„Sizzler” spełnia oczekiwania: dostawa przyspiesza wzrost w 2021 r. o 20%, pewność, że popyt powróci do czwartego kwartału

Bangkok, 15 października 2021 r. – Sizzler rozwija się jako lider w branży restauracyjnej, realizując kompleksową strategię mającą na celu wzmocnienie i wspieranie rozwoju nowego rynku konsumenckiego, niezależnie od tego, czy chodzi o ciągłe tworzenie nowych menu wraz z unikalnym barem sałatkowym premium, czy też serwowanie jedzenie na miejscu, dostawa i odbiór.

Co więcej, Sizzler przygotowuje się do rozbudowy swoich oddziałów w Bangkoku i na terenie całego kraju, aby obsługiwać rosnącą liczbę klientów. W ciągu ostatnich trzech kwartałów 2021 r. ogólny wzrost wyniósł 20%, przy znacznym wzroście sprzedaży z dostawą, a liczba klientów zamawiających posiłki na miejscu stale rośnie. Sizzler ma pewność, że w czwartym kwartale 2021 r. ogólna sytuacja odpowiednio się poprawi. Niedawno Sizzler zaprezentował pięć nowych menu „Oktoberfest” dla miłośników zachodniego jedzenia, w tym „Golonka i mieszane kiełbaski”, „Ryba w cieście piwnym z frytkami”, „Mieszane kiełbaski i pieczone ziemniaki z boczkiem”, „Wieprzowina Schnitzel” i „Mieszana pikantna sałatka z kiełbaskami”, aby zwiększyć sprzedaż o 5% i poprawić ogólny wzrost sprzedaży w ostatnim kwartale roku.

Wszystkie pięć menu jest gotowych dla każdego, aby doświadczyć oryginalności dań w stylu zachodnim, które są nie tylko smaczne, ale pełne radości, w Sizzler na obiad, dostawę i odbiór we wszystkich oddziałach od 15 października do 30 listopada 2021 r. lub do wyczerpania zapasów.

Pan Kreetakorn Siriatha, Dyrektor Generalny SLRT Limited Company; spółka zależna The Minor Food Group Plc.; operator restauracji pod marką Sizzler, stwierdza, że ​​ostatnie trzy kwartały 2021 r. były kolejnym okresem pełnym wyzwań dla przetrwania branży restauracyjnej w obliczu sytuacji związanej z Covid-19. Sizzler to jedna z organizacji branży restauracyjnej, która dostosowała swoje działanie do sytuacji i zachowań klientów. W ciągu ostatnich trzech kwartałów sprzedaż dostaw Sizzlera znacznie wzrosła, a liczba klientów powracających do restauracji, która nadal rosła po złagodzeniu blokady. W rezultacie ogólny wzrost wyniósł około 20%, co oznacza dwukrotny wzrost na początku roku i potrojony w porównaniu z tym samym kryzysowym okresem ubiegłego roku.

W tym celu główną strategią Sizzlera jest ciągłe tworzenie nowych menu przez cały rok, aby zapewnić swoim klientom różnorodne doznania kulinarne, przy akompaniamencie słynnego baru sałatkowego premium i przyjaznej atmosferze dostosowanej do każdego, w każdym wieku. Ponadto Sizzler poczynił postępy w rozbudowie swoich oddziałów w Bangkoku i całym kraju, aby obsługiwać szeroką gamę klientów. W tym celu do końca 2021 r. Sizzler jest gotowy otworzyć nowe oddziały w The Mall Thapra, Robinson Saraburi, Robinson Chachoengsao i Central Sriracha, obsługujące posiłki na miejscu, dostawę i odbiór. Jednocześnie Sizzler budował „Sizzler Cloud Kitchen” w kilku lokalizacjach, takich jak Uniwersytet Kasetsart, Prachautid, Sukhapiban 3 i Don-Muaeng, aby zapewnić klientom wygodę i szybką dostawę.

„Obecnie Sizzler jest otwarty na posiłki, dostawę i odbiór we wszystkich 53 oddziałach w całym kraju, a także w dwóch oddziałach Sizzler To-Go w Central World i Szpitalu w Bangkoku. Oczekujemy, że do końca 2021 r., jeśli nie będzie już wybuchu epidemii Covid-19, restauracje będą mogły normalnie funkcjonować, oferując pełen zakres usług i nadal się odpowiednio rozwijać” – dodał. Pan Kreetakornzamknięte Â 

Pani Nongchanok Stananonth, zastępca wiceprezesa grupy marketingowej SLRT Limited Company; spółka zależna The Minor Food Group Plc.; operator restauracji pod marką Sizzler, wspomina, że ​​po zwolnieniu z kwarantanny nie tylko restauracje mogą normalnie działać, ale to także koniec roku, czas radości. Sizzler, jako znakomita restauracja serwująca dania na miejscu, oferująca wysokiej jakości usługi i jedzenie, wprowadziła nowe menu „Oktoberfest”, inspirowane największym na świecie festiwalem piwa i objazdowym wesołym miasteczkiem z Niemiec, które odbywają się co roku we wrześniu i październiku . Sizzler stworzył te menu, aby zapewnić każdemu najlepsze doznania kulinarne w każdej sytuacji, bez konieczności podróżowania do pierwotnego miejsca docelowego, aby spróbować oryginalnego smaku niemieckiej kuchni, a także być częścią tego świątecznego festiwalu. Sizzler stawia sobie za cel, aby menu Oktoberfestu zwiększyło sprzedaż o 20% i zwiększyło ogólny wzrost sprzedaży w ostatnim kwartale roku.

„Oktoberbest” składa się z 5 menu – 5 stylów, zaczynając od znanego niemieckiego dania „Golonka z mieszanymi kiełbaskami”, smażonej w głębokim tłuszczu golonki premium, podawanej z niemieckimi kiełbaskami i barem sałatkowym, dla dwojga, w godz. 799 bahtów. Następnie „Beer Battered Fish & Chips” – smażony w głębokim tłuszczu filet rybny w niemieckim stylu, podawany z chrupiącymi frytkami za 299 bahtów. Każdy, kto lubi kiełbaski, nie przegap „Mieszanych kiełbasek i pieczonych ziemniaków z boczkiem”, importowanych niemieckich kiełbasek najwyższej jakości, podawanych z sałatką ziemniaczaną z chrupiącym boczkiem, za dodatkowe korzyści w cenie 459 bahtów. Następnie dla miłośników steków „Pork Schnitzel”, ogromny, smażony w głębokim tłuszczu soczysty stek wieprzowy z unikalnym sosem Sizzler i smażonymi grzybami za 369 bahtów. Na koniec „Mixed Sausages Spicy Salad”, pikantna sałatka z niemieckich kiełbasek w stylu tajskim o intensywnym smaku, podawana jako przystawka za 199 bahtów.

Menu „Oktoberfest” jest gotowe, aby każdy mógł doświadczyć oryginalności dań w zachodnim stylu, które są nie tylko smaczne, ale i pełne radości, w Sizzler na posiłek, dostawę i odbiór we wszystkich oddziałach w dniach 15 października – 30 Listopad 2021 lub do wyczerpania zapasów. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z Działem Public Relations Sizzler pod numerem tel: 02-365-6934 lub odwiedź fanpage na Facebooku: www.facebook.com/SizzlerThailub strona internetowa: www.sizzler.co.th

Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/