Nok Air podpisuje dwie strategiczne umowy z Sabre, aby pobudzić rozwój i wesprzeć dalekosiężny nowy model biznesowy tajskiego przewoźnika

SINGAPUR i BANGKOK â € “

Tajskie linie lotnicze Nok Air ogłosiły z obydwoma strategicznymi nowymi, długoterminowymi umowami Saber Corporation(NASDAQ: SABR) wiodący dostawca oprogramowania i technologii, który napędza globalną branżę turystyczną, oraz jego spółka zależna, Radixx, w celu wspierania ewolucji nowej strategii biznesowej przewoźnika.

Nok Air wybrał szeroką gamę produktów Sabre i Radixx, aby poszerzyć możliwości dystrybucji i generowania przychodów. Umowy wspierają zmianę pozycji przewoźnika w celu obsługi rosnącej bazy klientów podróżujących premium i segmentów klientów opartych na wartości. Produkty Sabre i Radixx będą napędzać przyszłą ewolucję modelu biznesowego w miarę rozszerzania swojej międzynarodowej działalności przez Nok Air, rozwijania nowych partnerstw z liniami lotniczymi oraz odkrywania dalszych możliwości technicznych i innowacji wykraczających poza teraźniejszość.

Radixx zapewni w pełni zintegrowany system obsługi pasażerów dla Nok Air, który będzie obejmował rezerwacje, zapasy, ustalanie cen, handel elektroniczny, dystrybucję agencyjną, kontrolę odlotów, kontrolę obciążenia, lojalność i inne powiązane funkcje. Równolegle, w ramach nowej umowy dystrybucyjnej Sabre, Nok Air będzie dystrybuować ofertę linii lotniczych na globalnym rynku turystycznym Sabre, otwierając drzwi na nowe rynki międzynarodowe i rozwijając swój rodzimy rynek w Tajlandii w ramach Sabre Global Distribution System (GDS).

„Mamy ambitne plany rozwoju działalności, obejmujące uruchomienie nowych tras krajowych i międzynarodowych, restrukturyzację naszej floty i dodanie nowych odrzutowców w miarę przenoszenia wybranych segmentów do usług premium, aby odzwierciedlić naszą jakość usług” – powiedział Dr Wutthiphum Jurangkool, dyrektor generalny Nok Air. „Konieczne było dla nas wybranie odpowiedniego partnera technologicznego, który będzie wspierał nas we wszystkich naszych celach, czyli usprawnianiu naszych operacji, poprawie efektywności oraz otwarciu nowych możliwości generowania przychodów i nowych rynków, przy jednoczesnej poprawie komfortu naszych podróżnych”.

W związku z ponownym otwarciem Tajlandii dla zaszczepionych podróżnych z zagranicy przewoźnik obsługujący lotnisko Don Mueang w Bangkoku będzie korzystał z następujących produktów Sabre i Radixx:

Radixx Res„Podstawowy system pasażerski Radixx umożliwi Nok Air zarządzanie wszystkimi operacjami pasażerskimi i kanałami sprzedaży w celu rozszerzenia kanałów dystrybucji i partnerstw.

Radixx Go i Radixx Go Touch– nowe możliwości cyfrowe, które udoskonalą proces odprawy Nok Air na lotniskach, usprawnią obsługę klienta i umożliwią dodatkowe możliwości generowania przychodów w punktach styku z portami lotniczymi. Radixx Go Touch umożliwia pracownikom linii lotniczych przeprowadzanie transakcji w ramach pełnej kontroli odlotów na lotnisku za pomocą urządzenia mobilnego, co pozwala na pewną elastyczność w porównaniu z ograniczeniami fizycznych stanowisk i stanowisk kasowych na lotnisku.

Radixx ezyCommerce – zintegrowane rozwiązanie e-commerce i mobilne obsługujące komunikację BXNUMXB dla pasażerów oraz kanały BXNUMXB dla biur podróży i korporacji.

Lojalność Radixx – nowe możliwości umożliwią Nok Air wzmocnienie oferty swojego fanklubu Nok Air, w tym ulepszoną obsługę online, automatyzację i opcje realizacji dla członków.

Wgląd Radixx – cenne dane biznesowe i analizy umożliwiające podejmowanie lepszych decyzji przy jednoczesnym zasilaniu wewnętrznych systemów back-office linii lotniczej.

Globalny system dystrybucji Sabre– umożliwienie ekspansji na nowe rynki światowe, zapewniając możliwie najszerszą dystrybucję cen biletów.

