Poniżej znajduje się nasza ekskluzywna cotygodniowa funkcja, w której zadajemy naszym czytelnikom aktualne pytanie, a następnie dajemy Ci tydzień na udzielenie odpowiedzi na naszych różnych kanałach, gromadząc różnorodny zakres odpowiedzi i opinii do zaprezentowania Wam, naszym cenionym czytelnikom. Oto wyniki naszego ostatniego pytania…
W zeszłym tygodniu, poprosiliśmy Cię o:
Trochę kontekstu wokół tego pytania:
Odkąd Test and Go został usunięty 1 maja, Pattaya odnotowuje wzrost odwiedzających i oczekuje się, że wzrośnie w miarę upływu miesięcy. Z tym oczywiście przychodzi ruch. Tree Town, wokół LK Metro i na Soi Buakhao, stało się główną atrakcją barów i rozrywki podczas pandemii i wydaje się, że tak pozostanie. Doprowadziło to jednak do zauważalnie większego ruchu na Buakhao, zwłaszcza w nocy. Jak władze powinny sobie z tym poradzić?
Oto, co mieliście do powiedzenia nasi czytelnicy, gdy nasi redaktorzy wybrali niektóre z najbardziej zróżnicowanych odpowiedzi, aby podkreślić różne punkty widzenia. Oczywiście, we nie można tutaj umieścić opinii wszystkich, więc wybrano szereg najróżniejszych opinii. Jak zawsze, poniższe opinie i stwierdzenia są własnymi opiniami czytelnika i mogą nie odzwierciedlać opinii mediów TPN. Wprowadzono drobne zmiany tylko w pisowni i gramatyce:
–==-=-=-=-=-=-=-
Sean-„Rosnąca liczba turystów i ruch pieszy, zwłaszcza w okolicy targu Tree Town.” Obejmuje to nietrzeźwych mieszkańców i turystów korzystających z ulicy do chodzenia późno w nocy.
Ludzie lekceważą przepisy ruchu drogowego i parkują motocykle po obu stronach jezdni, ograniczając możliwość przepływu ruchu.
Autobusy Baht (songtaews) zatrzymują się dla klientów na niezatwierdzonych przystankach, opóźniając ruch.
Brak znaków stop / świateł drogowych na kilku głównych skrzyżowaniach, takich jak Soi Diana i Soi Chiayapoon, które powodują cofanie się i opóźnienia.
Taksówkarze motocyklowi są coraz liczniejsi w okolicy i ustawiają stoiska w miejscach, które powinny dostosować się do ruchu pojazdów.
Wózki z jedzeniem zaparkowane w miejscach dla nich nie przeznaczonych i spowalniające ruch”.
Ponieważ w regionie jest tak wiele barów, można by się spodziewać, że po okolicy będą chodzić nietrzeźwi ludzie, a jeśli chodzi o ludzi łamiących przepisy ruchu drogowego, parkujących motocykle po obu stronach drogi, osobiście nie widziałem żadnych znaków, które mówią, że jest to nielegalne Zrób tak.
Co więcej, ustawianie wózków z jedzeniem i taksówek motocyklowych w okolicy jest naturalną rzeczą dla tych małych firm, ponieważ tam prawdopodobnie znajdą klientów, więc nie ma tam niespodzianek i, o ile mi wiadomo, istnieją już zasady w miejscu, które ograniczają autobusy bahtowe zatrzymujące się w dowolnym miejscu z wyjątkiem wyznaczonych przystanków (które, przy okazji, są trudne do znalezienia, ponieważ nie są wyraźnie oznaczone), ale jeśli policja i władze lokalne chcą zmienić lub naprawić sytuację, powinny uczynić to nielegalnym dla tych ludzi do prowadzenia działalności w tych regionach, a funkcjonariusze zajmujący się parkowaniem będą nadzorowali region i nakładali na miejscu odpowiednie grzywny, tak jak ma to miejsce w innych krajach w podobnych sytuacjach.
