Reader Talkback Thailand Wyniki: Gdy turyści wracają, ruch uliczny… jak Pattaya powinien radzić sobie z ruchem Soi Buakhao wokół Tree Town w nocy?

Poniżej znajduje się nasza ekskluzywna cotygodniowa funkcja, w której zadajemy naszym czytelnikom aktualne pytanie, a następnie dajemy Ci tydzień na udzielenie odpowiedzi na naszych różnych kanałach, gromadząc różnorodny zakres odpowiedzi i opinii do zaprezentowania Wam, naszym cenionym czytelnikom. Oto wyniki naszego ostatniego pytania…

W zeszłym tygodniu, poprosiliśmy Cię o:

Czytelnik Talkback Thailand: Gdy turyści wracają, ruch uliczny… jak Pattaya powinien radzić sobie z ruchem Soi Buakhao wokół Tree Town w nocy?

Trochę kontekstu wokół tego pytania:

Odkąd Test and Go został usunięty 1 maja, Pattaya odnotowuje wzrost odwiedzających i oczekuje się, że wzrośnie w miarę upływu miesięcy. Z tym oczywiście przychodzi ruch. Tree Town, wokół LK Metro i na Soi Buakhao, stało się główną atrakcją barów i rozrywki podczas pandemii i wydaje się, że tak pozostanie. Doprowadziło to jednak do zauważalnie większego ruchu na Buakhao, zwłaszcza w nocy. Jak władze powinny sobie z tym poradzić?

Oto, co mieliście do powiedzenia nasi czytelnicy, gdy nasi redaktorzy wybrali niektóre z najbardziej zróżnicowanych odpowiedzi, aby podkreślić różne punkty widzenia. Oczywiście, we nie można tutaj umieścić opinii wszystkich, więc wybrano szereg najróżniejszych opinii. Jak zawsze, poniższe opinie i stwierdzenia są własnymi opiniami czytelnika i mogą nie odzwierciedlać opinii mediów TPN. Wprowadzono drobne zmiany tylko w pisowni i gramatyce:

–==-=-=-=-=-=-=-

Sean-„Rosnąca liczba turystów i ruch pieszy, zwłaszcza w okolicy targu Tree Town.” Obejmuje to nietrzeźwych mieszkańców i turystów korzystających z ulicy do chodzenia późno w nocy.
Ludzie lekceważą przepisy ruchu drogowego i parkują motocykle po obu stronach jezdni, ograniczając możliwość przepływu ruchu.
Autobusy Baht (songtaews) zatrzymują się dla klientów na niezatwierdzonych przystankach, opóźniając ruch.
Brak znaków stop / świateł drogowych na kilku głównych skrzyżowaniach, takich jak Soi Diana i Soi Chiayapoon, które powodują cofanie się i opóźnienia.
Taksówkarze motocyklowi są coraz liczniejsi w okolicy i ustawiają stoiska w miejscach, które powinny dostosować się do ruchu pojazdów.
Wózki z jedzeniem zaparkowane w miejscach dla nich nie przeznaczonych i spowalniające ruch”.
Ponieważ w regionie jest tak wiele barów, można by się spodziewać, że po okolicy będą chodzić nietrzeźwi ludzie, a jeśli chodzi o ludzi łamiących przepisy ruchu drogowego, parkujących motocykle po obu stronach drogi, osobiście nie widziałem żadnych znaków, które mówią, że jest to nielegalne Zrób tak.
Co więcej, ustawianie wózków z jedzeniem i taksówek motocyklowych w okolicy jest naturalną rzeczą dla tych małych firm, ponieważ tam prawdopodobnie znajdą klientów, więc nie ma tam niespodzianek i, o ile mi wiadomo, istnieją już zasady w miejscu, które ograniczają autobusy bahtowe zatrzymujące się w dowolnym miejscu z wyjątkiem wyznaczonych przystanków (które, przy okazji, są trudne do znalezienia, ponieważ nie są wyraźnie oznaczone), ale jeśli policja i władze lokalne chcą zmienić lub naprawić sytuację, powinny uczynić to nielegalnym dla tych ludzi do prowadzenia działalności w tych regionach, a funkcjonariusze zajmujący się parkowaniem będą nadzorowali region i nakładali na miejscu odpowiednie grzywny, tak jak ma to miejsce w innych krajach w podobnych sytuacjach.

-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-

Alex B-Tak naprawdę są tylko 3 rozwiązania. Albo 1. zakazać wszelkiego parkowania (co jest niesprawiedliwe dla firm, ale może zostać rozważone po 5:2), 3. zrób to w jedną stronę, albo 5. zapewnij lepsze miejsca parkingowe. Przypuszczam, że zatrzymanie samochodów osobowych i ciężarowych w niektórych obszarach po godzinie XNUMX:XNUMX również może zadziałać. W okolicy znajduje się wiele małych wejść i wyjść, więc ustawienie objazdów do samochodów i ciężarówek po określonych godzinach może zadziałać. W rzeczywistości doprowadziłoby to do uczynienia części soi ulicą spacerową i jestem prawie pewien, że byłoby to zniechęcone.

