Royal's Cup zadebiutuje w Asian Tour w 2022 roku na Grand Prix Golf Club

Otwór 2, par-4. 21 grudnia 2010. Thai Country Club, Bangkok, Tajlandia. Kredyt obowiązkowy: Richard Castka/Sportpix International

Kanchanaburi, Tajlandia, 4 stycznia: Inauguracyjny Royal's Cup odbędzie się w tym roku w klubie golfowym Grand Prix w Kanchanaburi i będzie jednym z wydarzeń, które pomogą podnieść kurtynę przed ekscytującym nowym sezonem Asian Tour.

Oferując łączną nagrodę pieniężną w wysokości 400,000 24 USD, impreza zostanie rozegrana w dniach 27-2022 lutego i będzie pierwszym wydarzeniem Full-field Asian Tour zorganizowanym w Tajlandii w XNUMX roku.

Turniej został pierwotnie zaplanowany na marzec 2020 r., Ale został przełożony z powodu pandemii COVID-19.

Wydarzenie będzie teraz częścią ekscytującej serii wczesnych wydarzeń w harmonogramie Asian Tour 2022 – który ma zostać wydany jeszcze w tym miesiącu.

Dr Prachin Eamlumnow, dyrektor, przewodniczący i dyrektor generalny, Grand Prix International Public Ltd Company, powiedział: „Po prawie dwóch latach cieszymy się, że możemy wreszcie zorganizować to wydarzenie w przyszłym miesiącu”.

„Naszym celem jest promowanie Tajlandii jako światowej klasy miejsca do gry w golfa i rozwijanie gry tutaj poprzez inscenizację tego wydarzenia, które odbywa się na cześć Jego Królewskiej Mości Maha Vajiralongkorna Bodindradebayavarangkuna (Rama X) oraz uczczenie 50. rocznicy Grand Prix International Public Company Limited w 2020 roku.”

„Dzięki oferowanym lukratywnym nagrodom jesteśmy pewni, że będzie to ekscytujący tydzień golfa nie tylko dla graczy, ale także dla wszystkich fanów oglądających transmisję na żywo” – dodał.

Turniej jest promowany przez Grand Prix International, firmę stojącą za Bangkok International Motor Show (BIMS), które od ponad 40 lat jest ważnym wydarzeniem na tajlandzkiej scenie motoryzacyjnej.

Oprócz lukratywnej torebki, w ofercie Hole-In-One za każdy par trzy (dołki 3, 5, 12 i 16) będzie dostępnych kilka najnowszych modeli samochodów sponsorów, a także nagrody dla Albatrosów na otwory 2, 14 i 18.

Pierwszy gracz, który dokona wyczynu na jednym z tych dołków, pojedzie do domu jednym ze sponsorów imprezy, którymi są: Toyota, Mitsubishi, Mazda, MG i Isuzu.

Komisarz i dyrektor generalny ds. Azji, Cho Minn Thant, powiedział: „Jesteśmy bardzo wdzięczni Grand Prix International za ich zaangażowanie i jesteśmy naprawdę wdzięczni za ich cierpliwość w ciągu ostatnich dwóch lat, gdy walczyliśmy z pandemią.

„To zaszczyt współpracować z szanowanym i cenionym organizatorem, takim jak Grand Prix International i jesteśmy zachwyceni, że wybrali organizację swojego pierwszego profesjonalnego wydarzenia golfowego w ramach Asian Tour”.

Royal's Cup będzie również uświetnić dziewiczą wizytę Tour w Kanchanaburi, mieście przesiąkniętym historią II wojny światowej i położonym około trzech godzin jazdy od Bangkoku.

Kończy się.

O azjatyckiej wycieczce

Jako oficjalny organ sankcjonujący dla profesjonalnego golfa w Azji, Asian Tour kieruje rozwojem profesjonalnego golfa w całym regionie, wzmacniając kariery swoich członków, przy jednoczesnym zachowaniu przywiązania do uczciwości gry. Asian Tour, dzięki członkostwu w Międzynarodowej Federacji PGA Tours, jest jedyną uznaną pan-azjatycką profesjonalną trasą golfową w Azji. Tour jest oficjalnie uznawany przez Official World Golf Ranking i zapewnia swoim wydarzeniom cenne punkty rankingowe, aby uczestnicy mogli zostać docenieni na światowej scenie. Jest także filią The R&A. Partnerzy wycieczek obejmują Rolex (Timekeeper), Habitat for Humanity (partner zrównoważonego rozwoju), Titleist (partner internetowy) i FootJoy (dostawca wycieczek). Główna siedziba Asian Tour znajduje się w Sentosa, gdzie znajduje się Asian Golf, podczas gdy Sentosa Golf Club jest częścią ekskluzywnej sieci obiektów w ramach Asian Tour Destinations. Tour ma również biuro w Kuala Lumpur w Malezji.

Poprzedni to komunikat prasowy opublikowany za pełną zgodą i autoryzacją organizacji wymienionych w materiałach PR i mediach TPN. Oświadczenia, przemyślenia i opinie organizacji biorącej udział w komunikacie prasowym są całkowicie ich własnymi i niekoniecznie muszą odzwierciedlać wypowiedzi mediów TPN i jej pracowników.

Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/