Premier Tajlandii przekazuje politykę krajową – „MDES – Poczta Tajlandzka”: wykorzystuje technologię cyfrową do przyspieszenia usług opieki zdrowotnej w celu zapewnienia nieograniczonej jakości życia w całym kraju

Singburi, 20 października 2021 „ Premier przewodniczył uroczystości i przekazał politykę krajową Ministrowi Gospodarki Cyfrowej i Społeczeństwa Cyfrowego oraz Poczcie Tajlandzkiej, liderowi transportu krajowego. W celu przyspieszenia potencjału dostępności sieci domowych i integracji z technologią cyfrową. Ma to na celu dalszą poprawę jakości usług zdrowotnych dla Tajów poprzez latanie dronem w celu dostarczania leków zapewniających wygodę w trudnych sytuacjach lub obszarach z ograniczeniami transportowymi, zarówno w Covid-19, Flooding, jak i w odległych obszarach.

Generał Prayut Chan-o-cha, premier ujawnia, że ​​ostatnio Tajowie borykali się z powszechnymi kryzysami, ale powrót do zdrowia nigdy nie jest zbyt trudny ze względu na ciasne korporacje wszystkich ludzi i sektorów, które są dobrze przygotowane na wszelkie zmiany, takie jak wybuch Covid -19 epidemia w Tajlandii, która jest dobrze kontrolowana. Mimo że wszystkie środki nie są w 100% kompleksowe, są to dobre oznaki współpracy na rzecz poprawy ogólnej sytuacji. W związku z tym wszystkim agencjom została przekazana polityka, aby wspólnie poprawiać jakość życia ludzi, a zwłaszcza wprowadzenie technologii cyfrowej jako ważnego elementu integracji i wsparcia rozwoju nowoczesnych usług opieki zdrowotnej, które dodatkowo umożliwią Tajom łatwy dostęp do usług w równym stopniu.

Pan Chaiwut Thanakhamanusorn, Minister Gospodarki Cyfrowej i Społeczeństwa (DES), stwierdza, że ​​ministerstwo odpowiedziało na tę politykę, wykorzystując potencjał transportowy oraz kompleksową sieć obejmującą każde gospodarstwo domowe w kraju w systemie Poczty Tajskiej, kompletnego dostawcy usług logistycznych, specjalizującego się w dystrybucji sprzętu medycznego do szpitali na terenie całego kraju oraz dostarczanie leków i artykułów medycznych ze szpitali pacjentom i pacjentom w ramach projektu „Izolacja w domu – izolacja społeczności” w połączeniu z wysokowydajnymi – precyzyjnymi urządzeniami technologii cyfrowej, takimi jak „drony” i rozwiniętymi w pojazd dystrybucyjny do dostarczania leków i niezbędny sprzęt pacjentom w domu.

dr Danan Suphatthaphan, prezes Thailand Post Co., Ltd., wspomina, że ​​Poczta Tajlandzka jest gotowa działać zgodnie z polityką rządu i ministerstwa, zaczynając od inicjatywy bycia pierwszym dystrybutorem leków ze szpitala do domu pacjenta w Tajlandii. To w zamian zyskało zaufanie ponad 400 użytkowników i szpitali jako dystrybutor artykułów medycznych lub sprzętu wymagającego szczególnej uwagi, np. utrzymania temperatury. Ponadto stworzenie kampanii „Thai Post Deliver zapraszający Tajów do pozostania w domu”, która odpowiada obsłudze ludzi w czasie sytuacji związanej z Covid-19, co umożliwi pacjentom we wszystkich obszarach równy i powszechny dostęp do usług medycznych. Ponadto Poczta Tajlandzka wspiera również projekt mający na celu dostarczanie leków i materiałów medycznych, w tym łóżek polowych, do szpitali polowych w całym kraju. To jeszcze bardziej podkreśla reputację Poczty Tajlandzkiej w zakresie podnoszenia jakości usług opieki zdrowotnej i docierania do odległych obszarów.

 

„Thailand Post szybko i dokładnie rozesłał leki, artykuły medyczne i sprzęt medyczny do ludzi w całym kraju, przestrzegając wyraźnych standardów EMS, o czym możesz mieć pewność dzięki systemowi Track&Trace, który umożliwia klientom śledzenie statusu dostawy. Mimo że w obliczu sytuacji związanej z Covid-19 w latach 2020–2021 Poczta Tajlandzka była w stanie aktywnie obsługiwać i dystrybuować leki każdemu pacjentowi, w łącznej liczbie ponad 1 miliona sztuk. Niedawno Poczta Tajlandzka zareagowała na politykę Ministerstwa dotyczącą podjęcia dostawy leków za pośrednictwem dronów w celu dotarcia do odległych obszarów w Singburi, mając nadzieję, że będzie to początek cyfrowych usług opieki zdrowotnej zapewniających bezpieczną i wydajną dystrybucję bez konieczności wychodzenia z domu. Projekt ten będzie dalej rozwijany z partnerami posiadającymi wiedzę specjalistyczną w tej dziedzinie, aby wspólnie przekształcić branżę transportową w kraju”.

W przypadku każdego, kto chce skorzystać z tej usługi dla wygody i uniknąć zatłoczonych obszarów, należy poprosić o skorzystanie z usługi i zapytać o tempo dostarczania leków i materiałów medycznych pocztą w szpitalu przyjmującym leczenie oraz w każdym szpitalu lub placówce medycznej, która chcąc świadczyć usługi prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży i Marketingu EMS/Logistyki pod nr tel. 0 2831 3975, 0 2982 8222 or THP Centrum kontaktowe 1545, www.tajlandiapost.co.th i wszystkie oddziały poczty tajlandzkiej.

Aby uzyskać więcej informacji na temat Thailand Post, odwiedź:

Strona internetowa:  www.tajlandiapost.co.th

Facebook:  Tajlandiapost.co.th

Twitter: @Thailand_Post

Oficjalna linia: @Thailand Post

Poprzednim był komunikat prasowy Thailand Post.

Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/