-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-
Alex B-Tak naprawdę są tylko 3 rozwiązania. Albo 1. zakazać wszelkiego parkowania (co jest niesprawiedliwe dla firm, ale może zostać rozważone po 5:2), 3. zrób to w jedną stronę, albo 5. zapewnij lepsze miejsca parkingowe. Przypuszczam, że zatrzymanie samochodów osobowych i ciężarowych w niektórych obszarach po godzinie XNUMX:XNUMX również może zadziałać. W okolicy znajduje się wiele małych wejść i wyjść, więc ustawienie objazdów do samochodów i ciężarówek po określonych godzinach może zadziałać. W rzeczywistości doprowadziłoby to do uczynienia części soi ulicą spacerową i jestem prawie pewien, że byłoby to zniechęcone.
-=-=-==-=-=-=-=–=-=-=
Stubi-Soi Buakhao nie jest problemem. Zawsze tam był i się nie zmieniał. Ale oczywiście nie było dobrym pomysłem, aby tam budować Miasteczko Drzewa i wiele innych barów. Nie ma nawet chodników, więc ludzie muszą iść drogą. Oprócz sytuacji na drodze, ludzie w tym obszarze cierpią z powodu ekstremalnego hałasu. Ale oczywiście bary są ważniejsze niż korki i hałas.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Kyle N-Najlepszym rozwiązaniem jest zamknięcie barów w Tree Town. Są hałaśliwe, przyciągają przestępczość i prostytucję i można je zastąpić świątynią lub atrakcją przyjazną rodzinie. IMO, zamknij WSZYSTKIE bary na Buakhao, a problem zostanie rozwiązany.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Romano-najlepiej byłoby uczynić tę małą ulicę jednokierunkową. więc jechać
tylko z północy na południe. Jest wystarczająco dużo innych małych uliczek
przejść do drugiej drogi i wrócić. Czyli w jedną stronę nie tylko w godzinach szczytu,
cały dzień, a także brak parkingu po jednej stronie ulicy. Lub zrobić
godzina szczytu dodatkowa ulica spacerowa w przypadku ulicy jednokierunkowej
nie zadziała prawidłowo.
-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-
Flemming R – Zrobienie z niej ulicy spacerowej, nawet nocą, byłoby trudne. Przy wszystkich przecinających się drogach wpłynęłoby to na cały obszar. Robienie wielu bocznych dróg i ślepych uliczek. W okolicy jest jeszcze wiele hoteli.
-=–=-=-=-=-==-
Jeremy CI w ten sposób, nie ma ani jednej wzmianki, że ludzie wjeżdżający do Treetown nie powinni jeździć samochodem. Zainstaluj punkt kontrolny DUI na obu końcach i obserwuj, jak staje się strefą dla pieszych.
-=-=-=-=-=–
Maks. I-
-=-=-=-=-=-=–=-=-=
Roger C-Brak parkowania i dozwolone tylko dla mieszkańców, tak wiele innych miast to rozwiązuje, działa dobrze
-=-=-=-=-=-=-=–=-==
Peter S-Problem też jest w ciągu dnia, więc nie ma dostaw po powiedzmy 12, dozwolone są tylko rowery i piosenki. Zatory są spowodowane dostawami i samochodami, zatrzymaniem odbiorów
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Steve D-Może umieścił znaki, które informują ludzi, że istnieje druga i trzecia droga i prowadzą do tych samych miejsc, co Buakao. Większość turystów nie ma pojęcia, gdzie kończą się soi na Buakao, więc nie skręcą w obie strony i zamiast tego zapchają już ruchliwą ulicę.
-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=
Gian R-One way moje jaja, mieszkam na drugiej drodze, która jest w jedną stronę i widziałem nawet samochody jadące w drugą stronę. Nie ma telewizji przemysłowej, więc dopóki policja ich nie zobaczy, będzie to robić. Soi Buakaw będzie musiała być następną ulicą spacerową, z policjantami na obu końcach.
-=-==-=-=-=-=–=-=-=-
Jay J- Soi Buakhao jest w porządku. Ten „ruch” istnieje, ponieważ ludzie chcą być w „ruchu” i rozglądać się