-=-=-==-=-=-=-=–=-=-=

Stubi-Soi Buakhao nie jest problemem. Zawsze tam był i się nie zmieniał. Ale oczywiście nie było dobrym pomysłem, aby tam budować Miasteczko Drzewa i wiele innych barów. Nie ma nawet chodników, więc ludzie muszą iść drogą. Oprócz sytuacji na drodze, ludzie w tym obszarze cierpią z powodu ekstremalnego hałasu. Ale oczywiście bary są ważniejsze niż korki i hałas.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Kyle N-Najlepszym rozwiązaniem jest zamknięcie barów w Tree Town. Są hałaśliwe, przyciągają przestępczość i prostytucję i można je zastąpić świątynią lub atrakcją przyjazną rodzinie. IMO, zamknij WSZYSTKIE bary na Buakhao, a problem zostanie rozwiązany.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Romano-najlepiej byłoby uczynić tę małą ulicę jednokierunkową. więc jechać
tylko z północy na południe. Jest wystarczająco dużo innych małych uliczek
przejść do drugiej drogi i wrócić. Czyli w jedną stronę nie tylko w godzinach szczytu,
cały dzień, a także brak parkingu po jednej stronie ulicy. Lub zrobić
godzina szczytu dodatkowa ulica spacerowa w przypadku ulicy jednokierunkowej
nie zadziała prawidłowo.

-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-

Flemming R – Zrobienie z niej ulicy spacerowej, nawet nocą, byłoby trudne. Przy wszystkich przecinających się drogach wpłynęłoby to na cały obszar. Robienie wielu bocznych dróg i ślepych uliczek. W okolicy jest jeszcze wiele hoteli.

-=–=-=-=-=-==-

Jeremy CI w ten sposób, nie ma ani jednej wzmianki, że ludzie wjeżdżający do Treetown nie powinni jeździć samochodem. Zainstaluj punkt kontrolny DUI na obu końcach i obserwuj, jak staje się strefą dla pieszych.

-=-=-=-=-=–

Maks. I-

Być może zrobienie Soi Buakhow w jedną stronę byłoby pomocne, tak samo jak Beach Road i Second Road?
Brak parkowania na poboczu drogi po 5:XNUMX

-=-=-=-=-=-=–=-=-=

Roger C-Brak parkowania i dozwolone tylko dla mieszkańców, tak wiele innych miast to rozwiązuje, działa dobrze

-=-=-=-=-=-=-=–=-==

Peter S-Problem też jest w ciągu dnia, więc nie ma dostaw po powiedzmy 12, dozwolone są tylko rowery i piosenki. Zatory są spowodowane dostawami i samochodami, zatrzymaniem odbiorów

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Steve D-Może umieścił znaki, które informują ludzi, że istnieje druga i trzecia droga i prowadzą do tych samych miejsc, co Buakao. Większość turystów nie ma pojęcia, gdzie kończą się soi na Buakao, więc nie skręcą w obie strony i zamiast tego zapchają już ruchliwą ulicę.

-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=

Gian R-One way moje jaja, mieszkam na drugiej drodze, która jest w jedną stronę i widziałem nawet samochody jadące w drugą stronę. Nie ma telewizji przemysłowej, więc dopóki policja ich nie zobaczy, będzie to robić. Soi Buakaw będzie musiała być następną ulicą spacerową, z policjantami na obu końcach.

-=-==-=-=-=-=–=-=-=-

Jay J- Soi Buakhao jest w porządku. Ten „ruch” istnieje, ponieważ ludzie chcą być w „ruchu” i rozglądać się

Dokończenie robót drogowych i złagodzenie korków w innych miejscach powinno być dużo ważniejszym priorytetem
-=-=-=-=-=-=-===-=-=-
Blake B- Można powiedzieć dobre rzeczy o Soi Buakhao, ale to dla mnie naprawdę niesamowite, że kilka osób nie ginie tam codziennie w wypadkach drogowych… sytuacja na drodze jest przerażająca…
-=-=-=-=-=-=-=
Ramon C – Oczywistą rzeczą do zrobienia jest zrobienie ruchu w jedną stronę i zamknięcie barów o 11:XNUMX, aby ludzie wrócili do domu, a problem z ruchem ulicznym zmniejszy się
-=-=-=-=-==-=-=-

Nie miałeś okazji się wtrącić? Poinformuj nas o tym na naszych kanałach w mediach społecznościowych, w komentarzach poniżej lub jeśli wolisz, aby Twój komentarz był prywatny, napisz do nas Pattayanewseditor@gmail.com. Miłego tygodnia i do zobaczenia wkrótce!

Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/