Opinia: Przyszłość podróży – jak podróże się zmienią?

Poniżej znajduje się artykuł opinii autorstwa Andrew J. Wooda. Jego wypowiedzi i opinie są całkowicie jego własnymi.

BANGKOK: Aby przeciwdziałać skutkom COVID-19 i przygotować się na przyszłość po pandemii, globalne podróże będą musiały się zmienić.

Kryzys związany z COVID-19 stanowi wyjątkową okazję do współpracy w celu ożywienia branży. Pandemia i związane z nią ograniczenia w podróżowaniu wywarły druzgocący wpływ na turystykę. Ta przerwa doprowadziła do nowego początku i ponownego wyobrażenia sobie, w jaki sposób turystyka może być bardziej solidna, rentowna, zrównoważona, wpływowa i odpowiedzialna w przyszłości.

Teraz jest okazja, aby zjednoczyć interesariuszy branży turystycznej, gdy ponownie otwierają swoje podwoje w nowym rozdziale, który rozwinie nowe zrozumienie równowagi między:

potrzeby człowieka a postęp gospodarczy

&

potrzeby środowiskowe/społeczne a dobrobyt finansowy

Podróże powrócą. Widzieliśmy to już dzięki zwiększonej liczbie szczepień. Odbicie jest znaczące. PATA w swoim ostatnim raporcie prognozuje, że liczba przyjazdów zagranicznych gości do regionu wzrośnie o +50.8 procent do 113.55 miliona odwiedzających w tym roku do 316.50 miliona (+320.3 procent) w przyszłym roku.

ForwardKeys zauważa, że ​​krótsze czasy rezerwacji leadów to nowa norma. Analitycy ForwardKeys, którzy śledzą globalne trendy turystyczne w przyszłych rezerwacjach linii lotniczych, zaobserwowali utrzymującą się tendencję w 2021 r., zgodnie z którą czas realizacji rezerwacji wciąż się kurczy, często na mniej niż 4 dni przed podróżą.

Chiny, druga co do wielkości gospodarka świata, której ludność uwielbia podróżować, odnotowały wzrost PKB o 18.3 proc. w pierwszym kwartale 2021 r. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej.

Loty też rosną. Na przykład Qatar Airways wznowi loty do Phuket z czterema połączeniami tygodniowo. Linia lotnicza wykonuje już 12 półkomercyjnych lotów tygodniowo do Bangkoku. Nowe usługi Phuket zwiększą łączną liczbę lotów tygodniowo między Dohą a Tajlandią do 16, ponieważ Phuket zostanie otwarty w lipcu dla narodowości z krajów znajdujących się na liście niskiego lub średniego ryzyka Tajlandii. Jeśli zostały zaszczepione przeciwko Covid-19 i przedstawią zaświadczenie o ujemnym wyniku testu na Covid, nie będą musiały przechodzić 14-dniowej kwarantanny.

WTCC mówi, że przyszłość podróży i turystyki będzie podlegać czterem makrotrendom, które mają przewodzić w okresie ożywienia gospodarczego i poza nim. 

• Ewolucja popytu: preferencje podróżnych zmieniły się w kierunku znanych, przewidywalnych i godnych zaufania. Wzrośnie liczba urlopów domowych i urlopów na świeżym powietrzu.

•Zdrowie i higiena: zdrowie, bezpieczeństwo i zaufanie są najważniejsze w tej nowej erze.

•Innowacje i cyfryzacja: COVID-19 okazuje się być nieoczekiwanym katalizatorem, a między innymi technologie bezdotykowe zapewniają bezpieczne i bezproblemowe podróżowanie.

•Zrównoważony rozwój: Świat został ożywiony, aby zająć się zrównoważonym rozwojem społecznym, środowiskowym i instytucjonalnym.

Kiedy podróże powrócą, zidentyfikowałem 6 głównych trendów, które będą miały wpływ na nas wszystkich: 

1. Biura podróży i profesjonaliści z branży turystycznej staną się niezbędni

2. Zrównoważona turystyka wzrośnie

3. Małe i lokalne społeczności odnotują wzrost turystyki

4. Jakość ponad ilość będzie najważniejsza

5. Przebywanie bliżej domu stanie się normą

6. Potrzebujemy podróżować – podróżowanie jest dobre dla zdrowia psychicznego

Biura podróży i profesjonaliści z branży turystycznej staną się niezbędni

Biura podróży i profesjonaliści z branży turystycznej będą odpowiadać za dwie trzecie wszystkich rezerwacji podróży. Conde Nast Traveller przewiduje przejście na rezerwację podróży za pośrednictwem agentów i uznanych operatorów, zwracając uwagę na ich nieocenioną wiedzę i powiązania branżowe. Rok 2020 pokazał i nauczył nas, że wiedza fachowa i ochrona finansowa rezerwacji za pośrednictwem biura podróży często przewyższają kwotę prowizji, którą płacisz.

