Wyniki Talkback czytelnika: Jakie zagrożenie drogowe/obszar wymaga NAJBARDZIEJ naprawienia w obszarze Pattaya/Jomtien?

Kobieta ranna w wypadku w szkole w Sri Racha w Tajlandii

Poniżej znajduje się nasza ekskluzywna cotygodniowa funkcja, w której zadajemy naszym czytelnikom aktualne pytanie, a następnie dajemy Ci tydzień na udzielenie odpowiedzi na naszych różnych kanałach, gromadząc różnorodne odpowiedzi i opinie do przedstawienia.

W zeszłym tygodniu poprosiliśmy Cię o następujące pytania:

Czytelnik Talkback: Jakie zagrożenie drogowe / obszar wymaga NAJBARDZIEJ naprawienia w obszarze Pattaya / Jomtien?

Oto, co Wy, nasi czytelnicy, mieliście do powiedzenia, gdy nasi redaktorzy wybrali najbardziej zróżnicowane odpowiedzi, aby podkreślić różne punkty widzenia. Większość naszych czytelników obwiniała za problemy kierowców, a nie konkretne obszary lub warunki drogowe.

Dzieje się tak pomimo tego, że powiedzieliśmy to w zeszłym tygodniu: Niestety, prawie codziennie widzimy wypadki w Chonburi i chociaż często powodem są słabe umiejętności prowadzenia pojazdu i nadmierna prędkość istnieją również legalne obszary, które często są niebezpieczne lub wymagają więcej pracy. Omówiliśmy jeden z nich w historii związanej z ruchem drogowym, którą możesz przeczytać tutaj jako przykład. Jaki obszar Twoim zdaniem lokalnie wymaga pracy? Może to być wiele rzeczy, takich jak: -Bardzo potrzebuje sygnalizacji świetlnej/znaku stop -Obszar, który wymaga naprawy dziur drogowych i zapadlisk -Obszar, który wymaga przycięcia drzew, krzewów itp. -Zawracanie, które powinno zostać otwarte/lub zamknięte - Obszar prac budowlanych, który nie jest dobrze oświetlony lub odpowiednio oznakowany? - Zakręty wymagające dodatkowego oznakowania, zderzaków lub innych środków zapobiegawczych.

W każdym razie wyniki poniżej…

Czy nadal chcesz dołączyć? Oto jak:

Daj nam znać w komentarzach, w naszych mediach społecznościowych lub napisz do nas na Pattayanewseditor@gmail.com. Należy pamiętać, że wszystkie poniższe komentarze są komentarzami czytelnika i mogą nie odzwierciedlać komentarzy The Pattaya News Company Limited.

-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=-=

William M-Postawa..Postawa..Postawa. Należy zacząć od góry. Wszystkie dotychczasowe komentarze na temat dróg, świateł itp. nie mogą i nie poprawią podstaw jazdy. Wielu kierowców nie ma pieniędzy na mandaty, ale to nie powinno odstraszać policji od jej obowiązków. Nie mogę powiedzieć, co jest priorytetem, ale edukacja jest na samym szczycie. Policja mogłaby podwoić lub potroić liczbę punktów kontrolnych z lokalnymi gliniarzami i zmienić je na „Inspekcje bezpieczeństwa”, aby sprawdzić sprzęt i dokumenty. Każdy, kto zostanie przyłapany na kierowaniu pojazdem przez osobę niepełnoletnią, zostanie zatrzymany i przekazany pod opiekę rodziców lub opiekuna. Lokalny policjant z sąsiedztwa może zacząć zdobywać szacunek opinii publicznej. Bez świateł, bez samochodu lub roweru, bez kasku, bez roweru, bez prawa jazdy, bez kół.

-=-=-==-=-

Stephen S-One mógłby napisać pracę magisterską na ten temat jako całość; gdzie głównymi czynnikami są umiejętność kierowania pojazdami, egzekwowanie prawa oraz projekt/utrzymanie systemu drogowego. Jeśli chodzi o zagrożenia na obszarze Pattaya: Railway Rd powinna mieć światła stopu na skrzyżowaniach; wszystkie pozostałe skrzyżowania powinny mieć znaki stopu; przywrócenie świateł drogowych i zablokowanie wszystkich skrzyżowań do zawracania (bez sygnalizacji świetlnej) na Sukhumvit Rd.

