Bangkok, 11 listopada 2021 r.:
Pan Yol Phokasub, dyrektor generalny Central Retail Corporation PCL (CRC) ogłosiła, że Central Retail pomyślnie przeszła transformację, wdrażając kulturę omnicentryczną i nastawienie na cyfrowość we wszystkich aspektach firmy. Opierając się na solidnych fundamentach jako pierwszy gracz na platformach omnichannel, CRC w dalszym ciągu zapewnia najbardziej płynną obsługę klientów na trzech rynkach i we wszystkich swoich jednostkach biznesowych. Dziś CRC może pochwalić się wieloma sukcesami, które pozwoliły firmie wyprzedzić rynek, budować coraz większą siłę i kształtować swoją cyfrową przyszłość:
- Standaryzacja i synergia platform internetowych we wszystkich 14 jednostkach biznesowych w krótkim okresie 17 miesięcy
- Aplikacja Central przekroczyła cztery miliony pobrań w niecały rok od jej uruchomienia
- Sprzedaż za pośrednictwem platform omnichannel wzrosła w 4 roku czterokrotnie, przy czym omnichannel stanowi obecnie 2019% całej sprzedaży
- Skutecznie łącz klientów z platformami omnichannel, przyspieszając rozwój o 600% i zwiększając wydatki pięciokrotnie w porównaniu z wydatkami klientów jednokanałowych
- Zdefiniuj na nowo standardy wygody na wyższym poziomie dzięki usługom szybkiego handlu, realizując zamówienia w ciągu godziny
- Odmłodź i zdigitalizuj powierzchnie handlowe o powierzchni 3.2 miliona metrów kwadratowych w trzech krajach, tworząc doświadczenia związane ze stylem życia
Pan Yol wzmocnił 4 kluczowe czynniki transformacji w kierunku cyfrowego handlu detalicznego
- Zbuduj organizację zorientowaną na cel, pozostając zaangażowanym w bycie Centrum życia dla klientów, partnerów, akcjonariuszy i społeczności, zaspokajając ich wszystkie potrzeby i wzbogacając codzienne życie o innowacyjne i znaczące doświadczenia
- Inwestuj w potencjał naszych ludzi, wymyślając na nowo kulturę pracy i inspirując podejście stawiające na cyfrowość, wyposażając ponad 50,000 5.0 pracowników w siłę potrzebną do wkroczenia w erę Przemysłu XNUMX i pracy w oparciu o podejście omnicentryczne, aby zapewnić najlepsze doświadczenia współczesnym klientom
- Stwórz organizację przyszłościową, inwestując w rozwój ponad 31,000 XNUMX milionów bahtów Centralny ekosystem handlu detalicznego z najnowocześniejszą infrastrukturą i możliwościami omnichannel, które płynnie łączą świat offline i online
- Tworzenie platform internetowych, w tym stron internetowych, szybkiego handlu i aplikacji mobilnych (Central Super App i Tops Online)
- Przyspiesz rozbudowę i renowację sklepów stacjonarnych, integrując nowe technologie, takie jak robotyka i sztuczna inteligencja, aby zapewnić innowacyjne doświadczenia detaliczne
- Pionierska hiperdostępność dla wszystkich segmentów klientów poprzez handel społecznościowy, taki jak usługi „Personal Shopper for Every” i inteligentny system płatności bezgotówkowych z Dolfin Wallet
- Wykorzystaj siły naszej sieci w całym kraju, aby zbudować wiodący na świecie łańcuch dostaw i ekosystem logistyczny, który umożliwia elastyczny przepływ zapasów i umożliwia szybką dostawę. Posunięcie to miało na celu zapewnienie, że jeśli klienci będą mogli poświęcić godzinę na odwiedzenie naszych domów towarowych, Central Retail również będzie w stanie zapewnić dostawę w ciągu godziny.