Ponadto konsumenci będą szukać agentów specjalizujących się w ochronie środowiska. Ci, którym zależy na tym, dokąd wysyłają swoich klientów, mogą intuicyjnie przebić się przez greenwashing. Wraz ze spadkiem podróży lotniczych spowodowanym pandemią, popularne będą krajowe podróże drogowe.

Globalny przemysł turystyczny o wartości 8 bilionów dolarów, z otwartymi granicami, otwartymi miejscami docelowymi i podróżami bezwizowymi, nie powróci w krótkim okresie, ale stłumiony popyt odbije się w 2022 r. Nie tylko będziemy znowu podróżować, ale także Zrób to lepiej.

Ta przerwa daje nam czas na zastanowienie się, w jaki sposób możemy podróżować bezpieczniej, bardziej świadomie i chronić nasz przyszły przemysł i planetę.

Zrównoważona turystyka wzrośnie

Oddalanie się od tłumów i odkrywanie wspaniałych miejsc na świeżym powietrzu będzie zyskiwać na popularności. Eksperci przewidują, że w następstwie pandemii wzrośnie zainteresowanie odwiedzaniem mniej zatłoczonych miejsc. Podróżni będą domagać się odpowiedzialnej polityki podróżowania. Branża reaguje, aktywnie promując zdrowy świat ponad marże zysku. Ponadto podróżni zmniejszają ślad węglowy, kupując offsety i zatrzymując się w certyfikowanych ekologicznych hotelach.

Zyskają na tym małe i lokalne społeczności

Zmienimy miejsce, w którym podróżujemy. Musimy dywersyfikować nasze lokalizacje, aby uniknąć masowej turystyki i skupić się na miejscach, które naprawdę jej potrzebują. Wiele społeczności ucierpiało podczas COVID-19.

Aby wzmocnić głos mniejszych operatorów w ekosystemie, dobrym przykładem są gracze Airbnb, EaseMyTrip, OYO i Yatra, którzy połączyli siły jako Confederation of Hospitality, Technology and Tourism Industry (CHATT). Ich celem jest promowanie turystyki krajowej, przewodzenie transformacji cyfrowej biznesu związanego z turystyką oraz proaktywne angażowanie podróżnych i branży turystycznej, aby być liderem myśli, a także oferować szkolenia edukacyjne.

Jakość nad ilością będzie najważniejsza!

Zanim wyruszymy w podróż, zastanowimy się, jak i dlaczego podróżujemy, a także bardziej poza utartymi szlakami. Unikanie tłumów i zamiast tego kierowanie się na otwarte przestrzenie i na łono natury.

Przebywanie bliżej domu stanie się normą

Niektórzy odkrywają zalety podróżowania nawet w domu. Kursy samokształcenia; lekcje gotowania, wizyta w parku, posiłek w brasserie na świeżym powietrzu lub na odkrytym tarasie podtrzymuj ducha podróży, biorąc pod uwagę uczucia, które wywołuje podróż. Kiedy porównujemy wszystko do zamknięcia, spacer do parku może przypominać podróż.

Podróżowanie i planowanie podróży wspomagają zdrowie psychiczne

Niedawne badanie przeprowadzone w USA wykazało, że podróże poprawiają empatię, energię, uwagę i koncentrację. Planowanie podróży jest równie skuteczne. Badanie Cornell wykazało również, że oczekiwanie na podróż znacznie zwiększa poczucie szczęścia.

Studiowanie map i wyznaczanie trasy sprawia, że ​​czujesz się jakbyś dążył do prawdziwego celu. Jeśli zaakceptujemy, że sprawy mogą zostać odwołane, możemy również rozszerzyć naszą strefę komfortu bez zbytniego stresu.

Wysyłanie
recenzja użytkownika
2.33 (3 głosów)
Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/