Poniżej znajduje się informacja prasowa Urzędu Turystyki Tajlandii. Zawarte w nich stwierdzenia są ich własnymi.
Bangkok, 16 czerwca 2021 „Tajlandzki Urząd Turystyki (TAT) we współpracy z King Power International Group rozpoczął nową kampanię marketingową „Phuket jest teraz otwarty” pod hasłem „Niesamowita Tajlandia, teraz jeszcze bardziej niesamowita”. „.
Tanes Petsuwan, zastępca gubernatora TAT ds. komunikacji marketingowej, powiedział: „Kampania stanowi część wysiłków królewskiego rządu Tajlandii mających na celu przygotowanie wyspy na przyjęcie ponownie w pełni zaszczepionych gości w ramach modelu „Phuket Sandbox”. od 1 lipca 2021 r.”
Kładąc nacisk na turystykę sportową, kampania „Phuket jest teraz otwarta” rozpoczyna się programem telewizji TVC „Niesamowite chwile w Phuket”, w którym uczestniczy trzech zwycięzców Pucharu Anglii w Leicester City 2021 – James Maddison, Harvey Barnes i Kelechi Iheanacho – aby przekazać wiadomość o gotowości Phuket na ponowne przyjęcie gości z zagranicy.
Oprócz dzielenia się niezapomnianymi przeżyciami, które czekają na wszystkich odwiedzających Phuket dzięki trzem graczom Leicester City FC, TVC wysyła również emocjonalne wspomnienia z pocztówkowymi zdjęciami z zajęć sportowych; takie jak nurkowanie, snorkeling, surfing, żeglarstwo, spadochroniarstwo i triathlon, a także atrakcje przyrodnicze, stare miasto i kuchnia.
Od 16 czerwca 2021 r. TAT udostępnia nowy program TVC „Amazing Moments in Phuket” w kanałach na całym świecie, w tym w BBC World News i Euro News, a także w kanałach promocyjnych King Power, Leicester City FC i Dug Out .
Ostateczne oficjalne szczegóły modelu Phuket Sandbox są obecnie sprawdzane przez Królewski Rząd Tajlandii, ale wstępne informacje są już dostępne. tutaj.