Poniżej znajduje się informacja prasowa Urzędu Turystyki Tajlandii. Ich wypowiedzi są całkowicie ich własnymi.
Bangkok, 23 czerwca 2021 Urząd ds. Turystyki Tajlandii (TAT) podpisał niedawno Memorandum of Understanding (MOU) z Tajską Izbą Handlową (TCC) w celu uruchomienia projektu „HUG THAIS” w celu stymulowania wydatków turystów z Tajlandii i zagranicy do ożywić gospodarkę.
JE Pan Phiphat Ratchakitprakarn, Minister Turystyki i Sportu, powiedział: „Projekt „HUG THAIS” to najnowsza inicjatywa sektora publiczno-prywatnego TAT, rządu Tajlandii i partnerów, takich jak TCC, mająca na celu ożywienie Tajlandii”. branży turystycznej i szeroko rozumianej gospodarki narodowej. Taka współpraca jest niezbędna, ponieważ Tajlandia postępuje w kierunku odzyskania statusu preferowanego celu turystycznego”.
Projekt „HUG THAIS” zostanie uruchomiony wraz z programem pilotażowym „HUG THAIS HUG PHUKET” w lipcu 2021 r., co zbiegnie się z długo oczekiwanym ponownym otwarciem Phuket dla turystyki w ramach modelu „Sandbox”. , który rozpoczyna się 1 lipca. Spowoduje to, że wyspa przyjmie zaszczepionych turystów zagranicznych bez wymogów kwarantanny, a następnie ma nastąpić ponowne otwarcie innych miejsc docelowych w nadchodzących miesiącach.
Wśród inicjatyw „HUG THAIS HUG PHUKET” oferowanych tajlandzkim i zagranicznym turystom znajdą się zniżki do 10%, gdy wydają 1,000 bahtów lub więcej w sektorze detalicznym, oraz kupony pieniężne o wartości 100 bahtów do wykorzystania podczas następnych wizyt w uczestniczących sklepach i punktach sprzedaży.
Pan Yuthasak Supasorn, gubernator TAT, powiedział: „Projekt „HUG THAIS HUG PHUKET” ma na celu ożywienie branży turystycznej i usługowej Phuket, a tym samym wytyczenie drogi do podobnej rewitalizacji innych miejsc wokół Tajlandii
Ponieważ projekt „HUG THAIS” zostanie wprowadzony również w innych miejscach w Tajlandii, TAT zapewni wsparcie marketingowe i reklamowe w celu stymulowania wydatków na podróże i turystykę zarówno tajlandzkich, jak i zagranicznych turystów na lokalną żywność „Jedz więcej”, „Travel More” w Tajlandii oraz „Shop More” dla produktów z Tajlandii w sklepach i punktach sprzedaży z logo „HUG THAIS”.
Pan Sanan Angubolkul, Przewodniczący TCC, powiedział: „Projekt „HUG THAIS” odpowiada polityce TCC „Połącz kropki” mającej na celu ożywienie tajskiej gospodarki. TCC będzie zachęcać hotele, linie lotnicze, przewoźników, restauracje, centra handlowe i wszystkich graczy z branży turystycznej do udziału w projekcie, zapewniając jednocześnie wsparcie w działaniach marketingowych i handlowych, szczególnie dla małych i średnich przedsiębiorstw.”
Oczekuje się, że projekt „HUG THAIS” pomoże wygenerować szacunkowo ponad 100 miliardów bahtów dla tajskiej gospodarki w ciągu najbliższych sześciu miesięcy.