Darmowe krowy, złote naszyjniki, frytki, kurczaki i nie tylko, ponieważ prowincje i firmy Tajlandii oferują zachęty dla osób zaszczepionych przeciwko Covid-19

FOTO: Thairath

Chiang Mai -

Aby przekonać mieszkańców do zaszczepienia się przeciwko Covid-19, wiele prowincji i firm zaczyna oferować zachęty dla tych, którzy zgłoszą się do szczepienia.

Dzielnica Mae Chaem w prowincji Chiang Mai rozpoczęła kampanię, aby co tydzień oferować szczęśliwemu zwycięzcy darmową krowę dla ich lokalnych mieszkańców, którzy są zaszczepieni, aby zachęcić do lokalnych szczepień przeciwko Covid-19, powiedział wczoraj, 20 maja szeryf okręgu Mae Chaem.

Począwszy od przyszłego miesiąca, szczęśliwy zaszczepiony wieśniak w okręgu będzie losowo wybierany co tydzień, aby wygrać młodą krowę wartą około 10,000 24 bahtów. Kampania miała początkowo trwać XNUMX tygodnie.

Szeryf okręgowy Boonlue Thammathanurak powiedział dziennikarzom, że kampania została uruchomiona w celu zwiększenia lokalnego zainteresowania szczepionką Covid-19, ponieważ niewiele osób zwróciło na to uwagę. Jednak więcej osób zarejestrowało się na szczepienie po tym, jak w dzielnicy ogłoszono program „wolnych krów”.

FOTO: Bangkokbiznews

Powiedział: „Liczby rejestracji szczepionek osiągnęły od setek do tysięcy w ciągu kilku dni po ogłoszeniu kampanii. Kochają krowy. Uważają, że posiadanie krowy jest jak posiadanie dużej ilości depozytu. Krowy można sprzedać za gotówkę”.

„Więcej osób przyłączyło się również do seminarium omawiającego znaczenie szczepionki, co pozwoliło personelowi zdrowia publicznego dostarczyć więcej informacji na temat Covid-19 i szczepień”.

Ponad 4,000 osób w grupach priorytetowych, w tym osoby powyżej 60 roku życia i osoby z chorobami, już zarejestrowało się na swoje zastrzyki, dodał Boonlue.

FOTO: Bangkokbiznews

Inne prowincje i wiele prywatnych firm w Tajlandii również wymyśliło podobne zachęty do zwiększenia rejestracji, takie jak upominki, kupony rabatowe lub rozdania gotówki.

Dzielnica Phon w prowincji Khon Kaen oferuje również prezenty złotych naszyjników dla trzech szczęśliwych zaszczepionych mieszkańców. Każdy, kto zostanie zaszczepiony, otrzyma również kupony rabatowe do wykorzystania w ponad 30 lokalnych sklepach na terenie powiatu.

Duże firmy fast food oferują również swoim zaszczepionym klientom bezpłatne dania po przedstawieniu personelowi certyfikatu szczepionki. McDonald's Thailand oferuje bezpłatne frytki, a Texas Chicken Thailand oferuje bezpłatne kurczaki klientom w całym kraju. Tajlandia zwiększa wysiłki w zakresie szczepień przeciwko Covid-19, mimo że główna runda infekcji, głównie skoncentrowana w Bangkoku i wokół niego, nadal sieje spustoszenie w gospodarce.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=–=–=–=–==-

Nie zapomnij zapisać się do naszego newslettera i otrzymuj wszystkie nasze wiadomości dostarczane do Ciebie w jednym e-mailu bez spamu. Kliknij tutaj!

Pomóż wesprzeć Pattaya News w 2021 roku!

Śledź nas na Facebook, Twitter, wiadomości Google, Instagram, Tiktok, youtube, Pinterest, Flipboard, rozmowalub Tumblr

Dołącz do nas na LINE, aby złamać alerty!

Dołącz do dyskusji w naszej grupie na Facebooku https://www.facebook.com/groups/438849630140035/ lub w komentarzach poniżej.

Chcesz zareklamować się u nas lub zapytać o promocję swojej firmy, wydarzenia, organizacji charytatywnej lub wydarzenia sportowego? Napisz do nas na Pattayanewseditor@gmail.com

Masz ogólną wskazówkę dotyczącą wiadomości, komunikat prasowy, pytanie, komentarz itp.? Nie interesują nas propozycje SEO. Napisz do nas na Pattayanewseditor@gmail.com

Wysyłanie
recenzja użytkownika
0 (0 głosów)
Zapisz się!
Nie Meechukhun
National News Writer w The Pattaya News od września 2020 r. do października 2022 r. Urodzona i wychowana w Bangkoku, Nop lubi opowiadać historie o swoim rodzinnym mieście słowami i obrazami. Jej doświadczenie edukacyjne w Stanach Zjednoczonych i pasja do dziennikarstwa ukształtowały jej autentyczne zainteresowania społeczeństwem, polityką, edukacją, kulturą i sztuką.