Wyniki Talkback czytelnika: Jak TY zasugerowałbyś, aby Tajlandia poprawiła bezpieczeństwo na drogach dla pieszych?

Poniżej znajduje się nasza ekskluzywna cotygodniowa funkcja, w której zadajemy naszym czytelnikom aktualne pytanie, a następnie dajemy Ci tydzień na udzielenie odpowiedzi na naszych różnych kanałach, gromadząc różnorodny zakres odpowiedzi i opinii do zaprezentowania Wam, naszym cenionym czytelnikom. Oto wyniki naszego ostatniego pytania…

W zeszłym tygodniu poprosiliśmy Cię o następujące pytania:

Jak TY zaproponowałbyś, aby Tajlandia poprawiła bezpieczeństwo pieszych na drogach?

Kontekst stojący za tym pytaniem był następujący:

W tym tygodniu zainspirowany jedną z największych historii minionego tygodnia iw którym młoda lekarka została tragicznie zabita przez policjanta pędzącego na motocyklu podczas przechodzenia przez przejście dla pieszych w Bangkoku, zadaliśmy to pytanie.

Oto, co mieliście do powiedzenia nasi czytelnicy, gdy nasi redaktorzy wybrali niektóre z najbardziej zróżnicowanych odpowiedzi, aby podkreślić różne punkty widzenia. Oczywiście, we nie można tutaj umieścić opinii wszystkich, więc wybrano szereg najróżniejszych opinii. Jak zawsze, poniższe opinie i stwierdzenia są własnymi opiniami czytelnika i mogą nie odzwierciedlać opinii mediów TPN. Wprowadzono drobne zmiany tylko w pisowni i gramatyce:

PS Mieliśmy setki komentarzy do tego talkbacku, jednego z naszych najbardziej w historii. Zdecydowana większość ludzi stwierdziła, że ​​potrzebne jest surowe egzekwowanie przepisów w przeciwieństwie do większej liczby znaków, kampanii PR, malowania dróg, usuwania przejść dla pieszych, wzrostu grzywien itp. Większość uważała, że ​​Tajlandia ma już wystarczająco dużo przepisów (a są setki dla ruchu) i nie trzeba robić więcej, a raczej egzekwować obecne.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Piotr M-jedynym sposobem na zmianę wzorca zachowań kierowców w Tajlandii jest edukacja, zainstalowanie programu edukacji kierowców podobnego do tych w większości krajów, które chcielibyśmy naśladować, a następnie egzekwowanie prawa przez dobrze wyszkolonych i opłacanych Tajlandzka policja drogowa (TTP) i odpowiednie wysokie grzywny, które są potężnym czynnikiem zniechęcającym do złego zachowania, wykorzystując hańbę społeczną. Dobre umiejętności prowadzenia pojazdu muszą być oficjalnie zatwierdzone i potwierdzone.

-=-=–=-==-=-=-=-=-

Ray Z- Czy zauważyłeś, jak wielu ludzi pije alkohol na plaży… i jeździ do domu? Czy zauważyłeś, ile osób prowadzi samochód i patrzy na telefon komórkowy? Weźmy na przykład Food Panda i Grab. Im więcej dostaw robi kierowca, tym więcej zarabia. Są jednymi z najgorszych kierowców motocyklowych w Pattaya… powiększają i wychodzą z ruchu, jakby byli właścicielami drogi. Policja powinna patrolować, a nie siedzieć pod drzewem w cieniu.