Chris Collins, starszy wiceprezes i dyrektor generalny Radixx, powiedział: „Jesteśmy zachwyceni dalszym poszerzaniem naszej obecności w regionie APAC, otwierając jednocześnie Nok Air dostęp do nowych światowych rynków i segmentów, a także zapewniając przewoźnikowi nowe możliwości cyfrowe, tworząc dodatkowe możliwości generowania przychodów, a ostatecznie , umożliwiając firmie Nok zapewnianie podróżnym lepszych doświadczeń we wszystkich punktach kontaktu”.

„W Sabre opracowujemy nasze plany strategiczne mające na celu stworzenie własnych katalizatorów wzrostu, dlatego jesteśmy podekscytowani możliwością wspierania Nok Air w jego własnej transformacji” – dodał. Rakesh Narayanan, wiceprezes, dyrektor generalny regionalny na region Azji i Pacyfiku, sprzedaż linii lotniczych Travel Solutions, Sabre. „Nasz nowy sojusz z Nok Air, obejmujący rozwiązania PSS i GDS, to doskonały przykład tego, jak Sabre i Radixx są w stanie połączyć synergiczne oferty technologiczne w celu stworzenia skutecznych, innowacyjnych, kompleksowych rozwiązań dla linii lotniczych na całym świecie. rozmiary i modele kosztowe.”

# # #

O Sabre Corporation
Sabre Corporation to wiodąca firma zajmująca się oprogramowaniem i technologią, która napędza globalną branżę turystyczną, obsługując szeroką gamę biur podróży, w tym linie lotnicze, hotelarzy, biura podróży i innych dostawców. Firma zapewnia rozwiązania w zakresie sprzedaży detalicznej, dystrybucji i realizacji zamówień, które pomagają jej klientom działać wydajniej, zwiększać przychody i oferować podróżnym spersonalizowane doświadczenia. Za pośrednictwem swojego wiodącego rynku turystycznego Sabre łączy dostawców usług turystycznych z nabywcami z całego świata. Platforma technologiczna Sabre zarządza corocznymi wydatkami na podróże na całym świecie o wartości ponad 260 miliardów dolarów. Sabre, z siedzibą w Southlake w Teksasie, USA, obsługuje klientów w ponad 160 krajach na całym świecie. Więcej informacji znajdziesz na stronie…www.szabla.pl.

O Nok Air
Nok Air to tajska linia lotnicza specjalizująca się w lotach premium, której główny węzeł komunikacyjny znajduje się na międzynarodowym lotnisku Don Mueang w Bangkoku w Tajlandii. Od rozpoczęcia działalności w 2004 r. Nok Air kładzie duży nacisk na trasy krajowe, zachęcając pasażerów do odkrywania „Krainy uśmiechu” dzięki atrakcyjnej cenie, wygodzie i najnowocześniejszym doświadczeniom pasażerów. Oprócz działalności krajowej Nok Air stale rozwija się w Azji dzięki ofercie wąskokadłubowych samolotów odrzutowych i turbośmigłowych. Będąc dumnym tajskim przewoźnikiem, Nok Air pragnie rozszerzyć swój zasięg poza obecne możliwości w różnych aspektach lotnictwa.

O Radixx
Założona w 1993 roku firma Radixx z siedzibą w Orlando na Florydzie łączy innowacyjne podejście technologiczne z unikalnymi modelami partnerstwa, dzięki którym linie lotnicze każdej wielkości i modelu biznesowego mogą być skutecznymi sprzedawcami detalicznymi i wydajnymi operatorami. Radixx obsługuje linie lotnicze LCC i ULCC, w tym obsługuje dystrybucję GDS. Radixx oferuje światowej klasy internetowy silnik rezerwacji Radixx ezyCommerce™, oparty na chmurze system obsługi pasażerów Radixx Res™ oraz wiodący pakiet usług odlotów Radixx Go™, specjalnie zaprojektowany, aby umożliwić liniom lotniczym zwiększenie rentowności i maksymalizację produktywności poprzez rozszerzone usługi dystrybucyjne. Od 2016 roku Radixx dostarcza system usług pasażerskich szóstej generacji oparty na mikrousługach. Więcej informacji na temat Radixx można znaleźć na stronie www.radixx.com.

Poprzedni to komunikat prasowy opublikowany za pełną zgodą i autoryzacją organizacji wymienionych w materiałach PR i mediach TPN. Oświadczenia, przemyślenia i opinie organizacji biorącej udział w komunikacie prasowym są całkowicie ich własnymi i niekoniecznie muszą odzwierciedlać wypowiedzi mediów TPN i jej pracowników.

Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/