4. Strategicznie przenieść swoje portfolio biznesowe do szybko rozwijającej się przestrzeni, aby umożliwić zrównoważony rozwój
-
- Modny: Zbuduj miejsce docelowe dla marek premium na całym świecie, wykorzystując partnerstwo z wiodącymi na świecie dostawcami i synergię z Central Retail Europe, aby zdywersyfikować ofertę produktów i odpowiedzieć na potrzeby segmentów premium lifestylowych
- W twardej linii i jedzeniu: Rozszerzaj naszą obecność w segmencie rynku masowego w Tajlandii i Wietnamie i utoruj drogę do pozycji lidera w segmencie hardline z Thai Watsadu jako marką flagową, która obecnie konkuruje łeb w łeb z liderami rynku. Uruchomiono także nowy format sklepu Przejdź! WOW zapewnia codzienne udogodnienia w domu, aby umożliwić klientom lepszy dostęp do produktów i usług w dowolnym miejscu i czasie.
Trzeci kwartał 2021 r. był jednym z najtrudniejszych okresów dla CRC. Pomimo tych niewyobrażalnych zawirowań firma idzie naprzód z siłą, odpornością i optymizmem. Nawet gdy większość naszych firm w Tajlandii była zamknięta przez ponad 51 dni, a Wietnam był zamknięty przez prawie cały kwartał, platformy omnichannel CRC były kluczowymi atutami, które umożliwiły klientom wygodny dostęp do doświadczeń zakupowych podczas pandemii. W świetle bieżących wydarzeń przychody grupy za trzeci kwartał 3 r. wyniosły 2021 41,482 mln bahtów (-10.6% kw./kw.), a EBITDA 2,541 37.8 mln bahtów (-2,220% kw./kw.). W tym roku posunęliśmy się do przodu inwestując w ekspansję, rozwój platform, strategiczne przejęcia oraz wsparcie naszych najemców w czasach kryzysu, który przejściowo wpłynął na nasze zyski w trzecim kwartale i poniósł stratę zysku o XNUMX XNUMX mln baht.
„Central Retail z powodzeniem udowodnił transformację organizacji dzięki szybkości, sile i przejrzystości swojej wizji. A w czasach kryzysu idealna burza dała nam doskonałą okazję do poprawy. Jesteśmy pewni, że od teraz do przyszłego roku działalność nabierze dużego tempa, szczególnie po ponownym otwarciu Tajlandii i powrocie klientów do naszych sklepów stacjonarnych przy zastosowaniu naszych zwiększonych środków bezpieczeństwa. Będziemy kontynuować nasze plany ekspansji w Tajlandii, Wietnamie i Włoszech i zamierzamy oznaczyć nasz sukces jako wiodącego na świecie cyfrowego handlu detalicznego do 2025 r.” – podsumował pan Yol.
# # #
O Central Retail
Central Retail Corporation Public Company Limited lub Central Retail jest liderem handlu detalicznego w Tajlandii i jest flagowym przedsiębiorstwem handlu detalicznego, które położyło podwaliny pod Grupę Central z siecią 3,687 markowych sklepów detalicznych (dane na dzień 30th czerwiec 2021). Dostarcza produkty z wielu kategorii za pośrednictwem kanałów wieloformatowych, takich jak domy towarowe, sklepy ogólnospożywcze, sklepy specjalistyczne, supermarkety, hipermarkety, plaza i sprzedaż online na Platformie Omnichannel. Central Retail obejmuje 4 branże biznesowe, które obejmują (1) modę skupiającą się na odzieży i biżuterii w ramach Central Department Store, Robinson Department Store, Supersports, Central Marketing Group (CMG) i Rinascente; (2) Hardline, który kładzie nacisk na elektronikę i sprzęt w ramach Thai Watsadu, Baan and Beyond, PowerBuy, NguyenKim, OfficeMate, B2S i MEB (e-book); (3) Żywność, która koncentruje się na świeżych produktach i sprzęcie gospodarstwa domowego w sklepach Central Food Hall, Tops Market, Tops Daily, Family Mart, Big C/GO! i LanChi Mart; oraz (4) Nieruchomość, która kładzie nacisk na wynajem powierzchni handlowej dla osób z zewnątrz oraz sklepy należące do Grupy Centralnej, a mianowicie Robinson Lifestyle Center, Tops Plaza i Big C/GO!. Central Retail prowadzi działalność w 3 krajach, w tym w Tajlandii we wszystkich 54 prowincjach, Wietnamie we wszystkich 39 prowincjach i Włoszech w głównych miastach w całym kraju (stan na 30 czerwca 2021 r.).
Powyższy komunikat prasowy Central Retail Group został dopuszczony do publikacji w mediach TPN. Ich wypowiedzi i opinie są ich własnymi.