-=-=-=-=-=-=-=-

RF-

Jednym ze sposobów usprawnienia ruchu pieszych w tym niebezpiecznym kraju może być zmuszenie policji do egzekwowania przepisów ruchu drogowego, np. maksymalnie 2 osób na motocyklu, kasków, fotoradarów i mandatów.
W pewnym momencie wszyscy jesteśmy pieszymi, więc byłoby to dla dobra wszystkich.
-=-=-=-=-=-=-=-=–=-
Dawid N-
Cześć,
Głównym źródłem problemu jest kultura. Większość Tajów robi to, co chce, prowadząc samochody, ciężarówki lub motocykle. Najlepszym tego przykładem jest policjant, który zabił lekarza. Nie nosił kasku, nie miał ubezpieczenia, nie miał prawa jazdy na rower i nie tylko. W ciągu czterech lat mojego życia w Tajlandii, jeżdżąc samochodem lub motocyklem, jeżdżąc na rowerze lub spacerując, mogę powiedzieć, że widziałem to wszystko.
Tajlandia ma jeden z najgorszych wskaźników wypadków na świecie.
Ludzie muszą być lepiej wykształceni w zakresie prowadzenia pojazdu, a policja musi wydawać więcej mandatów za wykroczenia drogowe
-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=
AA-Egzekwuj bardzo dobre przepisy drogowe i zapewniaj odpowiednie kary. Zainstaluj kamery na każdym przejściu dla pieszych, ponieważ większość kierowców ignoruje czerwone światła.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=–
Keith B-Stop maluje przejścia dla pieszych na drogach, co daje złudzenie, że można bezpiecznie przejść!
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Paul C-Pierwszą rzeczą, jaką bym zrobił, to zatrzymanie tych absurdalnych, krwawych reklam nowych samochodów lub motocykli w telewizji, każdy punkt sprzedaży dotyczy prędkości, krzyczenia na zakrętach, przełączania na tryb sportowy i śmiechu, gdy przejeżdżasz obok innego silnika.
-=-=-=-=-=-=
Steve B- Staraj się nie zapominać, że wszyscy jesteśmy gośćmi w tym kraju. Przywilej, który można cofnąć do woli.
-=-=-=-=-=-=-=
Dawid M-
Egzekwowanie wszystkich przepisów drogowych. Zatrzymaj punkty kontrolne bs, chyba że chcesz sprawdzić, czy nie pijesz.
Prawie na każdym większym skrzyżowaniu znajdują się posterunki policyjne. Niech policja rzeczywiście wyjdzie i wykona swoją pracę i egzekwuje tych, którzy łamią prawo.
Zwykle mogę policzyć 15-20+ wykroczeń (kask, linia graniczna, zbyt wiele osób) na samym motocyklu, gdy jestem zatrzymany na 60-90 sekund.
Pomyśl o dochodach, jakie mogą wygenerować! Konserwatywnie powiedzmy 5000 bahtów na minutę. Mogłoby to potencjalnie złapać 3.6 mil na każdym większym skrzyżowaniu w 12-godzinnym przedziale czasowym. To 32.4 miliona za zaledwie 9 głównych skrzyżowań Pattaya w jeden dzień!
A dzięki egzekwowaniu przepisów drogowych w rzeczywistości zmniejszy się również liczba wypadków i śmiertelności osób nie będących pieszymi
-=-=-=-=-=—=-
Richard A-Drogi, ale bramy, które opuszczają się, aby zatrzymać ruch, gdy pieszy naciśnie przycisk na przejściu dla pieszych.
-=-=-=-=-=-=—=
Brett F- Co powiesz na to, że piesi zaczną brać jakąś odpowiedzialność, nie wiem, ilu prawie uderzyłem, bo po prostu przechodzą przez ulice bez patrzenia
-=-=-=-=-=-=-=–==-
Greg L-Underage jeźdźcy na rowerach muszą być egzekwowani, zwalniać rowery i ogólnie policja powinna robić to, za co im płacono
-=-==-=-=-=-=-=-=-
Bryan B-Start przez policję egzekwującą prawo drogowe, jeśli są jakieś zamiast barów, to byłby dobry początek.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Chris M-Moja bateria telefonu byłaby rozładowana, zanim dotarłem do połowy sugestii.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Mark H-Istnieje proste rozwiązanie, które pozwoliłoby również ustalić najwyższą śmiertelność na drogach na świecie. EDUKACJA KIEROWCY. Nie mogę uwierzyć, że ze wszystkimi politykami, których nie mają, nikt o tym nie pomyślał.
-=-=–=-=-=-=-=-=–=-=
Tim M-to beznadziejne… i zawsze tak będzie, dopóki organy ścigania nie zaczną karać kierowców, którzy naruszają zasady jazdy… Zamiast większej liczby mieszkań i hoteli może zapewnić więcej miejsc parkingowych.
-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-
To tyle na ten tydzień! Do zobaczenia wkrótce po zupełnie nowy Talkback!
Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/