dostawy do domu powraca i ponownie możesz delektować się najbardziej lubianymi pozycjami z menu Royal Cliff dostarczanymi prosto pod Twoje drzwi.