-=-=-=-=-=-=-=-

Stan L: Wszystko to sprawi, że drogi staną się bezpieczniejsze i bardziej przyjazne dla kierowców. Dopóki prawo nie zostanie zastosowane, dzieci w wieku szkolnym na hulajnogach 2, 3 i 4 w górę nie mają kasków, chociaż ta zasada wydaje się być ignorowana przez zdecydowanie zbyt wielu. Prawo jazdy jest wydawane, nie jest przyznawane tym, którzy odbyli lekcje i przeszli rygorystyczny test. Dopóki to się nie stanie, żadna droga, bez względu na liczbę sygnalizacji świetlnej, nie będzie bezpieczna.
PS gdzie są rodzice tych motocyklistów bez kasków, gdzie jest policja ich obecność poza szkołami byłaby początkiem.

-=-=-=—=-=-=-

Chris C-Korzystanie z telefonu i/lub picie podczas jazdy

=-=-=-==-=-=-=-

Thomas L-Enforcement kasków ochronnych uratuje wiele istnień ludzkich
I surowsze testy na prawo jazdy

=-=-=-=-=-=-=-=-

Lindsay C-Cześć. Dziękuję za możliwość.

Khao Noi ze swoją niezrównaną liczbą kratek… które po prostu zapychają się papierem podczas ulewy, jest więcej niż prawdopodobnie najgorszą wymówką dla drogi, jaką widziałem do tej pory na tej planecie.
Wraz z oszałamiającymi kratownicami, łatami asfaltu i masywnymi pofałdowaniami na całej długości… niewyobrażalna liczba motocykli grzmi nieubłaganie z otwartymi wydechami płonącymi bezwstydnie bez kasków i z prędkością niezgodną z przepisami obowiązującymi w tym regionie.
Do tego dochodzi liczba nieletnich, ewidentnie nielicencjonowanych motocyklistów, czasem nawet trzech, uzupełniających przepis na katastrofę, będących nieodłącznym składnikiem wspomnianej kulminacji zagrożeń związanych z „drogą”, jaką jest Khao Noi.
–=-=-=-==-=-=-=-
Phil I-
Wow, naprawdę się napracowałeś.
Zagrożeniem drogowym są tajlandzcy kierowcy i używam terminu kierowcy bardzo luźno.
Ile przymiotników mogę użyć?
Bezużyteczny, nieudolny, głupi, niedoświadczony, bezmózgi, krótkowzroczny, bezmyślny, a lista jest długa i długa…….
-=-=-==-=-=-=-=-==-
Brian H-
Kierowcy muszą nauczyć się prawidłowo prowadzić samochód i spowalniać „Speed ​​Kills”
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
James M-
Ten zakręt na Soi Buakhaow zawsze wbija mi się w głowę, kiedy idę
-=-=-=-=-=-=-=-=-
Dawid S-
Te dudniące paski białej farby. Zauważyłem ogromny wzrost liczby motocykli bez tylnych świateł, prawdopodobnie z powodu pasków. Jako rowerzyści są na granicy niebezpieczeństwa. Na całej drodze Pratumnak, nawet na najmniejszym skrzyżowaniu mają je, a na większym (budka policyjna) żadnego.
-=-=-=-=-=-==-=-=-=
Tom S-
Psy Soi i te cholernie poruszające się drzewa i słupy, których tajlandzcy kierowcy nie mogą uniknąć
–=-=-=-=-=-=–==-=-=-
Stewart M-
Wiele z najgorszych tajskich zachowań, podobnie jak wiele najgorszych aspektów tajskiego zachowania, sprowadza się do „twarzy”. tzn. muszę jechać pierwszy, muszę wyjechać przed ciebie, muszę pokazać, jaki jestem ważny, muszę wyprzedzić, jakkolwiek niebezpiecznie i bezcelowo. Jestem tak ważny, że zasady mnie nie dotyczą. Te postawy są często śmiertelne, podobnie jak niezdolność do przewidywania, dostrzegania niebezpieczeństwa lub odpowiedniego działania, gdy się pojawi.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=–
To wszystko na ten tydzień. Na początku tego tygodnia będziemy mieli nowy talkback, bądźcie czujni! Dziękujemy za wsparcie i czytelników!
Wysyłanie
recenzja użytkownika
5 (2 głosów)
Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/