Pattaya –
Ponad 50 ofiar z zagranicy i Tajlandii zebrało się w Pattaya w Wigilię w miniony weekend (24 grudnia).th) w sprawie zastępcy kierownika oddziału banku na obszarze Pattaya, który spowodował utratę znacznych kwot pieniędzy w wyniku rzekomych oszustw i oszustw.
Grupa spokojnie spacerowała Pattaya Beach Road od siedziby policji w Pattaya do oddziału banku w centrum Pattaya. Policja była obecna, ale nie podjęła próby rozbicia grupy, chociaż oficjalnie protesty, wiece i zgromadzenia są obecnie zakazane ze względu na zasady Covid-19.
Pan Sirichai Piyapichetkun, prawnik ofiar, rozmawiał z reporterami TPN i powiedział: „Jeśli chodzi o protest, chcemy, aby opinia publiczna dowiedziała się o tej sprawie. Chcemy poprosić komendanta policji miasta Pattaya o zmianę zespołu śledczego zajmującego się tą sprawą, ponieważ od prawie roku w tej sprawie nie ma żadnych aktualizacji dotyczących ofiar”.
TPN zauważa, że szef policji w Pattaya jest nowy na swoim stanowisku i spotkał się już z grupą ofiar na początku tego miesiąca (patrz poniżej) i obiecał zbadać sytuację i skontaktować się z wyższą kadrą kierowniczą banku, co jest drugim szefem policji, który to zrobił. Podstawowa sytuacja, zdaniem pana Sirichai, jest taka, że bank rzekomo oświadczył, że zbada sytuację, ale nie utrzymywał regularnego kontaktu z ofiarami ani nie przekazywał aktualnych informacji i tak jest od prawie roku. Niektóre ofiary stwierdziły, że zastępca dyrektora banku zabrał całe oszczędności swojego życia w wyniku różnych oszustw i oszustw. Możesz przeczytać więcej o całej tej sytuacji w naszych artykułach referencyjnych na końcu tego artykułu.
„Do 11 styczniath jeśli nadal nie będzie aktualizacji, zorganizujemy kolejny protest w Bangkoku i udamy się do głównego biura Królewskiej Policji Tajskiej i głównego oddziału banku. Nie chcemy sprawiać kłopotów i przeszkadzać policji, znamy zasady Covid-19 dotyczące protestów i tajskie przepisy dotyczące zniesławienia i oszczerstw. Chcemy tylko, żeby bank uporał się z tą sytuacją i zaradził problemowi oraz tym ponad pięćdziesięciu lojalnym klientom, którym obecnie brakuje środków.– zauważył Sirichai.
Na chwilę obecną przedstawiciele banku nie wydali oficjalnego komunikatu, chociaż jest weekend świąteczny i pan Sirichai oświadczył, że dadzą im czas do 11 stycznia do czasu podjęcia dalszych działań.
Jako odniesienie, poprzednia historia dla czytelników, aby mogli zapoznać się z dotychczasową sytuacją i zarzutami:
Ponad 20 ofiar z zagranicy i Tajlandii skontaktowało się z komisariatem policji miasta Pattaya w związku ze sprawą zastępcy kierownika oddziału banku na obszarze Pattaya, która spowodowała utratę znacznych kwot pieniędzy w wyniku rzekomych oszustw i oszustw.
Wielu obcokrajowców i ich żony w Pattaya złożyło doniesienia na policję w Pattaya, oskarżając zastępcę dyrektora oddziału banku w Pattaya o spowodowanie przez nich utraty znacznych kwot pieniędzy w wyniku rzekomych oszustw i oszustw.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=–=–=–=–==-
Nie zapomnij zapisać się do naszego newslettera i otrzymuj wszystkie nasze wiadomości dostarczane do Ciebie w jednym e-mailu bez spamu. Kliknij tutaj! LUB wpisz poniżej swój e-mail!