Informacja prasowa: Oferty turystyczne „HUG THAIS” zostaną uruchomione w lipcu na Phuket, gdy najlepsza wyspa zostanie ponownie otwarta

Poniżej znajduje się informacja prasowa Urzędu Turystyki Tajlandii. Ich wypowiedzi są całkowicie ich własnymi.

Bangkok, 23 czerwca 2021 Urząd ds. Turystyki Tajlandii (TAT) podpisał niedawno Memorandum of Understanding (MOU) z Tajską Izbą Handlową (TCC) w celu uruchomienia projektu „HUG THAIS” w celu stymulowania wydatków turystów z Tajlandii i zagranicy do ożywić gospodarkę.

JE Pan Phiphat Ratchakitprakarn, Minister Turystyki i Sportu, powiedział: „Projekt „HUG THAIS” to najnowsza inicjatywa sektora publiczno-prywatnego TAT, rządu Tajlandii i partnerów, takich jak TCC, mająca na celu ożywienie Tajlandii”. branży turystycznej i szeroko rozumianej gospodarki narodowej. Taka współpraca jest niezbędna, ponieważ Tajlandia postępuje w kierunku odzyskania statusu preferowanego celu turystycznego”.

Projekt „HUG THAIS” zostanie uruchomiony wraz z programem pilotażowym „HUG THAIS HUG PHUKET” w lipcu 2021 r., co zbiegnie się z długo oczekiwanym ponownym otwarciem Phuket dla turystyki w ramach modelu „Sandbox”. , który rozpoczyna się 1 lipca. Spowoduje to, że wyspa przyjmie zaszczepionych turystów zagranicznych bez wymogów kwarantanny, a następnie ma nastąpić ponowne otwarcie innych miejsc docelowych w nadchodzących miesiącach.

Wśród inicjatyw „HUG THAIS HUG PHUKET” oferowanych tajlandzkim i zagranicznym turystom znajdą się zniżki do 10%, gdy wydają 1,000 bahtów lub więcej w sektorze detalicznym, oraz kupony pieniężne o wartości 100 bahtów do wykorzystania podczas następnych wizyt w uczestniczących sklepach i punktach sprzedaży.

Pan Yuthasak Supasorn, gubernator TAT, powiedział: „Projekt „HUG THAIS HUG PHUKET” ma na celu ożywienie branży turystycznej i usługowej Phuket, a tym samym wytyczenie drogi do podobnej rewitalizacji innych miejsc wokół Tajlandii

Ponieważ projekt „HUG THAIS” zostanie wprowadzony również w innych miejscach w Tajlandii, TAT zapewni wsparcie marketingowe i reklamowe w celu stymulowania wydatków na podróże i turystykę zarówno tajlandzkich, jak i zagranicznych turystów na lokalną żywność „Jedz więcej”, „Travel More” w Tajlandii oraz „Shop More” dla produktów z Tajlandii w sklepach i punktach sprzedaży z logo „HUG THAIS”.

Pan Sanan Angubolkul, Przewodniczący TCC, powiedział: „Projekt „HUG THAIS” odpowiada polityce TCC „Połącz kropki” mającej na celu ożywienie tajskiej gospodarki. TCC będzie zachęcać hotele, linie lotnicze, przewoźników, restauracje, centra handlowe i wszystkich graczy z branży turystycznej do udziału w projekcie, zapewniając jednocześnie wsparcie w działaniach marketingowych i handlowych, szczególnie dla małych i średnich przedsiębiorstw.”

Oczekuje się, że projekt „HUG THAIS” pomoże wygenerować szacunkowo ponad 100 miliardów bahtów dla tajskiej gospodarki w ciągu najbliższych sześciu miesięcy.

Wysyłanie
recenzja użytkownika
1 (1 głos)
Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/